AurinGOA 20.04.2004 12:22:02 | |
---|
Otsikon mukaisesti: Mistäs perskeleestä löytyisi levy/vaate/oheiskrääsäkauppoja, jotka ovat erikoistuneet lähes kokonaan, tai mieluiten TÄYSIN elektroniseen musiikkiin? Kiitokset vinkeistä kaikille tuleville vastaajille.. (= "Historia määrää tulevaisuuden. Kaikki oleva ja olematon riippuu näkökulmasta." |
JKantonen 20.04.2004 14:36:27 | |
---|
|
krushing 20.04.2004 15:28:34 (muokattu 21.04.2004 16:29:40) | |
---|
|
No, ei ehkä ihan sitä mitä halusit, mutta Tampereella sijaitseva Voltti on ainakin minun mekkani. Sieltä olen (tosin erikseen tilaamalla) saanut kaiken mitä olen halunnut. Hyvä liike, mukavan letkeä palvelu. Valikoimassa myös hip hoppia, reggaeta ja punkkia aikasta paljon. Tuo aiemmin mainitty Dis'n'Dat taitaa kyllä vastata enemmän sitä mitä etsit. Lopetan ennen kuin jatkan. |
krushing 23.04.2004 22:12:17 | |
---|
No, ei ehkä ihan sitä mitä halusit, mutta Tampereella sijaitseva Voltti on ainakin minun mekkani. Sieltä olen (tosin erikseen tilaamalla) saanut kaiken mitä olen halunnut. Hyvä liike, mukavan letkeä palvelu. Valikoimassa myös hip hoppia, reggaeta ja punkkia aikasta paljon. Tuo aiemmin mainitty Dis'n'Dat taitaa kyllä vastata enemmän sitä mitä etsit. Voltista olen minäkin kuullut pelkkää hyvää, ja varmasti tulee käytyä Tampereelle eksyessä (mitä valitettavan harvoin tapahtuu). |
Torniojaws 23.04.2004 23:07:30 | |
---|
Cyberware vaikuttaa kohtuulliselta, olipa heillä jopa vähän vaikeammin saatavia levyjä varastossa. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
heppu77 26.05.2004 13:33:30 | |
---|
kokeilin kaikkia tässä ketjussa olevia linkkejä noin kymmenellä artistilla, mistään ei löytynyt sellaisia mainstreamakteja kuin esim. keoki tai recoil. kokeilin vitsinä pet shop boysia ja madonnaa, niin niillä löytyi jo osumia.... |
JKantonen 26.05.2004 13:54:10 | |
---|
kokeilin kaikkia tässä ketjussa olevia linkkejä noin kymmenellä artistilla, mistään ei löytynyt sellaisia mainstreamakteja kuin esim. keoki tai recoil. kokeilin vitsinä pet shop boysia ja madonnaa, niin niillä löytyi jo osumia.... Onko se nyt niin vaikea kirjoittaa "recoil" siihen cyberwaren search-kohtaan? Löytyi 9 levyä joista 8 varastossa. Palstan nimi pitäisi muuttaa "mistä mä ostan levyjä ja kuinka se tapahtuu (voitteko tulla myös pyyhkimään)". |
heppu77 26.05.2004 15:20:01 | |
---|
Onko se nyt niin vaikea kirjoittaa "recoil" siihen cyberwaren search-kohtaan? Löytyi 9 levyä joista 8 varastossa. Palstan nimi pitäisi muuttaa "mistä mä ostan levyjä ja kuinka se tapahtuu (voitteko tulla myös pyyhkimään)". no recoil löytyi ko. paikasta kyllä. en nyt niin tarkkaan rekisteröinyt kunkin kaupan osumia. mutt 9 muuta ei löytynyt ko. paikasta. kai se niin tietenkin on ettei kaikkea voi löytää yhdestä paikasta.. jos tuo on suomen kattavin pitää tyytyä siihen. ei tällaisten alottelijoiden takia kannata hernettä nenukkiin vetää.. |