zodoff 30.11.2011 14:31:44 | |
---|
Fallout nelonen... hups, siis Fallout: New Vegas toimi kyllä yleisesti ottaen paremmin. Kaikki oli mielenkiintoisempaa ja hauskempaa. Ainoastaan kolmosessa hehkunut maailmanlopunjälkeinen tunnelma jäi uupumaan omalta osaltani. Tiedä sitten mistä johtuu. Shit happens, sanoi koprofiili. |
taikakameli 30.11.2011 15:11:11 | |
---|
zodoff: Fallout nelonen... hups, siis Fallout: New Vegas toimi kyllä yleisesti ottaen paremmin. Kaikki oli mielenkiintoisempaa ja hauskempaa. Ainoastaan kolmosessa hehkunut maailmanlopunjälkeinen tunnelma jäi uupumaan omalta osaltani. Tiedä sitten mistä johtuu. Varmaan siitä että pelin ajanlaskussa maailmanlopusta on kulunut yli 200 vuotta :) Was this the only world you had? |
Stradlin 30.11.2011 16:17:22 | |
---|
Tortu: Varmaan siitä että pelin ajanlaskussa maailmanlopusta on kulunut yli 200 vuotta :) Tämä on vähän mietityttänytkin, että ei kai ne mahdollisissa tulevissa Fallouteissa voi kovin pitkälle tuon ydinsodan jälkeen edetä. Tosiaan vähän häviää se post-apokalyptinen fiilis, jos alkaa liian suuria ja hyvin organisoituja ryhmittymiä ja kaupunkeja tuonne pelimaailmaan ilmestyä. Voisivat melkein seuraavassa pelissä mennä vähän ajassa taaksepäin tuossa Fallout-universumissa, vaikkapa jonnekin ykkösen ja kakkosen välimaastoon. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
zodoff 30.11.2011 17:11:16 (muokattu 30.11.2011 17:13:23) | |
---|
Tortu: Varmaan siitä että pelin ajanlaskussa maailmanlopusta on kulunut yli 200 vuotta :) 200 vuotta Fallout 3:sessa, kyllä. Ja New Vegas on 4 vuotta Fallout 3:sen tapahtumien jälkeen. Joko Suuressa Lännessä on asiat olleet yleensäkin paremmalla mallilla kuin idässä tai sitten ihmiskunta sai kummallisen buustauksen päälle juuri sopivasti näiden kahden pelin välissä. Edit: alkuperäisessä viestissäni tarkoitin siis sitä, että F3:sessa oli maailmanlopun jälkeistä tunnelmaa paljon enemmän, kun taas F:NV on kuin kieroutunut spagettiwestern. Hyvässä mielessä, toki. Shit happens, sanoi koprofiili. |
hullu_ukko 30.11.2011 17:14:42 (muokattu 30.11.2011 17:17:38) | |
---|
zodoff: 200 vuotta Fallout 3:sessa, kyllä. Ja New Vegas on 4 vuotta Fallout 3:sen tapahtumien jälkeen. Joko Suuressa Lännessä on asiat olleet yleensäkin paremmalla mallilla kuin idässä tai sitten ihmiskunta sai kummallisen buustauksen päälle juuri sopivasti näiden kahden pelin välissä. Vegas ympäristöineen selvisi ydinsodasta huomattavasti vähemmällä kuin suuri osa muista alueista ja valtaosa tuhoista johtuu yhteiskuntarakenteen romahduksesta ynnä muusta. Tarinassa selitetään kyllä mistä johtuu. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
zodoff 30.11.2011 17:22:13 | |
---|
hullu_ukko: Vegas ympäristöineen selvisi ydinsodasta huomattavasti vähemmällä kuin suuri osa muista alueista ja valtaosa tuhoista johtuu yhteiskuntarakenteen romahduksesta ynnä muusta. Tarinassa selitetään kyllä mistä johtuu. Juu, tarinassa oli kyllä New Vegasin suojakilvestä ynnä muusta, mikä selittää kyllä paremman kehityksen ja "normaalimman" yhteiskunnan, enkäpä sitä vastaan voi vängätä. Fallout 3:sesta vain jäi hyvin vahva "selviytymisfiilis" päälle ihmiskulttuurin raunioiden varjossa hiippailessa, sitä olisi toivonut melkein Vegasiinkin. No, blackjackin mukanaolo pelastaa paljon. Shit happens, sanoi koprofiili. |
-Lassi- 17.09.2012 12:41:16 | |
---|
Päätin ottaa jälleen FO2 peluuseen. Useasti oon yrittänyt mutta jostain syystä aina lopahtaa kiinnostus. Tehtäviä on aivan hirvittävä määrä ja niissäkin useita keinoja päästä läpi, joten pelattavaa on kyllä aika helvetisti. Toisaalta viehättää se karu, groteski meininki ja se ettei pelissä ole mitään kädestäpitelyä. Toisaalta sitte joskus tulee taas semmonen fiilis ettei tiedä mitä seuraavaksi lähtis tekeen. Pelaan viksulla, ei kovin karismaattisella hahmolla millä small guns, lockpick ja speech tägättynä. Sulikin oon ottanu jo messiin ja mietin josko sen möisin metzgerille ja niillä rahoilla vapauttaisin vicin. Tuntuu hullulta riistolta maksaa kiltisti tonni orjuuttajalle. Miten muut on vapauttanu Vicin? -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
