Aihe: Virvelijohteinen soitto
1 2 3
jazzmies
29.08.2012 19:32:08
ferodoz: Hmm'm. Pystytkö vähän tarkentamaan?

a) ei huvita kirjoittaa
b) ei huvita jakaa
c) ei huvita auttaa,
koska minusta ei ole siihen eikä siitä ole hyötyä minulle.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Vallu-Veke
29.08.2012 20:56:42
jazzmies: Luultavasti samasta syystä, miksei minua huvita enää kirjoittaa mitään.

En usko. Epis on kiinnostunut erittäin paljon mm. muiden rumpaleiden suoritusten analysoinnista ja tykkää lukea kommentteja muilta niihin, jne. Hänellä on se tiikerin katse vielä silmissä ja hän haluaa kehittyä. Häntä ottaa pattiin enemmän sellainen sekoilu.
Teillä on aivan eri ongelmat.
statistiÖ
30.08.2012 00:09:00 (muokattu 30.08.2012 00:10:36)

Weetoz: Voitko antaa esimerkin tällaisesta rummusta?

Ehkä hiukan liioittelin, äänetön, MUTTA viimeksi kopistelin PDP:n jotain matalaa virppaa. En muista mikä, oliko koivua vai vaahteraa, se ei syttynyt kevyellä.. jotain pientä kopinaa vain.

Omaa virppakauppareissua en niin muista enää, mutta ei kaikki virpat (rummut) pääse oikeuksiinsa, jos niitä ei kunnolla mätki. Se on vain sellainen plom-ääni hissukseen.

jatsari: a) ei huvita kirjoittaa b) ei huvita jakaa HARMI :(
"vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää" - sahkuifk
Speedy
01.09.2012 16:13:22

statistiÖ: Ehkä hiukan liioittelin, äänetön, MUTTA viimeksi kopistelin PDP:n jotain matalaa virppaa. En muista mikä, oliko koivua vai vaahteraa, se ei syttynyt kevyellä.. jotain pientä kopinaa vain.

No sehän voi johtua tietysti myös kalvoista ja niiden kireydestä, mutta myös maton kireydestä.. Jos se on liian tiukalla, ei se reagoi pieniin kopautuksiin..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
tomboarmageddon
01.09.2012 17:06:27
jazzmies: Luultavasti samasta syystä, miksei minua huvita enää kirjoittaa mitään.

Mikä ei välttämättä oo huonokaan asia. Vitsivitsi. :)
Oikeasti ammattilaisten pitäis tajuta ja ymmärtää,että täällä on kaiken tasoisia harrastajia. Ei tartte läpäistä minkäänlaista pääsykoetta, että pääsee sepostamaan ja neuvomaan.
Jos sitä seikkaa ei kestä, ei näitä kannata lukeakkaan.
Toisaalta jokuhan vois perustaa semmosen pro keskustelupuolen mihin ei amatööreillä oo asiaa.
Vaatimuksena vois olla konsistutkinto ja1000 keikkaa....
statistiÖ
02.09.2012 01:03:37 (muokattu 02.09.2012 01:14:00)

Speedy: No sehän voi johtua tietysti myös kalvoista ja niiden kireydestä, mutta myös maton kireydestä.. Jos se on liian tiukalla, ei se reagoi pieniin kopautuksiin..

Jees, siinä ei mikään reagoinut kunnolla. "Kuivakalvoinen". Ja tosiaan hissuksiin koputtelin, en tiedä mitä tekee lyömällä. Edelleen ajattelen soinnilla puun sointia.

tomboa.: Oikeasti ammattilaisten pitäis tajuta ja ymmärtää,että täällä on kaiken tasoisia harrastajia. Ei kai hän tuota tarkoittanut.. Jäin minäkin silti miettimään, että mitä. Jos multa kysytään, ainoa tapa saada hedelmällinen keskustelu, vaatii yhden tai useamman tyhmän kyselemään ja kommentoimaan. Mulla ei ole ongelmaa olla se tyhmä.
"vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää" - sahkuifk
Kailis
03.09.2012 03:37:40

Epämuusikko: Mikäs makutuomari sinä olet?

Jätkä on aika neiti. Kaikella hyvällä.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
ferodoz
03.09.2012 06:33:51 (muokattu 03.09.2012 06:48:29)

Kailis: Jätkä on aika neiti. Kaikella hyvällä.

Minä vai Epis?

Mikäs makutuomari sinä olet?

Onelinereihin kyllästynyt ja niiden pakkosuurkuluttaja.
www.suhdelukucoverband.fi
Kailis
03.09.2012 12:18:44

Ei kekään. Anteeksi ja terveisiä. Oli aika rankat miksaussessiot jotka jatkuivat myöhemmin osaltani melko kosteissa merkeissä. Kattellaan jos sais jotain valmista tännekin laitettua.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)