AngieRainbow: En ole mikään stratomies/-asiantuntija, mutta eikös monet legendaarista mainetta saavuttaneet stratot ole olleet juurikin eri kitaroiden kaulasta ja bodystä kasattuja, kuten esim. Albert Järvisen 'Roadrunner strato' ja Eric Claptonin 'Blackie'? Oon vähän samoilla linjoilla. Palacasteri voi olla paras ratkaisu soittajalle. Orginellit taas keräilijälle. |
Antti1 18.09.2012 21:04:22 | |
---|
Nyt olis myynis tosi hyvä kuntoinen Kitaravahvistin, josta ei olle niin paljon sanomista. ostaka: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=676412&fb=1 Line6 Spider 2 30W mallina ja hintaa 150€? Ei hyvää päivää. Uusi nelosmallikaan ei ole paria kymppiä kalliimpi uutena. Tuollaisesta menneiden vuosien epäonnistuneesta digihirviöstä toi on imo ihan liikaa. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Tinippa84 19.09.2012 06:47:43 | |
---|
|
balanced1 19.09.2012 10:06:36 | |
---|
|
Tinippa84 19.09.2012 10:17:34 | |
---|
balanced1: Alkupään tuotantoa..nostaa hintaa. Kallis? Njaah.. Nii, kallis ... ei sille kuka halajaa hulluna. Mun mielestä noin 500€ ylihintaa... Jokohan se musta meni missä ne vihreät köynökset ... siinä oli hinta kohillaan. |
AngieRainbow 19.09.2012 11:10:25 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
darrell 19.09.2012 14:09:27 | |
---|
blues guitar: Kuuluisikohan Eric Clapton Blackie vajaan miljoonan taalan hintaan myytynä myös tänne palstalle? : ) Guitar Centerhän sen osti, kuin myös samaisen herran ES-335:n reiluun 800k$ hintaan, eli siis melkeen miljoona taalaa sekin. Kyllähän sitä yhdestä kitarasta vois maksaa melkein miljoonan, mutta kahdesta kitarasta melkein kaks miljoonaa on jo aika turvonnutta ... :-) Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
slapvete 19.09.2012 15:04:13 | |
---|
darrell: kahdesta kitarasta melkein kaks miljoonaa on jo aika turvonnutta. Porvoolaista veneenomistajaa lainatakseni: niin se voi köyhästä tuntua. "There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people."
- Slipperman |
oiva tumpeloinen 19.09.2012 18:17:28 | |
---|
AngieRainbow: Täällä taas köyhät huutelee. http://www.ebay.com/itm/1989-Ibanez … d%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26 Mä en ymmärrä, miten huudossa olevat kepit on hyviä referenssejä? Mäkin voin laittaa tuonne jonkun kepin myyntiin 50k taalalla ja laittaa tänne referenssiksi. Ei sen arvosta mitään kerro, kun ei kaupaksi mene. Muutenkin taitaa tuo keltainen olla halutumpi laitos. Eikä ole kauan, kun eräs näiltä palstoilta osti moisen brittikaupasta tonnin pintaan. |
AngieRainbow 19.09.2012 18:39:57 | |
---|
oiva tumpeloinen: Mä en ymmärrä, miten huudossa olevat kepit on hyviä referenssejä? Mäkin voin laittaa tuonne jonkun kepin myyntiin 50k taalalla ja laittaa tänne referenssiksi. Ei sen arvosta mitään kerro, kun ei kaupaksi mene. Muutenkin taitaa tuo keltainen olla halutumpi laitos. Eikä ole kauan, kun eräs näiltä palstoilta osti moisen brittikaupasta tonnin pintaan. Jos on täsmälleen sama malli vuodelta 1989 ja vielä hyvässä kunnossa, niin siitä on tonni mun mielestä tosi vähän. Kait nää sitten on vähän mielipidekysymyksiä ja siten turhaa jauhamista. Mikä on toiselle liikaa ei välttämättä ole jollekin muulle. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Lancelot 19.09.2012 19:40:30 | |
---|
