Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: HT-5 + kaappi?
1
ulipalsternak
04.09.2012 17:22:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaisia kokeiluja lajitovereilta löytyy kaapiksi Bläkkärin HT-5:n perään?
Blackstarin kymppituumanen (kiinan celestion) antaa hiukan kolkon soundin. Olettaisin kaapin vaihdolla saatavan lämpimämpää soundia aikaiseksi, joka siis enemmän omaan makuun. Ite en ole päässyt eri kaappien kanssa testailemaan, vaikuttaako asiaan miten paljon. Vai liekö kyseessä nupin ominaisuus enemmän, kuin kaapin.
 
Grugi
04.09.2012 17:38:17 (muokattu 04.09.2012 17:39:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä ja makuasioitahan nää osaksi on, ite en ainakaan pidä kolkkona noiden soundia (2kpl)10" Blackstarin omaa kaappia on ja kyllä ne ihan kelvollisesti ton nupin kanssa soundaa. Voihan se olla säätökysymyskin tai sitten ei. Jos sitä tukevuutta enemmän kaipaa niin joku 2x12" kaappi alle greenbackeillä niin pitäsi olla kolkkous kaukana.
 
Varmaan osaltaan vaikuttaa kitara ja mikit siihen kolkkouteen.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
ulipalsternak
04.09.2012 18:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ministack se itelläkin on tossa kotisoittelussa, eli juurikin 2x 10". Keikalla homman hoitaa HotRod Deluxe -combo ja itellä tosiaan mieltymys Fenkun lämpimään soundiin. Joku pitää varmaan enemmän Blackkarin soundista, kukaties. Makuasioita. Sitä tukevuutta alapäähän vaan kaipailisin tohon enemmän.
 
Type
04.09.2012 19:16:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä käytin tuon kanssa 80-lukusta Peaveyn 2x12 pystymallista kaappia. Elementteinä Celestionin G12M-70 ja ainakin mun makuuni alapäätäkin tuli ihan riitävästi.
 
Snapo
04.09.2012 21:57:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla onpi framuksen komero ja oon ollu ihan tyytyväinen tuohon. Kaupassa testasin ennen ostamista Peaveyn 6505(?) kaapilla, tuntui että tässähän soittaa ihan eri vahvistimellakin. Oli aika murakka soundi!
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
ulipalsternak
11.09.2012 11:18:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suunnitteilla Swamp Thang / Texas Heat, tohon Bläkkärin pikkulootaan. Alkaisikohan löytyä pehmeyttä ja alapäätä poistamaan tota boximaisuutta? Kokeillahan tässä voisi aikansa kuluksi mitä vaan, mutta ei viitsisi ihan törkeästi alkaa rahaa polttamaan kokeiluihin.
 
JoeHans
11.09.2012 12:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Framuksen 2x12" V30 lootan läpi olen tuota käyttänyt ja ollut aivan tyytyväinen.
ulipalsternak
11.09.2012 12:14:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pienen testi tein juuri, kun kytkin Hotrod deluxen ton Bläkkärin perään. Soundi parani huomattavasti omiin korviini/mieltymyksiini.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «