Definhel 23.04.2004 17:55:34 | |
---|
Leimattu Mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies kukaties ja mä tahdon sua niin Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies kukaties ja mä tahdon sua niin Sinun silmiisi suloisiin Mä katoan kuin tuonelaan Kuolemaa ootan mä niin jos koskaan en sua saa Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies kukaties ja mä tahdon sua niin Kuolee taito rakkauden Tuo kaunis ikiaikainen Yli Tuonelan tulien mä astun viimeiseen vetehen Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies kukaties ja mä tahdon sua niin Viimeinen taistoni on Tämä raaka sota kenties Kuolee ennemmin kuin vaipuu unholaan mä olen leimattu mies Sinun silmiisi suloisiin Mä katoan kuin tuonelaan Kuolemaa ootan mä niin jos koskaan en sua saa Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies kukaties ja mä tahdon sua niin Nytpä mietin mä jo Valitsinko oikean tien Tämä Tuonelan tulinen ahjo on vain varjo elämän Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies Mä olen leimattu mies kukaties ja mä tahdon sua niin Sake on verta vetisempää. |
pointti tuli kyllä harvinaisen selväksi. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
seitikki 23.04.2004 20:31:44 | |
---|
Polttomerkattu? "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Definhel 25.04.2004 20:29:07 | |
---|
pointti tuli kyllä harvinaisen selväksi. Kiitos! mutta mikä prkleen pointti? Polttomerkattu? Kyllä se Leimattu on! Kuka hullu nyt joitakin merkkejä kappaleeseen pistäisi. Menee rytmitys päin persettä! Sake on verta vetisempää. |
vaurio 26.04.2004 10:14:27 | |
---|
tässä on rytmitys kohdallaan. tämä kyllä kuullostaa ihan humpalta :) propseja sullekin. :) hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Definhel 27.04.2004 16:00:49 | |
---|
tässä on rytmitys kohdallaan. Kiitos! tämä kyllä kuullostaa ihan humpalta :) Hei! Se on kansanmusiikkia(?), kiitos kumminski! propseja sullekin. :) Kiitos, samoin! Sake on verta vetisempää. |
seitikki 27.04.2004 22:23:44 | |
---|
Kyllä se Leimattu on! Kuka hullu nyt joitakin merkkejä kappaleeseen pistäisi. Menee rytmitys päin persettä! ...en minä tarkoittanutkaan että olisit sen siihen laittanu... kysäisin vain, että miten se mahtaa olla leimattu?... "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
Definhel 28.04.2004 17:13:26 | |
---|
kysäisin vain, että miten se mahtaa olla leimattu?... Hänen sielunsa on leimattu särkyneeksi tai vastaavaa todennäköisesti. Ja onkohan sillä edes kovin paljon väliä tälläisistä lyriikoista puhuttaessa? En tiedä. möhöhö |