AngieRainbow: Jos on täsmälleen sama malli vuodelta 1989 ja vielä hyvässä kunnossa, niin siitä on tonni mun mielestä tosi vähän. Kait nää sitten on vähän mielipidekysymyksiä ja siten turhaa jauhamista. Mikä on toiselle liikaa ei välttämättä ole jollekin muulle. Sori mut putosinko kärryiltä, siis mistä on tonnin pyynti? |
AngieRainbow 19.09.2012 20:39:20 | |
---|
Lancelot: Sori mut putosinko kärryiltä, siis mistä on tonnin pyynti? Itseasiassa juuri itsekin tajusin, että Oiva taisi tarkoittaa tollasta torilla olevaa jem7Pbk eikä 777VDY:tä. Mulla itselläni on siis -89 jem777VDY enkä varmasti myisi tonnilla enkä ole myymässä ylipäätänsäkään, mutta ilmeiseti Oiva tarkoitti hieman eri kitaraa. No oli miten oli, kukin maksakoon laitteistaan sen, minkä parhaaksi näkee. Menee muutenkin hiusten halkomiseksi... Peace What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
jyrkalt 19.09.2012 22:10:28 | |
---|
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Laulava Kylätohtori 19.09.2012 22:19:41 | |
---|
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
pekurides 19.09.2012 23:17:16 | |
---|
mielummin vähän liikaa kuin liian vähän! |
Durty 19.09.2012 23:39:08 | |
---|
Minulla oli kunnia soittaa tuota Alpun vanhaa kitaraa Hombren myymälässä. Aivan loistava kitara ja pala suomalaista rock-historiaa. Varmasti joka euron arvoinen. |
p130 20.09.2012 08:49:05 | |
---|
pekurides: "designed by kurt cobain" Normaalissa huutokaupassa Mustangit menevät eBayssa kovemmalla hinnalla jos otsikossa mainitaan Cobain. Kertoo ihmisten typeryydestä... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
markus16 20.09.2012 09:16:07 | |
---|
p130: Normaalissa huutokaupassa Mustangit menevät eBayssa kovemmalla hinnalla jos otsikossa mainitaan Cobain. Kertoo ihmisten typeryydestä... Onkohan samaa ilmiötä haulikko-osastolla? Ehh.. Noi japanian Jag-Stangit ei ilmeisesti häävejä keppejä ole muutoinkaan? Kirka saatana! |
Gabe 20.09.2012 13:05:53 | |
---|
markus16: Onkohan samaa ilmiötä haulikko-osastolla? Ehh.. Noi japanian Jag-Stangit ei ilmeisesti häävejä keppejä ole muutoinkaan? Ihan kelvollisia ne kuulemani mukaan ovat? Tuossahan sitä olis liike ideaa.. :D "Jokaisen Nirvana fanin pakko ostos." " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
Jungleman 20.09.2012 13:49:20 | |
---|
Gabe: Ihan kelvollisia ne kuulemani mukaan ovat? Tuossahan sitä olis liike ideaa.. :D "Jokaisen Nirvana fanin pakko ostos." Jag-Stangit ovat ihan käypiä Japani-Fenkkuja, samaa peruslaadukasta tasoa kuin muutkin aikansa tuotteet. Kovatavara ei nyt ehkä ole yhtä tukevaa kuin aidoissa vanhoissa jenkkimalleissa (siis Mustangeissa, tietenkin) ja mikit (+ muut sähköt) voisivat olla laadukkaampia, mutta koko paketti toimii kuitenkin ihan tyydyttävästi. Puut, viimeistely ja työn jälki ovat vähintäänkin ok, elleivät jopa erinomaisia. Soittimena Jag-Stang sitten taas ei - minun mielestäni - ole kummoinenkaan peli, mutta en myöskään ole hirveä Mustang-fani. Nätti kitara (Mustang, ei Jag-Stang ;-), mutta säädöistä ja yksilöstä riippuen joko ihan soitettava tai sitten aivan katastrofaalinen ritsa - erityisesti vibrasysteemin vireenpalautuksen balanssisäätö vaatii joissakin yksilöissä melkoisesti ponnisteluja. Lyhytskaalaisista Fendereistä Jaguar toimii minulle paremmin. ...mutta toisaalta, kaveri joka taannoin osti minun vanhan Jag-Stangini (olisikohan ollut nimimerkki Tempura?) on ymmärtääkseni pitänyt siitä kovastikin. Toinen tykkää äidistä, toinen aidanseipäästä... eiku... Liikaa säätöä. |