HaloOfFlies 19.11.2011 10:52:22 (muokattu 19.11.2011 10:56:34) | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Regalis Apertura 19.11.2011 13:10:02 | |
---|
Juu veikkaisin että tuollainen "kerran vielä"-tyyppinen keikka olisi mahdollinen... Jos otetaan huomioon että Collins ei pysty enää rumpaloimaan (näin ainakin olin jostakin lukevinani). Miksei joku varamieskin (Thompson?) voisi hoitaa homman? Ja miten muut jäsenet (Rutherford, Banks, Hackett) olisivat halukkaita reunion-keikkaan? |
2541 26.04.2012 19:17:05 | |
---|
|
sesese 29.04.2012 16:08:34 | |
---|
Kevin Gilbertin loistava Lamb Lies -tribuutti vuodelta 1994: Aivan loistava. Kiitos! kamariorkesteri tulee taas |
Astral Dog 02.06.2012 14:51:03 | |
---|
2541: Kevin Gilbertin loistava Lamb Lies -tribuutti vuodelta 1994: http://youtu.be/s4Ml1QDdNZ0 Ai nyt on pistetty vihdoin koko keikka näkyville. Täytyypä katsoa, kiitos! |
Master of Jazz 12.06.2012 11:38:23 | |
---|
Olipas hyvä toi tribuuttikeikka! + Jokseenkin skeptisenä aloin katsomaan, mutta yllätti kyllä positiivisesti. Kirahvi sai lisättyä kiinnostavaa uutta näkökulmaa The Teokseen. Soittivat hieman alkuperäistä hevimmin, ja vaikka Gabrielin karisma puuttuu, varsinki Back in NYC sai omaan makuuni kivasti lisäpoweria jota alkuperäisestä versiosta vähän uupuu. Se taas alkoi harmittaa, että miks ei 2010-luvulla oo omaa Genesistä! :( |
Adrift 04.07.2012 01:12:10 | |
---|
Mukavaa kun levari toimii taas. Watcher of the Skiesin intro on niitä maailman hienoimpia. |
Artturi 05.07.2012 02:22:05 | |
---|
Adrift: Mukavaa kun levari toimii taas. Watcher of the Skiesin intro on niitä maailman hienoimpia. Niinonki! Levarini toimis varmaan myös, mutta on tällä hetkellä vaatekaapin nurkassa pölyttymässä! Firth of Fifthin kitarasoolo lienee myös niitä maailman hienoimpia? Tosin eri levyllä ku Taivaiden Kyttääjä, toki! |
sesese 05.07.2012 20:18:03 (muokattu 05.07.2012 20:26:45) | |
---|
kamariorkesteri tulee taas |
Mysteria 18.09.2012 00:20:10 | |
---|
Tässä on nyt tullut otettua taas haltuun Genesiksen tuotantoa. Tutumpaa on Gabrielin aikakausi (Nursery Cryme-Selling England). Lamb Lies Down the Broadwaysta en ole oikein löytänyt tarttumapintaa. Yllättävänä uutuutena olen sen sijaan löytänyt Trespass-albumin, jolta olen löytänyt erinomaisia kappaleita. Collinsin "johtama" Genesis taas aiheuttaa ristiriitaisia ajatuksia. Albumit ovat ihan mukiinmeneviä, mutta valitettavia huteja osuu mukaan. Illegal Alien ei esimerkiksi saa millään minun hyväksyntääni, aivan järkyttävä kappale. Plussa minun kohdalla kääntyy siis Gabrielin aikaiseen Genesikseen, Collinsin aikakaudella julkaistiin toki suuri kasa hyviä kappaleita, mutta albumit jäivät hieman vaisuiksi. http://maihinnousu.net/a/2585 |
Tähän sen verta että olen nyt viime aikoina löytänyt tuolta myöhempien aikojen Genesiksestä paljon hyvää. "Mama" on nyt ollut kovassa soitossa. Siinä on dolbyä! pippalot.com |
nro5 20.10.2012 12:50:12 | |
---|
Luin juuri Genesis chapter & verse -kirjan. Kovasti tykkäsin. Haastatteluista kasattu virallinen historiikki ja kaikki mukana olleet muusikot ja taustavaikuttajat pääsevät ääneen. 400 sivua ja kuvia mukana paljon. |
Nökö 24.10.2012 13:12:15 (muokattu 24.10.2012 13:14:47) | |
---|
Steve Hackett on näemmä äänitellyt uusiksi joitain biisejä, ja täältä voi kuunnella: http://ultimateclassicrock.com/stev … enesis-revisited-ii-album-premiere/ Ensimmäinen kysymykseni oli "Miksi?", mutta täytyy sanoa että ainakin Selling England by the Pound kuulosti ihan kivalta John Wettonin laulamana. Tulin hyvälle tuulelle. edit: Ja useita rumpufillejä oli vedetty tarkasti alkuperäisen mukaan, mikä sekin lämmitti mieltä, kun huomasi, että joku muukin on diggaillut juuri samoja juttuja kuin minä. |
nro5 24.10.2012 20:44:52 | |
---|
|
Vessajono 24.10.2012 23:15:42 | |
---|
Nökö: Steve Hackett on näemmä äänitellyt uusiksi joitain biisejä, ja täältä voi kuunnella: http://ultimateclassicrock.com/stev … enesis-revisited-ii-album-premiere/ Ensimmäinen kysymykseni oli "Miksi?", mutta täytyy sanoa että ainakin Selling England by the Pound kuulosti ihan kivalta John Wettonin laulamana. Tulin hyvälle tuulelle. edit: Ja useita rumpufillejä oli vedetty tarkasti alkuperäisen mukaan, mikä sekin lämmitti mieltä, kun huomasi, että joku muukin on diggaillut juuri samoja juttuja kuin minä. "As he began assembling the group of artists who would collaborate with him on the project, he kept that thought in mind, although he says I wasnt looking for people who sounded like Genesis singers." Francis Dunnery ainakin kuulostaa Moonlit Knightissa niin yks yhteen Peter Gabrielilta ettei oo tosikaan. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
Nökö 25.10.2012 12:17:34 | |
---|
Vessajono: Francis Dunnery ainakin kuulostaa Moonlit Knightissa niin yks yhteen Peter Gabrielilta ettei oo tosikaan. Oho, kun omassa viestissäni puhuin SEbtP:stä, niin tarkoitin tietenkin Moonlit Knightia ja olin ihan satavarma että se on Wettonin laulama. Kaipa se toi Dunnery sit kuitenkin on. |
Lebowski 09.11.2012 15:35:07 | |
---|
Tulipas ostettua sitten tuo Hacketin Genesis Revisited II. Aika saataran komia paketti, 4 vinyyliä, 2 cdtä ja aivan ylihienoissa kansissa (kaksi paksua gatefold sleeveä kotelossa). Tämä nyt oli sellainen sarjaa heräteostos, mutta tokkopa tarttee pettyä. Pitää kohta laittaa pyörimmään. Jännä kuulla miten esim. Åkerfeldt ja Wilson osuutensa vetelee. "Is this darkness in you too" -TM |
Artturi 24.08.2013 20:58:32 | |
---|
|
HaloOfFlies 11.10.2013 17:11:28 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Epämuusikko 11.10.2013 21:45:25 | |
---|
Meisseli: Tähän sen verta että olen nyt viime aikoina löytänyt tuolta myöhempien aikojen Genesiksestä paljon hyvää. "Mama" on nyt ollut kovassa soitossa. Siinä on dolbyä! http://www.youtube.com/watch?v=WUMy3BiD1Y8 on kova. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |