Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Maisteri T. & Lihan tie
1
Nick Bone
09.09.2012 13:32:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseessä on näyttelijä Teijo Elorannan (laulu & harppu) luotsaama, traditionaalista bluesia veivaava poppoo.
 
Teijo Eloranta vastaa lyriikoista, jotka ovat todella nautittavia ja perinteitä kunnioittavia. Bändin repertuaari koostuu käännösbiiseistä ja omista paloista.
 
Livenä todella intensiivistä kamaa. Olin eilen paikallisessa olutravintolassa sattumalta oman keikkani jälkeen kuuntelemassa ja huhhuh :) upea dynamiikka ja kunnon poljento, Teijon intensiivisellä ja taitavalla laulu/harppu-yhdistelmällä silattuna.
 
Bändi on julkaissut ainakin yhden levyn, "Turpa kii ja tanssi" viime vuodelta ja tuli tuokin poistettua ukkojen nimmareilla varustettuna omaan hyllyyn.
 
Suosittelen ehdottomasti tutustumaan kyseiseen orkesteriin, mikäli ei ole jo tuttu!
 
All work and no play makes Nick a dull boy! www.facebook.com/roughboneband
Heissask
10.09.2012 09:36:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin muutaman livevedon tuolta juutuubista ja ainakaan mua ei vakuuttanu. Joo-o, kyllähän poijjaat soittaa osaa ja sanotuksetkin ihan kelvollista kamaa muttamutta. Mun korvaan tässä oltiin liikkeellä pitemminkin jamittelemassa kuin kertomassa kuinka perseestä elämä on (mikä on kuitenkin aika olennainen asia bluesissa).
 
Ei jatkoon tällä kertaa.
 
"Yksi huono puoli pitkissä vahatuissa viiksissä on se että ne menevät vinoon kun soittaa kitaraa hampailla." -Sakmongkol
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «