Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sing Along
1 2
EP
06.09.2012 22:16:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielipiteitä uudesta musiikkiaiheisesta kokoperheen ohjelmasta:
 
http://www.mtv3.fi/singalong/
 
Mesa/Boogie
07.09.2012 00:03:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mielipiteitä uudesta musiikkiaiheisesta kokoperheen ohjelmasta:
 
http://www.mtv3.fi/singalong/

 
Kuuntelin sivukorvalla, kun pelasin pojan kanssa muistipeliä. Kuullun perusteella ei tehnyt mieli katsoa. Saatan tietysti olla väärässäkin...
 
EP
08.09.2012 22:49:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika säheltämistähän toi on, sellasta tekohauskaa..
Lisäks toi "seksilelujuttu" koko perheen viihdeohjelmassa??
 
Kyllikki
09.09.2012 11:21:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin hetken ja totesin, että nyt pannaan musiikin ystäviä jälleen halvalla. Tulee ikävä Lauantaitansseja ja jopa Kesäillan valssia.
 
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Prophet
09.09.2012 12:07:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: Katsoin hetken ja totesin, että nyt pannaan musiikin ystäviä jälleen halvalla. Tulee ikävä Lauantaitansseja ja jopa Kesäillan valssia.
 
Eivät voi esittää uusintana Heikki Hietamiehen juontamia Lauantaitansseja, koska nauhat on jyrätty tuhannen pillun päreiksi.
 
EP
09.09.2012 13:24:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: Katsoin hetken ja totesin, että nyt pannaan musiikin ystäviä jälleen halvalla..
 
Musiikin halventamistahan toi on!
 
KoskPaavo
09.09.2012 16:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan oikeata hauskaa ei ollut kenelläkään tuossa.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Komppia ikä kaikki
14.09.2012 08:01:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todistaa vaan seikan, jonka Innanenkin huomasi aikoinaan : "Suomen kansan makua ei koskaan voi aliarvioida... Liikaa..."
Katsoin eilen ohjelman ja etsimällä etsin jotakin hauskaa, mutta tunsin vain myötähäpeää esiintyjiä kohtaan. Onko ihan pakko olla aina televisiossa...?
 
Nimim. Huumorintajutonko ?
 
EP
14.09.2012 10:15:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Eivät voi esittää uusintana Heikki Hietamiehen juontamia Lauantaitansseja, koska nauhat on jyrätty tuhannen pillun päreiksi.
 
Tuos oliskii sitä hjuumorii!
 
Qsine
14.09.2012 10:49:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen televisiossa näkyy päivä päivältä enemmän "suomalaisia", jotka pitävät puristeista, mahdollisimman paljon ulospäin näkyvää ja kuuluvaa hauskuudeksi luulemaansa levottomuutta vaikka väkisin. Ja Amerikastahan tuo television sättäämiskulttuuri tulee.
 
Tietenkin myös itselleni kertyy päivä päivältä enemmän ikää, minkä myötä siedän päivä päivältä vähemmän hysteerisiä jenkkisudenulvonta-kiljujia ja feikkejä trendihinttejä.
 
Toivottavasti television virtanappulan keksijä on aikoinaan saanut Nobel-palkinnon.
 
www.jannekuusinen.net on jännä paikka, www.jannekuusinen.net on iloinen. Www.jannekuusinen.netissä vietät vaikka koko päivän kesäisen: sellainen on www.jannekuusinen.net!
EP
14.09.2012 14:07:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qsine: Suomen televisiossa näkyy päivä päivältä enemmän "suomalaisia", jotka pitävät puristeista, mahdollisimman paljon ulospäin näkyvää ja kuuluvaa hauskuudeksi luulemaansa levottomuutta vaikka väkisin. Ja Amerikastahan tuo television sättäämiskulttuuri tulee.
 
Tietenkin myös itselleni kertyy päivä päivältä enemmän ikää, minkä myötä siedän päivä päivältä vähemmän hysteerisiä jenkkisudenulvonta-kiljujia ja feikkejä trendihinttejä.
 
Toivottavasti television virtanappulan keksijä on aikoinaan saanut Nobel-palkinnon.

 
No eipä vois olla enempää samaa mieltä!
Ajattelin juuri kirjoittaa samoin lähes sanasta sanaan.
 
Paitsi toi ikä kysymys, kyllä mä oon aina inhonnu tuota "jenkkiteennäistä muka hauskaa" sääli, että se on tännekin rantautunut noin voimakkaana ja lähes joka ohjelmaan!!
 
Tankero
15.09.2012 03:49:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: No eipä vois olla enempää samaa mieltä!
Ajattelin juuri kirjoittaa samoin lähes sanasta sanaan.
 
Paitsi toi ikä kysymys, kyllä mä oon aina inhonnu tuota "jenkkiteennäistä muka hauskaa" sääli, että se on tännekin rantautunut noin voimakkaana ja lähes joka ohjelmaan!!

 
Jenkkiteennäistä? Määritteletkö tarkemmin?
 
Humppajyrä
EP
15.09.2012 11:20:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Jenkkiteennäistä? Määritteletkö tarkemmin?
 
Tarvinneeko tuota? Kunhan katsoo..
 
sticky fingers
15.09.2012 11:45:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Tarvinneeko tuota? Kunhan katsoo..
 
Selitä ymmärtämättömälle.
 
Luulen, että tuo sinun "jenkkiteennäistä"-ilmaisusin on vain telkkarista opittua soopaa, joka liitetään jenkkeihin vain siksi, että jenkit nyt vaan on perseestä. Ihan kaikki. Ja kaikki mitä ne tekee.
 
Itse ohjelmasta mulla on mainoksen verran kokemusta ja ihmettelin ko. formaatin tarpeellisuutta kyllä. En aio katsoa.
 
...
Epämuusikko
15.09.2012 11:58:57 (muokattu 15.09.2012 12:16:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes! Pilkatkaa toki lisää jenkkejä! Hauskuus ja small talk on niin so yesterday.
 
Tuossa vielä vähän suolattavaa: http://www.youtube.com/watch?v=OhrrGu2rcZ4
ei hymiötä, olen kyllästynyt tämän palstan asenteisiin.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
EP
15.09.2012 12:01:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Selitä ymmärtämättömälle.
 
Luulen, että tuo sinun "jenkkiteennäistä"-ilmaisusin on vain telkkarista opittua soopaa..

 
No voi pyhäyksinkertaisuus, eikös tässä telkkariohjelmista juuri ole kyse?
 
sticky fingers
15.09.2012 12:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: No voi pyhäyksinkertaisuus, eikös tässä telkkariohjelmista juuri ole kyse?
 
Oli tietysti, mutta vähän eri tavalla. Tämän tiedät itsekin. Noniin, asiaan takaisin sitten...
 
...
EP
15.09.2012 12:57:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Oli tietysti, mutta vähän eri tavalla. Tämän tiedät itsekin. Noniin, asiaan takaisin sitten...
 
No mä luulen taas, ettet tiennyt mitä tarkoitettiin, mutta ihan sama..
 
EP
20.09.2012 22:46:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipas taas hauskaa.. hauskaa vaikkei mitään vielä ollu ees sanottu, tehty ..oli vaan hauskaa.
Itseäkin nauratti!
..n. 10 min. sitten poiiiiiiiis!
 
Master-x
21.09.2012 09:41:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi hyvänen aika mitä...
...mut toisaalta Jenna on aina ihana...
 
oppirahoja maksellessa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «