the-Antero 11.09.2012 12:20:02 | |
---|
Tarjosin koko kitarasta 80€ pikaviesteissä kävikin ilmi että visiin osat myydään erikseen.... hmph Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
blues guitar 11.09.2012 14:45:57 | |
---|
freak2: ....esim fenkun kaulaan verrattuna,tossa huomattavasti mielyttävämpi .... Fenderin kauloja on monenlaisia, kuten myös mielipiteitä soittajilla. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
Freewheeler 11.09.2012 19:12:58 | |
---|
Gabe: Miksi nuoret ei enää osaa kirjoittaa? :( Jotenkin näitä tuntuu nyt ryömivän esiin oikein urakalla. Eihän ne osaa enää puhuakaan ;-) Saati sitten soittaa. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
blues guitar 11.09.2012 19:42:53 | |
---|
Freewheeler: Eihän ne osaa enää puhuakaan ;-) Saati sitten soittaa. Itse olen usein yllättynyt kuinka hyvin monet nuoret soittavat jo muutaman vuoden soitettuaan. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Freewheeler 11.09.2012 21:28:33 | |
---|
blues guitar: Itse olen usein yllättynyt kuinka hyvin monet nuoret soittavat jo muutaman vuoden soitettuaan. Hyvinhän ne, ei siinä mitään. Mutta mitään sanottavaa niillä ei soitossaankaan ole. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |