Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vanha mies ojassa..
1
Heroooh
19.09.2012 00:12:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta styrkkaria kattelemassa ja haluaisin kuulla fiilinkejä,kokemuksia ja siitä väliltäm.
Oon miettiny näitä
 
Swart space tone reverbillä tai ilman
Mesan transatlantic nuppia ja siihe alle joku skobe
Fuchsin lucky seven nuppi+kaappi
Tai sitte Romu:lta tilata nuppi+kaappi
 
Muitakin mahollisuuksia kuunneellaan:))
Tyylit pääasiassa rawk ja indiefolk (hyvät kliinit siis)
Budjetti on noitte vahvistimien luokas
Skebana Rodebald Hoyerin käsinvärkkäämä puoliakustinen varustettuna kolmella pysikymmppisellä. Näyttää kuulemma gibbonin switchmasterilta.
 
Ja vähät namiskat ja kanavat on mun makuun(paitti mesassa:P)
 
Että näi
 
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer
Heroooh
19.09.2012 00:21:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heroooh: Uutta styrkkaria kattelemassa ja haluaisin kuulla fiilinkejä,kokemuksia ja siitä väliltäm.
Oon miettiny näitä
 
Swart space tone reverbillä tai ilman
Mesan transatlantic nuppia ja siihe alle joku skobe
Fuchsin lucky seven nuppi+kaappi
Tai sitte Romu:lta tilata nuppi+kaappi
 
Muitakin mahollisuuksia kuunneellaan:))
Tyylit pääasiassa rawk ja indiefolk (hyvät kliinit siis)
Budjetti on noitte vahvistimien luokas
Skebana Rodebald Hoyerin käsinvärkkäämä puoliakustinen varustettuna kolmella pysikymmppisellä. Näyttää kuulemma gibbonin switchmasterilta.
 
Ja vähät namiskat ja kanavat on mun makuun(paitti mesassa:P)
 
Että näi

 
Edit: älköö sanoko et mee kauppaa:))
noita harvemmin siälä näkyy jos koskaan
 
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer
Gabe
19.09.2012 00:48:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mee kauppaan...
 
Ei vaan, tuolla budjetilla tilaisin suomalaisen käsintehdyn. Saisit ainakin juuri sellaisen kuin itse haluat.
 
http://www.bluetone.fi/fi/
 
http://www.kolumbus.fi/risto.kivioja/RikstoneAmps/
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Antroid
19.09.2012 10:49:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mesa Lonestar käytettynä, ei classic vaan 6L6 putkinen. On ainakin herkut kliinit. Noista sun luettelemista ottaisin varmaan Swartin. Ihan vaan erilaisuuden ja kehujen perusteella, vaikka en ole moisella soittanutkaan.
 
slapvete
19.09.2012 15:10:41 (muokattu 19.09.2012 15:15:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maltat hetken ja hoidat käytettynä Marshall 2204:n & suoran Greenback-4x12:n, BF Deluxe Reverbin (molempiin inessiiviin NOS-röörit, modautat hiukan svilolla 2204:ää jos ahistaa), Mad Professorin Little Green Wonderin ja Deep Blue Delayn sekä Lehlen SGOS A-B -boxin. Spedut Pedaltrainin lautaan 3M DualLokilla, boxien väliin Mogami 2524:ää Neutrikin liittimillä.
 
Sitten > X -> profit.
 
Tai sitten toi Lonestar. Jenni kehuu raivona sitä.
 
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
PJS
19.09.2012 16:00:51 (muokattu 19.09.2012 16:02:33)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heroooh: Edit: älköö sanoko et mee kauppaa:))
noita harvemmin siälä näkyy jos koskaan

 
Kitarpajalla taitaa itseasias olla noit Swarttei kuitenkin. Ainakin on ollut.
 
Peace!
PJS
19.09.2012 16:02:08 (muokattu 19.09.2012 16:02:21)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Kitarpajalla taitaa itseasias olla noit Swarttei kuitenkin. Ainakin on ollut.)
 
Sinuna tsekkailisin myös Bad Catin, Dr Z:n, Kingleyn ja muutkin "perinnehenkiset"" boutique valmistajat.
Tsekkaa mitä kamoja jäsen Jucciz:ksella on. Sil on kaikkee mistä hyvän saundin ystävät diggaa.
 
Peace!
Heroooh
19.09.2012 16:38:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Badcatiä ja Zeetä oon jo tiiraillut ja hyvältä on kuulostanu, Kingleyhin pitää tutustua:))
Lonestareja ei taida olla tossa mun hintaluokassa?:))
 
Cow`s go moo when they poo -HeavyMetal Farmer
Jucciz
20.09.2012 03:16:14 (muokattu 20.09.2012 04:13:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Sinuna tsekkailisin myös Bad Catin, Dr Z:n, Kingleyn ja muutkin "perinnehenkiset"" boutique valmistajat.
Tsekkaa mitä kamoja jäsen Jucciz:ksella on. Sil on kaikkee mistä hyvän saundin ystävät diggaa.

 
Hoho! :) Tattista vaan, Pyry! Mut meillä taitaakin olla samanlaiset soundikorvat...
 
Niin siis, se on itse asiassa Kingsley, ei Kingley. Ja nyt kun asian otit puheeksi, tuo kyseinen vahvistin saattaa ehkä jollain aikavälillä joutua jopa myytäväksi. Kyseessä on soundillisesti ja säädettävyydeltään yksi monipuolisimpia vahvistimia ikinä (kyllä, aika monia on tullut testattua), mutta nyt kun on suurimmaksi osaksi tullut roudausteknisistä syistä käytettyä pienempiä comboja, voisin edes teoriassa harkita tuon myyntiä, vaikka tiedän, että sitä katuisin varmasti rajusti. Toisaalta, jos siitä ei kukaan kiinnostu, se on edelleen aivan loistavasoundinen ja monipuolinen vahvistin ja se varmasti pääsee keikoille jatkossakin. Isokokoinen (okei, Vox AC30:n kokoinen) ja painavahan se on, mutta kai se on vaan hyväksyttävä, että soundi painaa... ja maksaa.
 
Pari muuta huippukonetta (mm. Bad Cat Black Cat) lähti jo aiemmin tänä vuonna uuteen kotiin. Lohduttaudun sillä, että ne ovat tosi hyvissä käsissä ja niillä tehdään musiikkia, oikeasti.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Lunnu
20.09.2012 15:17:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antroid: Mesa Lonestar käytettynä, ei classic vaan 6L6 putkinen. On ainakin herkut kliinit. Noista sun luettelemista ottaisin varmaan Swartin. Ihan vaan erilaisuuden ja kehujen perusteella, vaikka en ole moisella soittanutkaan.
 
Eikös se ole nimenomaan classic joka on 6L6 putkinen? Special on sitten asia erikseen.
 
Nostalgy is not what it used to be
PJS
20.09.2012 16:31:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Hoho! :) Tattista vaan, Pyry! Mut meillä taitaakin olla samanlaiset soundikorvat...
 
Harmillisen samanlaiset. Jäbän vahvari - ja pedaaliosaston tsekkailu aiheuttaa aina hirveen GAS:in. Onneks kitarapuolella mun näkemys on reilusti fenderpainotteisempi niin se GAS ei oo, ihan, niin paha niiden suhteen. (Se riksu on kyl aika kuumottava....)
 
Peace!
Antroid
21.09.2012 00:59:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

qal: Eikös se ole nimenomaan classic joka on 6L6 putkinen? Special on sitten asia erikseen.
 
Kyllä, juuri näin. Tapahtui klassinen aivopieru.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «