Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uudet Warwick nupit ja kaapit.
1
jonsku1
07.09.2012 17:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kellään vielä käytännön kokemusta uusista warwick nupeista ja kaapeista? WA300 ja WA600 nupit siis tullut jokin aika sitten, kuin myös uusittu sarja kaappeja, sekä comboja. Eivät ainakaan hinnalla ole pilattu.
 
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … musa/Categories/vahvistimet/warwick
 
Itse noita kaappeja olen sillä silmällä katsellut.
 
Nuppina mulla on tällä hetkellä Saksa valmisteinen Warwickin Pro-Fet IV. Siis se vanhempi pro-fet, jossa graafinen eq. Ei mikään huippu se, mutta ajaa asiansa vielä jonkin aikaa toisin kuin halpis Ashdown 4x10 kaappi (se halvin mikä t-kaupasta löytyy) joka mulla on sen kanssa.
 
Tulisikohan huomattavaa parannusta jos laittaisin tuollaisen uuden Warwickin 4*10 kaapin? Lähinnä kiinnostaa, miten nuo soundillisesti vertautuvat siihen vanhempaan sarjaan, jossa oli iso valkoinen W-logo siinä etugrillissä. Muutamalla keikalla, joissa oli lainakaappi olen sellaisen läpi soittanut, eikä silloin ainakaan se vanhempi vakuuttanut. Oli ehkä himpun verran parempi kuin Ashdown, mutta ei niin paljoa, että olisin ostaa viitsinyt.
 
Onkohan tilanne parempi näiden uusien kanssa?
sepisti
07.09.2012 22:17:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jonsku1: Kellään vielä käytännön kokemusta uusista warwick nupeista ja kaapeista? WA300 ja WA600 nupit siis tullut jokin aika sitten, kuin myös uusittu sarja kaappeja, sekä comboja. Eivät ainakaan hinnalla ole pilattu.
 
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … musa/Categories/vahvistimet/warwick
 
Itse noita kaappeja olen sillä silmällä katsellut.
 
Nuppina mulla on tällä hetkellä Saksa valmisteinen Warwickin Pro-Fet IV. Siis se vanhempi pro-fet, jossa graafinen eq. Ei mikään huippu se, mutta ajaa asiansa vielä jonkin aikaa toisin kuin halpis Ashdown 4x10 kaappi (se halvin mikä t-kaupasta löytyy) joka mulla on sen kanssa.
 
Tulisikohan huomattavaa parannusta jos laittaisin tuollaisen uuden Warwickin 4*10 kaapin? Lähinnä kiinnostaa, miten nuo soundillisesti vertautuvat siihen vanhempaan sarjaan, jossa oli iso valkoinen W-logo siinä etugrillissä. Muutamalla keikalla, joissa oli lainakaappi olen sellaisen läpi soittanut, eikä silloin ainakaan se vanhempi vakuuttanut. Oli ehkä himpun verran parempi kuin Ashdown, mutta ei niin paljoa, että olisin ostaa viitsinyt.
 
Onkohan tilanne parempi näiden uusien kanssa?

 
Käytännön kokemusta ei ole, mutta en ymmärrä miksi vaihtaa halpiskaappi toiseen halpikseen? Tuohon hintaan ei saa edes hyvää 210-kaappia, eli mistään laadusta ei kai voi puhua.
 
TommiW.
07.09.2012 22:19:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun kokemukseni vallankin hyviä vehkeitä verrattuna aikaisempaan sarjaan. Kirjoitin lyhyen artikkelin aiheesta tänne.
 
" Jonkun verran hyvää musaa ja tajuton toosan löyhkä, niistä on hyvät bileet aina tehty. Pelkkä musa kuulostaa levyllä yleensä paremmalta." -Thominisk
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «