Henko 23.04.2004 18:40:16 | |
---|
Niin, lieneekö 69 silmän "gootti"meiningillä ja mm. The Rasmuksen uuden tumman ulkoasun ja läpilyönnin kanssa jotain tekemistä sillä että nuo nykybändit alkaa näyttää gootilta vaikka musiikki ois ihan mitä tahansa? Saahan sitä toki näyttää miltä haluaa eikä pitäis lokeroida mutta kuitenkin.. Vittu näitä nykyajan trendejä. Horrorpunk raikaa koviten |
Kysynnän ja tarjonnan lait... tässä tapauksessa tarjonnan ja tarjonnan lait... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
DT 23.04.2004 19:18:42 | |
---|
Se myy "Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
Mr.Babbit 23.04.2004 19:29:02 | |
---|
sain hyvät naurut joku vuosi sitten kun löysin divarista 69eyesin jonkun tod. vanhan LP:n, kunnon glam-meininki, kukkapaitaa ja kaikkea. Totesivat kuulemma, että goottimeininki myy paremmin, ja vaihtoivat tyyliä. on niin pop olla angstinen. |
lapio 23.04.2004 20:05:07 | |
---|
Taitaa olla tulossa tämä gootti meininki muotiin. No ei paljon haittaa. Jos tuo pop-musiikkikin hieman rokistuisi sivutuotteena. |
ragdell 23.04.2004 20:59:09 | |
---|
vetoaa pieniin tyttöihin...tytöthän ovat varsinaisia materialisteja.ainakin enemmän kuin pojat.on päiväkirjoja,tarroja,ystäväkirjoja varustettuna idoleiden kuvila jne. tuollasilla saadaan lisää rahaa. |
trih 24.04.2004 12:10:24 | |
---|
No myyhän Seppolan vaateketjukin vaatteita joissa lukee "Goth" ja ovat niiiiiin tummanpuhuvia. Vai menikö se jo niiltäkin pois mallistosta.... Tuo gothimainen tyyli ei nykyaikana ole muuta kuin normaalirokkimiehen vaatetusta. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Henko 24.04.2004 13:51:42 | |
---|
Taitaa olla tulossa tämä gootti meininki muotiin. No ei paljon haittaa. Jos tuo pop-musiikkikin hieman rokistuisi sivutuotteena. Mä toivon että tuo jumputusgootti- ja yleensäkin kaikki mitä "gootilla" nykyään (väärin)käsitetään rokistuisi. Ja varsinkin punkistuisi. Siitähän se on lähtenytkin. Horrorpunk raikaa koviten |
kivi 24.04.2004 14:42:10 | |
---|
Niin, lieneekö 69 silmän "gootti"meiningillä ja mm. The Rasmuksen uuden tumman ulkoasun ja läpilyönnin kanssa jotain tekemistä sillä että nuo nykybändit alkaa näyttää gootilta vaikka musiikki ois ihan mitä tahansa? Niinno, samat kajalit ne on Keith Richardsillakin:-) No, 69Eyes on tällä hetkellä jonkinlaista goottimetallia, koska Johnny Lee Michaels voitti kilpailun "keksi eyeseille uusi linja joka myy", ja mun nähdäkseni on ihan hemmetin jees, jos Jyrki ja Pasi alkavat saada lopulta palkkaa tekemisistään. Aika kauan ne sitä glamgaragea nollabudjetilla väänsivätkin, eikähän goottilinja oo heille mitään uutta - soittihan basisti Artsi aikoinaan Seinäjoen uusromantikko-ylpeydessä Syyskuussa. Rasmuksella se taas on aika lailla kiinni siitä, kuka heidän RHCP-funk -poljentoonsa kulloinkin sovitukset tekee. Aika lailla se on kiinni siitä, mikä kulloinkin on mielikuva "rokkarista". Jos liekkipaidat ovat uskottavia, sittenpä ovat, ja jos Turun Romantiikka on mielestäsi tyylikäs kokonaisuus, sittenpä on. Kaikkina aikoina on soittajaksi ryhdyttäessä tultava "soittajan näköiseksi" - 1940-luvulla se tarkoitti smokkia tai siviilissä kaksirivistä liivipukua, 1978 se tarkoitti nahkatakkia, tennareita ja puhkipolvisia farkkuja - ja sillä tiellä mä olen edelleenkin:-) |
ganesha 24.04.2004 18:11:47 | |
---|
kyllä tekemällä tehty gootti-look on visuaalisempaa/esteettisempää kuin paskaiset farkut ja näivettynyt T-paita jossa on jonkun suolihevibändin logo. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Henko 25.04.2004 15:04:19 (muokattu 26.04.2004 13:20:58) | |
---|
Soittihan basisti Artsi aikoinaan Seinäjoen uusromantikko-ylpeydessä Syyskuussa. Aika lailla se on kiinni siitä, mikä kulloinkin on mielikuva "rokkarista". Jos liekkipaidat ovat uskottavia, sittenpä ovat, ja jos Turun Romantiikka on mielestäsi tyylikäs kokonaisuus, sittenpä on. Kaikkina aikoina on soittajaksi ryhdyttäessä tultava "soittajan näköiseksi" - 1940-luvulla se tarkoitti smokkia tai siviilissä kaksirivistä liivipukua, 1978 se tarkoitti nahkatakkia, tennareita ja puhkipolvisia farkkuja - ja sillä tiellä mä olen edelleenkin:-) Syyskuun Dracula on kyllä rankka biisi. Tossakin on kyllä pointti. Harmittaa vaan että toi gootti ymmärretään nykyään sananakin jo ihan toisenlaisena kun joskus ennen. No, ei mun maailma siihen kaadu :) Ei mua mikään trueus kiinnosta. Mutta post-punk/deathrock kyllä. Mutta lopuksi: lokerointi on aika perseestä. Joskus kyllä ottaa päähän kun ei varsinaisesti "oo mikään". Paitsi oma itseni :) Horrorpunk raikaa koviten |