pisa04 04.09.2012 16:45:38 | |
---|
Entäpä tämä sitten: Kuka voisi auttaa ja kertoa: kenen biisi alkaa (ainakin studioversiona) "pullojen kaatumis" äänellä.. ? Ja itselle tulee mieleen että biisin alussa haetaan fiilistä: kun kukin väsynyt juhlija heräilee omaan tahtiinsa. Biisin poljento on ehkä Peer gunt tai ZZ Top-maista..? Olen miettinyt pääni puhki ja yrittänyt jälestää biisin nimeä ja bändiä, mutta turhaan. Ja hieman hatarat on noi tunnistamiskriteeritkin.. Heittäkeepä ehdotuksia, kiitos : ) |
Numb 04.09.2012 16:49:10 | |
---|
Justhan sä postasit tän a) omana ketjunaan muualle, ja b) mikä biisi kyselyihin. |
No niinpä tein..tutustun vasta koko palstaan ja kärsimätön kun olen...mietin vaan että onko tämäkään oikea foorumi. Mutta itse asissa jos pysytään..yhä vastausta odottelen !! |
nannne 04.09.2012 22:48:56 | |
---|
pisa04: Entäpä tämä sitten: Kuka voisi auttaa ja kertoa: kenen biisi alkaa (ainakin studioversiona) "pullojen kaatumis" äänellä.. ? Ja itselle tulee mieleen että biisin alussa haetaan fiilistä: kun kukin väsynyt juhlija heräilee omaan tahtiinsa. Biisin poljento on ehkä Peer gunt tai ZZ Top-maista..? Olen miettinyt pääni puhki ja yrittänyt jälestää biisin nimeä ja bändiä, mutta turhaan. Ja hieman hatarat on noi tunnistamiskriteeritkin.. Heittäkeepä ehdotuksia, kiitos : ) Blues section pliis mistör wilsson ainaki vois vähän osua? http://www.youtube.com/watch?v=yxalSMEHN8s |
pisa04 05.09.2012 09:18:42 | |
---|
Kiits vinkistä yo:lle, mut ei natsannu tälläkertaa. Biisi muistuttaa hyvin paljon ZZ Top:n La Grange biisiä mm. alun osalta. Voihan olla että kyseessä on sama biisi, joka on vain " päivitetty " tähän päivään sopivaksi/ studioversio tms...? Ehdotuksia, kiitos. |
artope 05.09.2012 11:05:54 | |
---|
pisa04: Kiits vinkistä yo:lle, mut ei natsannu tälläkertaa. Biisi muistuttaa hyvin paljon ZZ Top:n La Grange biisiä mm. alun osalta. Voihan olla että kyseessä on sama biisi, joka on vain " päivitetty " tähän päivään sopivaksi/ studioversio tms...? Ehdotuksia, kiitos. Laitoin ehdotusta tuonne mikä biisi osioon... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
hoja 05.09.2012 11:46:12 | |
---|
Jimi Hendrixin My Friend alkaa pullojen kilinällä ja kännijorinalla ja juurevalla harpulla. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |