Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hääbändi haussa Helsingistä
1 2 3
isojussi
30.01.2004 10:14:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teki.
 
Mika

 
Mainiota. Hyvä tietää. Tulee jatkossa lisää kyselyitä.
 
Jussi
 
Osta mut - ma olen kaupan!
baron
30.01.2004 11:02:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoista on se että missä on Muusikkojen Liiton vastaava palvelu tai nettisivu? Joku on olemassa mutta se oli muistaakseni aika vaatimaton.
 
Kiitos kysymästä, vaatimaton!
 
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
kuunsirppi
31.01.2004 23:45:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos mä oon jotain jääny vähän "kaipaamaan" bänditorilta, on toinen OneManBändi - vai tekikö Mika yksin keikkoja? Mulla on kyllä yks tuttu kollega Nokialta, jolle oon sitten selkeet OneManJutut ohjannu - tosin aina oon antanu Bänditorinkin osoitteen.
 
Jussi!
 
Meidänkin nykyinen kiipparisti tekee yksikseenkin keikkoja, joten meillekin voit laittaa noita kyselyjä.
 
terkuin laulajatar, the bänditorilainen
 
Ja Mikalle vielä tätäkin kautta kiitokset sivuista ja hauskasta bänditorilaisten tapaamisesta!
 
M.i.k.key
01.02.2004 06:08:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.zme.fi/
 
Nuohan vaikuttaa aika kovilta! mahtavaa
 
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Paijukainen
17.01.2012 02:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
 
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi."
 
Bändin kotisivut tässä:
 
http://onervaband.wordpress.com/
 
EP
17.01.2012 03:14:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koskas ne häät sit on?
Ei kai ihan pian, et ehtii kerään porukan treenit pitää ja..
Vastahan täs on 8 vuotta sitten ollu jo tietoa niistä! :D
 
hvinnamo
17.01.2012 15:47:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Koskas ne häät sit on?
Ei kai ihan pian, et ehtii kerään porukan treenit pitää ja..
Vastahan täs on 8 vuotta sitten ollu jo tietoa niistä! :D

 
Vähän on juu liian lyhyellä varoitusajalla! ;)
 
baron
17.01.2012 20:21:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Vähän on juu liian lyhyellä varoitusajalla! ;)
 
Mä oon juuri saamassa settilistaa valmiiksi! Sitten aletaan treenaamaan.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
leprechaun
18.01.2012 12:06:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aaaarrgghhh! Häitä ei siis vielä ole pidetty... Meillä myös ohjelmisto valmiina, ihan hullu trio jolle mikään musa ei ole vierasta valmiina viihdyttämään. Hulluus on tässä tapauksessa etu. Normaalien rokkien, poppien ja tavallisen tanssimusan lisäksi jo unohdettuja biisejä 50-luvusta 90-luvulle, vähän kuubalaista, vähän irlantilaista, vähän ruåtsalaista ja taitaa olla jotain saksalaistakin mukana. Soittotilalla ei väliä, kaikki käy kampaamosta Kaivariin.
Mikäli häät on jo pidetty haluamme toivottaa onnea hääparille!
 
pte57
18.01.2012 19:51:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

leprechaun: Aaaarrgghhh! Häitä ei siis vielä ole pidetty... Meillä myös ohjelmisto valmiina, ihan hullu trio jolle mikään musa ei ole vierasta valmiina viihdyttämään. Hulluus on tässä tapauksessa etu. Normaalien rokkien, poppien ja tavallisen tanssimusan lisäksi jo unohdettuja biisejä 50-luvusta 90-luvulle, vähän kuubalaista, vähän irlantilaista, vähän ruåtsalaista ja taitaa olla jotain saksalaistakin mukana. Soittotilalla ei väliä, kaikki käy kampaamosta Kaivariin.
Mikäli häät on jo pidetty haluamme toivottaa onnea hääparille!

 
Tai nykytrendin tietäen voisi valmiiksi tarjoutua tanssittamaan tokalle tai kolmannelle kierrokselle.
 
"Nuotti se on vääräkin nuotti ja peruuntuneet keikat ovat yleensä niitä parhaimpia" - Mä
kenonen
18.01.2012 22:45:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei helvetti, näinkö kauan täälläkin palstalla on tullut pyörittyä.
 
Otin eli en, so not, kunhan humppa kulkee. COVS no 8
leprechaun
19.01.2012 03:12:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pte57: Tai nykytrendin tietäen voisi valmiiksi tarjoutua tanssittamaan tokalle tai kolmannelle kierrokselle.
 
Jeeess! Tuossa on ideaa: eropirskeet! Miksei juhlittaisi yhteisen taipaleen päättymistä etenkin jos ei ole ollut erityisen onnistunut, ajatella "...niinpä kutsumme Teidät kaikki jotka olivat juhlistamassa häitämme 2004 erojuhliimme kahdeksanvuotisen taipaleen päättymisen kunniaksi...."
Täytyykin panna ex-hääparille kysely että tarviiko bändiä ja mitähän kappaletoivomuksia...
 
Paijukainen
12.09.2012 14:43:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onerva - hääbändi:
 
"Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
 
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi."
 
Bändin kotisivu:
 
http://onervaband.wordpress.com/
 
Timi
12.09.2012 14:48:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paijukainen: Onerva - hääbändi:
 
"Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
 
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi."
 
Bändin kotisivu:
 
http://onervaband.wordpress.com/

 
Koitas mainostaa oikees paikas!
 
Vaikea.Mutta varma!
Master-x
12.09.2012 22:05:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeesti... mikä juttu...
 
oppirahoja maksellessa
kenonen
15.09.2012 04:50:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä luulen, että kyseessä on niinkin yksinkertainen juttu, että kun laittaa Googleen taikasanat "hääbändi haussa" niin tämä keskustelu tulee ensimmäisenä esiin. (itseasiassa kokeilin, tulee)
 
Silloin tähän ketjuun saattaa tulla hakukoneosumia ihmisiltä, jotka hakevat hääbändiä. Mainostamalla omaa bändiä tässä ketjussa, joku voi eksyä sinne sivuille.
 
Tähän en nyt itse tässä tapauksessa ryhdy. Sensijaan peliliike olisi linkata tänne vaikka rankkaa aikuisviihdettä.
 
COVS no 8
EP
15.09.2012 10:23:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paijukainen: "Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
 
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi."
 
Bändin kotisivut tässä:
 
http://onervaband.wordpress.com/

 
"Muuntautumiskykyinen -> rahasta tehdään mitä vaan!"
 
MrShaft
17.09.2012 18:08:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kenonen: -- Sensijaan peliliike olisi linkata tänne vaikka rankkaa aikuisviihdettä.
 
Tässä teille rankkaa aikuisviihdettä:
 
http://www.korsuorkesteri.com/
 
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
EP
17.09.2012 20:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykyään yhä enemmän kun selailee eri bändien kotisivuja tulee mieleen, että ovat paremminkin ohjelmatoimistojen kotisivuja kuin oikeesti mitään bändien kotisivuja, eikö?
 
bossguitar
18.09.2012 14:28:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"RADIO MUSA tarjoaa parasta aikuisviihdettä, joka sopii kuulijoiden elämäntapaan. "
 
http://www.hitit.fi/page.php?p=radio988
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «