perkeles 23.04.2004 20:23:24 | |
---|
käsi ylös kuka on saanut huonon yksilön,kun aina puhutaan kitaroista,joissa on yksilöeroja. pakkohan niitä huonojakin on olla jollain. HELLO CLEVELAND |
Miikathebest 23.04.2004 20:26:02 | |
---|
käsi ylös kuka on saanut huonon yksilön,kun aina puhutaan kitaroista,joissa on yksilöeroja. pakkohan niitä huonojakin on olla jollain. Aluksi t-kaupasta tilaamassani squierissa oli kaula vähän miten sattuu. Mutta sekin korjaantui kääntelemällä kaularautaa. Myös nauhojen päät oli viimeistelty todella huonosti, mikä ei kylläkään ole merkki huonosta yksilöstä. |
LaXu 23.04.2004 20:32:33 | |
---|
Kyllä melkein kaikissa mun kitaroissa on jotain pieniä kosmeettisia virheitä. Esim. Fenix LP:ssani on joku piripää asentanut osan otelautamerkeistä sivuun keskikohdasta. Soundi ja tuntuma on sitten onneksi helkkarin hyvä. :) Huonosti soivat kitarat jätetään kauppaan. |
poppamies 23.04.2004 20:33:57 | |
---|
No kyllä ne kitarat on yksilöitä. Jos on mahdollista koesoittaa useampia samanmallisia yksilöitä niin sen kyllä huomaa. Tai sanotaanko että ne sudet erottuu helposti. Minun käsien kautta kulki kerran pari tusinaa määrätyn mallisia akustisia ja kyllä helmet ja siat erottui selvästi. Toki akustisessa ero yksilöitten välillä on räikeämpi. "G-strings are for strippers" |
Ziggy Bubba 23.04.2004 20:36:50 | |
---|
Onhan noita kauneusvirheitä, kuten oksan juurta rungossa ynm.. Pahimmat ritsat oon onnistunu kai välttämään. Vasurina mulla on tota tarjontaa ja vertailukohtaa tosin huomattavasti vähemmän.. |
trih 23.04.2004 22:16:22 | |
---|
Yhden huonon kitaran olen uutena ostanut. En tiedä johtuiko yksilöllisyydestä vai olivatko kaikki samanlaisia. En kyllä muista milloin olisin päässyt vertailemaan (Uusia. Käytettyjä harvemmin on samanlaisia rivissä) kahta uutta ja samanlaista kepukkaa jos olen ostamassa ollut... Tuskin kovin moni muukaan. Ja muutenkin säädöt ja kielten ikä vaikeuttaa vertailua uusienkin välillä. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Omistin jonkun puolvuotta squierin jonku telen (en muista tarkkaa mallia) Nauhat kulu melko sileiksi ton puolenvuoden aikana, joten mielestäni voi puhua huonosta yksilöstä... Käytettynä ostin mutta ostotilanteessa nauhat oli vielä kohtuu kunnossa... "May the tone be with you" |
Kapane 23.04.2004 23:46:57 | |
---|
yhden propelli kaulaisen iban basson oon saanu...(kaula meni ropelliin kun se oli ollu mula viikon) vein sen takas ja sain uuren If you choke a smurf what color would it turn?
[Kyllä Lähtee] |
Von Härskiburg 24.04.2004 16:03:53 | |
---|
Minun Les Paulissa on otelautamerkinnät laittanut joku sokea kokkelinokka paikoilleen, kun ovat melkein kaikki enemmän tai vähemmän vinossa. Muuten ei valittamista, ja eihän tuo edellämainittu vikakaan ole kuin kosmeettinen. -Parasta kesässä on alkomahooli ja vähäpukeiset naaraat. -Nii, ja viina ja naiset myös! |
Jimi 24.04.2004 20:58:26 | |
---|
No mun skebassa (näkyy avatar) oli kaula ihan killissä piti hioo nauhoja ja vaikka mitä, talla särisi niin täyty laittaa vähä pikaliimaan ni sit se loppu. Ja tänää huomasin että ilmeisesti katkoo 9 setin ylä e kieltä et sitäki täytyy ilmeisesti vähä viilasta. |
Listen 26.04.2004 12:08:45 (muokattu 27.04.2004 11:00:07) | |
---|
Uutena olen tilannut Thomannilta kolme edullista sähkistä, basson, mandoliinin ja ukulelen. Voi olla etten hirveitä ymmärrä kielisoittimista, mutta ei ole ainakaan vielä tullut yksilöä, joka soisi erityisen huonosti tai kaula olisi mutkalla. Parissa kitarassa on maadoitushäiriö tai muuta hurinaa, ruusupuuotelaudan väri vaihtelee valeasta tummaan sun muuta kosmeettista, ja Benton-bassossa oli huonosti hiotut nauhanpäät, mutta ei sen kummempia. EDIT: Tosin tuntuu, että Jagmasterista olisi vertailemalla löytänyt paremmantuntuisen yksilön. Mukavampi tietty olisi kun pääsisi kokeilemaan muutaman yksilön kesken, mutta lähiseudun soittimia myyvissä kaupoissa on huomattavasti enemmän pakastimia ja polkupyöriä kuin musiikkilaitteita... Jyväskylän kaupoissakaan tuskin on kummemmin eri yksilöitä samasta kitarasta. Tällä viikolla tulee T-kaupasta kaksi erikoistarjouskeppiä, kop kop ... |