-Lassi-: Miten muut on vapauttanu Vicin? Yleensä tapan ne slaverit. Helepointa ja hauskinta silleen. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
-Lassi- 17.09.2012 12:57:12 | |
---|
Ed_Guy: Yleensä tapan ne slaverit. Helepointa ja hauskinta silleen. Ite oon kans kokeillu mutta otan aina vaan täysiä turpaan. Pitänee vähän kehittää hahmoa näemmä. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
Ed_Guy 17.09.2012 13:01:41 | |
---|
-Lassi-: Ite oon kans kokeillu mutta otan aina vaan täysiä turpaan. Pitänee vähän kehittää hahmoa näemmä. No mä oon ylleensä pelannu kakosta sniputtajalla jolla intti on kympissä. Aika helppoa tuolla tyylillä hoidella ne, kun voi räimiä kentän toisesta päästä niitä silmiin suurinpiirtein. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Stormcow 17.09.2012 21:27:49 | |
---|
-Lassi-: Ite oon kans kokeillu mutta otan aina vaan täysiä turpaan. Pitänee vähän kehittää hahmoa näemmä. Ite muistaakseni kiertelin Deniä ja random encouttereista saaduilla rahoilla vapautin Vicin.. että mutta tämä sitä myös ihmisen mitä sillä siitä kautta silloin tämän mukaan tässä minä minun kaikki vaikka hänen siinä |
Dropped C 18.09.2012 12:35:24 (muokattu 18.09.2012 12:36:23) | |
---|
Aloin pelaan tossa kuukausi sitten New Vegasia. En oo pelannu ees läpi ja hahmo on ollu jo pitkään 50 levelillä ja kaikki skillssit unarmedia ja meleetä lukuunottamatta 100. Useimmat taistelut myös aivan liian helppoja, vaikka pelaa "Very Hard" - tasolla. AMR:llä vaan lataa vihulaisia kuuppaan. No, onhan tota pelimaailmaa silti kiva koluta. |
Dropped C 18.09.2012 17:22:45 (muokattu 18.09.2012 17:24:10) | |
---|
Niin ja siis useimpien vihulaisten kanssa on melki ihan sama millä tussarilla räiskii hengiltä. Vaikeemmat tapaukset sitte tolla Anti-Materiel Riflellä. Gauss Riflekin on ihan hyvä optio, tulinopeus siinä vaan hitaampi. |
blackmore81 19.09.2012 23:50:13 | |
---|
Ed_Guy: Yleensä tapan ne slaverit. Helepointa ja hauskinta silleen. Juu sama täällä. En ole mitään muuta keinoa tainnut koskaan yrittääkkään :D What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Torniojaws 20.09.2012 11:06:27 (muokattu 20.09.2012 11:07:05) | |
---|
-Lassi-: Ite oon kans kokeillu mutta otan aina vaan täysiä turpaan. Pitänee vähän kehittää hahmoa näemmä. Oma suosikkitapa: 1) Pölli kaikilta vartijoilta 10mm panokset takataskusta 2) Pölli Metzgeriltä katkaistu haulikko ja sitten lasauta kiveksille 3) Juokse kaupunkilaisten keskelle 4) Jossain vaiheessa kaupunkilaiset ottaa osumaa ja hyökii Metzgerin jengin kimppuun 5) ?!?! 6) Profit Siitä sitten vielä orjat irti ja sitten pientä huikopalaa Mommy'n luona ennen ratsastusta auringonlaskuun. Vortech Industrial Death Metal, uusi levy ulkona! |
Dropped C 20.09.2012 13:50:54 | |
---|
No nyt on New Vegasi pelattu läpi. Eipä ollu lopputaistelun vaikeusaste kummonen. Pelasin vielä läpi kolmella eri tapaa. Ceasaria ei voinu jelppiä, kun sen oli kylmettänyt jo aikoja sitten. |
Skebameizi 02.06.2015 18:38:02 | |
---|
|
Milkop 02.06.2015 20:18:12 | |
---|
Toivottavasti ei olisi enää sama Fallout3/Skyrim -engine käytössä. Naamat ja animointi melko ysäriä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Stoalainen 02.06.2015 20:38:06 | |
---|
Milkop: Toivottavasti ei olisi enää sama Fallout3/Skyrim -engine käytössä. Naamat ja animointi melko ysäriä. Eipä kaksi ensimmäistäkään Falloutia ollut teknisesti tahi visuaalisesti ajassa kiinni. Too weird to live, too rare to die |
haunted 02.06.2015 21:06:57 | |
---|
Milkop: Toivottavasti ei olisi enää sama Fallout3/Skyrim -engine käytössä. Naamat ja animointi melko ysäriä. Muna pystys menis tänne silti niilläki vaan :D Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |