Lancelot 10.09.2012 17:59:16 (muokattu 10.09.2012 18:02:45) | |
---|
|
Lancelot: :) Jumalauta Bum, tönäri esiin ja sassiin! E: No joo eiköhän tämä selvinnyt:) Ei jaksa selvittää. Sitäpaitsi väliaikaisesti nuo vaan on tuossa, alan kyllä pikkuhiljaa pitää niistä. :D |
Old Joe 11.09.2012 00:46:03 | |
---|
Bum: Ei jaksa selvittää. Sitäpaitsi väliaikaisesti nuo vaan on tuossa, alan kyllä pikkuhiljaa pitää niistä. :D Mulla oli hetken aikaa moiset viritykset, kun ei muuta ollut siihen hätään saatavilla. Ärsyynnyin noitten helinään. Aina kun vähän kitaraa liikautti tuli lehmänkellon kilinää muistuttava ääni. Lisäksi noi naarmuttaa aika herkästi lakkausta. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
PIM 11.09.2012 12:17:08 | |
---|
Old Joe:Aina kun vähän kitaraa liikautti tuli lehmänkellon kilinää muistuttava ääni. Lisäksi noi naarmuttaa aika herkästi lakkausta. Ratkaisu molempiin vaivoihin: Planet Waves;-) Ei mulla muuta. |
joku muu sikko 11.09.2012 22:24:04 (muokattu 11.09.2012 22:33:45) | |
---|
PIM: Edelleenkin olen sitä mieltä, että perinteiset hihnalukot eivät välttämättä ole enää nykyään se paras vaihtoehto sen varsinaisen ja alkuperäisen ongelman hoitamiseksi, kun muitakin, ja ainakin minun kokemuksieni mukaan parempia, vaihtoehtoja on olemassa sen varmistamiseksi, että kitara pysyy soittajan mukana kovemmassakin menossa. Mutta jos joku välttämättä haluaa vielä nykypäivänä askarrella paskarrella tulitikkujen ja liimojen kanssa niin sen ilon hänelle toki suon. Jotenkin vaan itsestä tuntuu hölmöltä ostaa hihnalukot yhteen kitaraan kun samalla rahalla saa lukollisen hihnan, joka toimii lähes kaikkien kitaroiden hihnatappien kanssa ja samalla säästyy askartelun vaivalta. Älä muuta sano. Ihminen on käynyt jo kuussakin ja kitaristeilla vaan ei pysy tapit kiinni ja kepit tippuu lattialle. Tehkäämme kuten Van Halenin poika bassolle. Noita saa venetarvikeliikkeistä vielä haponkestävästä ja vaikka 2 sentin paksuisesta tehtyjäkin, 5cm kierteillä. Onhan ihme jos ei pysy tappi kiinni. :) http://www.premierguitar.com/Magazi … Gear_2012.aspx?Page=13&#gallery There is no school like "old school". |