Aihe: Metallica
1 2 3 4 5153 154 155 156 157497 498 499 500 501
Rhapa
14.09.2012 11:18:14
Basil79: No voi kyynel

Omaperäisyytesi suorastaan häikäisee. Muutenkin kommenttiesi taso on kyllä kerrassaan huikeaa.
haunted
14.09.2012 11:47:47
Voi jeesus kun tuliski sellanen Load-tyylinen, rehellinen rokkilevy. (tai miks sitä nyt vois sanoo). Hyvät, tuhdit mutta luonnolliset, saundit, kun ei tarviskaan kuulostaa rässiltä, ei konekivääribasareita ei mitään muitakaan amerikantemppuja kannuilla, vahia sais olla luvan kans joka soolos, leadis ja vaikka riffeiski. James sais pikkusen jodlata, mikäli tarve vaatii (ei sillä, hyvin tuntuu irtoovan särölaulutki tällä hetkellä) Ts tulisipa sellainen levy mitä ukot parhaiten taitaa. Jaajuu, yks viä, ei välttämättä tarvi mitää alzheimeri-puheita taustalle. Pitäsköhän kysyä, jos sais tuottaa ton levyn?
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Arkka
14.09.2012 12:09:39

haunted: Voi jeesus kun tuliski sellanen Load-tyylinen, rehellinen rokkilevy. (tai miks sitä nyt vois sanoo). Hyvät, tuhdit mutta luonnolliset, saundit, kun ei tarviskaan kuulostaa rässiltä, ei konekivääribasareita ei mitään muitakaan amerikantemppuja kannuilla, vahia sais olla luvan kans joka soolos, leadis ja vaikka riffeiski. James sais pikkusen jodlata, mikäli tarve vaatii (ei sillä, hyvin tuntuu irtoovan särölaulutki tällä hetkellä) Ts tulisipa sellainen levy mitä ukot parhaiten taitaa. Jaajuu, yks viä, ei välttämättä tarvi mitää alzheimeri-puheita taustalle. Pitäsköhän kysyä, jos sais tuottaa ton levyn?

Tämä tuhannesti. Äijien nykyiset vahvuudet esiin. Löin plussan myöskin koska repesin hillittömästi alzheimeri-puheille :D
Hetfield
14.09.2012 12:41:08

Eipä kyllä yhtään haittaisi mikään Load-tyylinen meininkikään. Sitten vielä jotain akustista settiä myös tilaukseen. Harmi kun taitaa olla aika lukkoon lyöty tuo Rick Rubinin tuottajana oleminen, ainakin niin aiemmista puheista on voinut päätellä.
I quit the band... Now I just play with myself.
Basil79
14.09.2012 15:59:02 (muokattu 14.09.2012 18:32:30)
Rhapa: Omaperäisyytesi suorastaan häikäisee. Muutenkin kommenttiesi taso on kyllä kerrassaan huikeaa.

hmm.. Et ehkä huomannut, että omaperäisyyteni kumpusi sinun nerokkaasta ja fiksusta oivalluksesta. Olen otettu

edit. Jos tarkennan alkuperäistä mielipidettä niin ajattelin, että Metallica olisi piakkoin pukkaamassa uutta materiaalia, kuten on jossain määrin ounasteltu. Minä en usko, että lisävuodet tässä välissä parantaa sitä tulevaa materiaalia. Kysehän on siitä, miten heput jaksaa (motivaatio) keskittyä sävellystyöhön ja juuri nyt heillä lienee parempaakin tekemistä. Olen niin kauan innostunut näiden vanhojen dinosaurusten uudesta materiaalista kuin he sitä pukkaavat ulos. Jostain syystä siinä on aina jotain erikoista, kun nämä vanhat suosikit julkaisevat uutta(Metallica, Maiden, Megadeth, Helloween, In Flames, Dream Teather jne.) Voi olla, etten jaksa tutustua uusiin bändiin riittävän innokkaasti, mutta toisaalta eipä ole oikein mikään innostanut, mitä olen sattunut kuuntelemaan. Ok Stam1na toki. Mutta toisaalta sellaisen dinosauruksen musiikki kuin King Crimsonin musiikki taas liimasi kuuntelemaan bändiä ja voin pitää sitä itselleni täysin uutena tuttavuutena. Jos se olisi ollut jonkun uuden bändin musiikkia niin olisi silloinkin, mutta kun ei tällaisia vain ole tullut vastaan.
kalju spede
14.09.2012 18:40:37
http://www.youtube.com/watch?v=b1AAzt4sfNU&feature=relmfu

