BigPapa 26.08.2012 17:24:14 | |
---|
velipesonen: Arkkitehtuuri ja design merkitsevät kulttuurin kuolemaa joka tapauksessa. Se voi olla pintaa tai sitten painua ytimiin, jolloin kantaja katoaa elävien kirjoista. Toki näin mikäli haluaa kuunnella taloja, rakennuksia, tai vaikkapa huonekaluja. Musiikki on sitten erikseen. |
blaekie 26.08.2012 19:30:25 (muokattu 26.08.2012 19:43:05) | |
---|
velipesonen: ..... ei, koska 50-luvun detroitilainen autodesign ei ole itsenäinen kulttuurimuoto eikä minusta mikään design voi koskaan ollakaan. .... Kerro tämä niille tuhansille jenkkiautoharrastajille maailmassa, että ne on juosseet aivan väärän asian perässä ;-) EDIT: Ja sitten joku hiljaisesti kysyy: Miten Rock and Roll liittyy jenkkiautoihin ? Tähän on yksinkertainen vastaus: Jos et tiedä , älä edes kysy ! Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Askr 26.08.2012 22:42:42 | |
---|
velipesonen: Arkkitehtuuri ja design merkitsevät kulttuurin kuolemaa joka tapauksessa. Tämä nyt kuulostaa yhtä järkevälle, kuin sanoa, että musiikki merkitsee kulttuurin kuolemaa joka tapauksessa. Toki tällekin väittämälle voi perusteet löytää, esimerkiksi jos pitää Novan soittolistaa musiikin koko kuvana. |
velipesonen 26.08.2012 23:21:07 | |
---|
Askr: Toki tällekin väittämälle voi perusteet löytää, esimerkiksi jos pitää Novan soittolistaa musiikin koko kuvana. Kyllä sille on perusteet olemassa. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Artturi.B 27.08.2012 01:41:48 | |
---|
Pakko mainostaa frendin bändiä, semmonen ku Rhynestone ! On kyl kova, YouTubessa joku demo ja EPtä tulossa.. toivottavasti veis suomalaisen nimen mailmalle!!! |
Jussiman 27.08.2012 01:44:14 | |
---|
Artturi.B: Pakko mainostaa frendin bändiä, semmonen ku Rhynestone ! On kyl kova, YouTubessa joku demo ja EPtä tulossa.. toivottavasti veis suomalaisen nimen mailmalle!!! Eipä taida viedä suomalaista nimeä maailmalle. Ja tämä palsta ei ole mainoksia varten |
Askr 27.08.2012 08:07:40 | |
---|
velipesonen: Kyllä sille on perusteet olemassa. Siis jos pitää novan soittolistaa musiikin koko kuvana niin silloin musiikki merkitsee kultuurin kuolemaa? Joo - tuon ymmärrän, että asian voi nähdä noin, että tietämättömyys ja suppeakatseisuus voi johtaa pinnallisiiin ja tyhmiin yleistyksiin, sen ilmaisinkin. |
velipesonen 27.08.2012 08:24:23 | |
---|
Askr: Siis jos pitää novan soittolistaa musiikin koko kuvana niin silloin musiikki merkitsee kultuurin kuolemaa? Joo - tuon ymmärrän, että asian voi nähdä noin, että tietämättömyys ja suppeakatseisuus voi johtaa pinnallisiiin ja tyhmiin yleistyksiin, sen ilmaisinkin. Tuo ei ole se perustelu. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Lennu 27.08.2012 08:49:02 | |
---|
Mä ymmärsin, että nimenomaan sille novan soittolistalle on syynsä. no is any good musics maked anymore... |
reos 27.08.2012 12:42:39 | |
---|
paskanjauhannan sijasta voisitte vaikka tehä sitä tulevaisuutta. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Numb 27.08.2012 12:50:10 | |
---|
reos: paskanjauhannan sijasta voisitte vaikka tehä sitä tulevaisuutta. Ei voi, ku toisessa ketjussa jo todistettiin, että se on kuallu. |
LaMotta 27.08.2012 12:57:31 | |
---|
Numb: Ei voi, ku toisessa ketjussa jo todistettiin, että se on kuallu. Rock vai tulevaisuus? |
Lennu 27.08.2012 13:57:26 | |
---|
reos: paskanjauhannan sijasta voisitte vaikka tehä sitä tulevaisuutta. Mä oon ainakin monesti sanonut, että en osaa, ja oon siihen liian vanha. Junnut vois tehdä jotain tulevaisuutta, mutta nekin vaan runkuttaa niitä ihan samoja riffejä. no is any good musics maked anymore... |
Number 9 15.09.2012 00:08:09 | |
---|
Anteeksi, ny mut kyllä, rokki, ainakin nuorison joukossa on kuollut. Ja musiikki ylipäätään. Valitettavasti. Mulla on omaa kokemusta. Tv: itsekin nuori Please, dont wake me, no, dont shake me,
leave me where i am, im only sleeping
-John Lennon
That's Not Me...
-Brian Wilson |
jazzmies 15.09.2012 00:25:05 | |
---|
Tänään kuljin spåralla numero 6 Kurvin läpi ja katselin niitä menneen ajan rokkistarboja, jotka olivat kuihtuneet lähes olemattomiin ja kulkivat huonossa ryhdissä buutsit klabeissa. Tuli "hetki enne kuolemaa" -olo. Rockilla on pelkkä menneisyys jäljellä, mutta musiikki voi hyvin. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
jazzmies: Tänään kuljin spåralla numero 6 Kurvin läpi ja katselin niitä menneen ajan rokkistarboja, jotka olivat kuihtuneet lähes olemattomiin ja kulkivat huonossa ryhdissä buutsit klabeissa. Tuli "hetki enne kuolemaa" -olo. Rockilla on pelkkä menneisyys jäljellä, mutta musiikki voi hyvin. Mieluummin elän hetken täysillä sen sijaan että keikkuisin siinä ja siinä... Kävelin sumussa koulun ohitse. |
velipesonen 15.09.2012 00:52:48 | |
---|
sahkuifk: Mieluummin elän hetken täysillä sen sijaan että keikkuisin siinä ja siinä... Niin se hetki meni jo. Niin minullakin! Mutta Iggy urheilee ja syö terveysruokaa. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Jussiman 15.09.2012 00:54:56 | |
---|
velipesonen: Niin se hetki meni jo. Niin minullakin! vanhukset : ) |
sahkuifk 15.09.2012 01:14:20 | |
---|
Jussiman: vanhukset : ) Noh noh poju :)) Hierokoot muut tahtejansa, aion keikkua nyt ja vastedes sielulla, en viivastolla. Rock on sitä että ei tullakkaan näyttämön vasemmalta reunalta sisään vaan hypätään keskeltä ja savun seasta. Vaaran viehätys on osa sitä fiilistä, se mitä on 5 min. ennen keikkaa, ei silloin lasketa ja mietitä onko ne logot suorassa. Vapauttakaa sisältänne rock, siellä se luuraa!! Kävelin sumussa koulun ohitse. |
velipesonen 15.09.2012 01:28:46 (muokattu 15.09.2012 01:30:10) | |
---|
Keski-ikä paukkuu, verenpaineet paukkuu, kolesterolit paukkuu, maksa ja munuaiset paukkuu, se on vaan päässä kun ei tahdo paukkua. Ei tässä iässä voi elää täysillä enää mitenkään. Lemmykin syö verenpainelääkkeitä. Rupean siis Iggyksi, tylsäksi eläväksi muumioksi joka kuntoilee ja jauhaa vanhaa paskaa loputtomiin. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |