naavanka_ 12.09.2012 10:30:19 | |
---|
jkourula: Ei kukaan pakota sitä kuuntelemaan. Reptiliaanit. Myös mm. Crabcore eli rapusisus on näiden aikaansaannos |
jkourula 12.09.2012 10:50:12 | |
---|
|
naavanka_ 12.09.2012 11:05:50 | |
---|
|
Räbbänä 12.09.2012 19:36:22 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
Decadetroll 12.09.2012 20:14:24 | |
---|
Räbbänä: SS.orgista tuttu Multiversehan se siinä. Eli ei aito Ibanezi ole saatikka Vain oma. Vailta tosin löytyy yksi tuoreempi valkoinen HSH mikitetty 8-kielinen kokoelmistaan, vaikka aikoinaan Ibanez taisi parikin protoa hänelle vääntää. Kappas, mietinki, että jossain oon tähän vehkeeseen törmänny aiemminki. Komia vehjas kyllä. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
Räbbänä: SS.orgista tuttu Multiversehan se siinä. Eli ei aito Ibanezi ole saatikka Vain oma. Juu en ole väittänytkään. Lähinnä heitin kuvat noihin "kuka kasikielisellä soittaa". Jemsitella seuraillut tuon valmistumista ja omistaja kertoi näin Vain mielipiteestä: "he looked it over twice carefully, he then flipped it over and started shredding some runs, I almost fell over!!! he gave it back after looking it over again and said "really, really nice" he asked me a couple of times who did the swirl (ALAN OOTS)." Tässä tämä triidi: http://www.jemsite.com/forums/f15/universe-8-string-114953.html Ihan uskomatonta, kuinka joku pistää tuhansia tuollaiseen. Ilmeisesti hinta siellä $8000-9000 paikkeilla kaikin puolin ollut. Mutta HB on parempi varmaan :D |
Victor Helldriver 12.09.2012 23:01:54 | |
---|
mua kiinnostaa kasi aivan helvetisti vaik oonki vanha pieru. kehitys on aina hyvä ja ei sillä tartte soittaa samaa ku muut. no enivei: kauhee himo on ollu hommata kasi ja jos hommaan ni pakko sen on ollu joku vähintään tonnin maksava laatuskeba. sit taas toi pelko et teenkö mä sillä mitään. seiskakin on aika vähällä käytöllä mut silti halu on hommata vielä se yks kieli lisää. harley bentonia en kuiteskaan lähtis ostamaan koska se on varmasti se vihoviimenen juttu ku vire ei pysy,kaula vinkuu ja vonkuu sinne tänne,mikit on ku peräreiän sirkus. eli oikeestaan mitä mä koitan tässä sanoa...no en oikeestaan yhtään mitään :D harmi et noi laadukkaat kasit on vielä aika kovissa hinnoissa ja yleisyys ei oo vielä sellanen et kovin moni merkki tekis edes Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
Umas 13.09.2012 09:44:05 | |
---|
Möö |
jkourula 13.09.2012 09:54:44 (muokattu 13.09.2012 09:57:07) | |
---|
Victor Helldriver: mua kiinnostaa kasi aivan helvetisti vaik oonki vanha pieru. kehitys on aina hyvä ja ei sillä tartte soittaa samaa ku muut. Mäkin oon vanha pieru (tämä on toki suhteellista) ja pääasiassa soittelen Gretschillä puhtailla. On mulla silti ollut seiskakielinen ja kuuntelen Peripheryä ja Meshuggahia (muun muassa). Kasikielinenkin voisi olla ihan siisti. Tosin mun taidoille on kuusikielisessä jo ihan tarpeeksi. Ei musiikkia voi olla liikaa ja paha se on jollekin mennä sanomaan, että musiikki, josta pidät on paskaa ja arvotonta, koska itse en pidä siitä. |
Victor Helldriver 13.09.2012 14:25:12 | |
---|
jkourula: Mäkin oon vanha pieru (tämä on toki suhteellista) ja pääasiassa soittelen Gretschillä puhtailla. On mulla silti ollut seiskakielinen ja kuuntelen Peripheryä ja Meshuggahia (muun muassa). Kasikielinenkin voisi olla ihan siisti. Tosin mun taidoille on kuusikielisessä jo ihan tarpeeksi. Ei musiikkia voi olla liikaa ja paha se on jollekin mennä sanomaan, että musiikki, josta pidät on paskaa ja arvotonta, koska itse en pidä siitä. näin juuri :) Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
Evergrey 27.01.2013 08:51:35 | |
---|
|
Victor Helldriver 27.01.2013 16:21:01 | |
---|
ei kyllä noi linkitkään saanu mua vielä miettimään ostavani HB kasia ku sitten jonain päivänä sen ostan. Bigger man is ALWAYS better than the little man... |