Pekrele kun toimii! Oispa tää kattaus tullu suomeen mutta kun ei niin ei. Tää biisi soi koko ajan päässä ja on pakko kattoa tää tykitys pari kertaa päivässä.
SuckerPunch
15.09.2012 11:16:52
Arkka: Ennustan että ainakin paljon suoraviivaisempaa ku DM. Ei ehkä ihan niin kauntria ku loadit vaikka se hienoa oliskin. Tosin Metallicasta ei kyllä tiedä etukäteen :)

Mikä tää juttu on et Loadit on kantria? Onhan siä Mama Said ja ehkä joku muu mut miks monet käyttää tota kantri-sanaa Loadeista puhuttaessa? Mä en tajuu...
Arkka
15.09.2012 13:13:24

SuckerPunch: Mikä tää juttu on et Loadit on kantria? Onhan siä Mama Said ja ehkä joku muu mut miks monet käyttää tota kantri-sanaa Loadeista puhuttaessa? Mä en tajuu...

Läppähän se on pääosin, mutta ohan siä kantrivaikutteita juum. B-bender tele ja pedal steel käytössä, eli pakko olla kantria ;) Myöskin vokaaleissa kantrijodlausta ja ehkä vähän sanotuksissakin sellasta vaikutetta.

Monesti oon lukenut myös että Loadit on grungea. Yhtä vähän ne taitaa olla sitä kuin kantria :)
kxkk
16.09.2012 22:14:44
Itsehän veikkaan että Metallica lähtee tavoittelemaan Toolille tyypillistä soundia ja mystisyyttä. Tähän pakettiin kuuluu myös se, että vielä tämän vuoden puolella joko James tai Lars ilmoittaa alkavansa viininviljelijäksi kun ei enää jaksa viihdyttää suurta yleisöä. Sitten muu bändi kommentoi aika ajoin lehdille että "joo meillä olis noita aihioita, pitää vaan saada enää se Lars/James studioon meiän kaa."
Fantasmic
17.09.2012 07:40:17
Tigerstedt: Sit lopulta julkaistaan kasa paskaa, jota kritisoidessaan saa vastaukseski : \" Et vaan ymmärrä, tää on niin syvällistä.\"

Eli sieltä tulee Lulu II
timnicebutdim
17.09.2012 10:11:07 (muokattu 17.09.2012 10:14:19)

Fantasmic: Eli sieltä tulee Lulu II

Toivottavasti ei kuitenkaan. Oman veikkaukseni perustin sille että Lululla ja sitä seuranneella Deep Purple -coverilla bändi kuulosti jotenki rentoutuneelle joten seuraava levy ois olla jotain jamittelutyylistä rehellistä rokkia. Load/Reload kai käsittääkseni sävellettiin pitkälti jamisessio-tyyliin...

Tai sitten käy niin että Lululle annettiin jo kaikki jamitteluinto ja seukki levy onkin jotain überkovaa rässitykitystä. Sitä vaan en tiiä kuka sille levylle rummut soittaisi... ;)
Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä.
CanYouStayStill
17.09.2012 13:13:15

No, jos bändillä on rento tekemisen meininki, levy voisi olla pyhä ankerias yhdistettynä latauksiin. Ehkä sieltä löytyy pari ylijäämää DM:ltä. Saa nähdä. Itse toivoisin ihan oikeasti selkeäsaundista rässipaahtoa, jotain sellaista mitä löytyy esim. My apocalypse biisistä. Tosin vielä tiukempaa. Puppets kakkosta tai AJFA:ta on turha varmaan odottaa.

Tai sitten tuota levyä ei koskaan tule.
Päässäni on Belsebubin kotibileet. Luojalle kiitos vessanpöntöstä.
Tigerstedt
17.09.2012 17:07:07

Fantasmic: Eli sieltä tulee Lulu II

Ehkäpä, ite tota Toolia tossa meinasin lähinnä.
Akitus
17.09.2012 23:46:26
Tigerstedt: Ehkäpä, ite tota Toolia tossa meinasin lähinnä.

Hoho, täällä on joku, joka ei ymmärrä.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
saku92
18.09.2012 13:32:31
En sano mitä tyyliä seuraavan plätyn pitäis olla, mutta toivon et se olis jotain yhtä yllättävää kuin Lulu.
Sakke
Wradlin
18.09.2012 16:45:53
Itse odottelen jotain R'n'B- tai dubstep -tyyppistä albumia.
The Rikza
18.09.2012 19:09:34
saku92: En sano mitä tyyliä seuraavan plätyn pitäis olla, mutta toivon et se olis jotain yhtä yllättävää kuin Lulu.

Oikeasti hyvä levy? ;)
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä
Tigerstedt
18.09.2012 19:32:53

Akitus: Hoho, täällä on joku, joka ei ymmärrä.

Öheiss...enkö vain osaa?
bedlam
18.09.2012 22:29:43

Tigerstedt: Öheiss...enkö vain osaa?

Etkä ymmärrä.
http://www.petrilampela.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)