Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi ride hakusessa
1 2 3 4 5 6
BigBacon
02.09.2012 11:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs tarkotus olis ostaa uus ride jota voisi myös käyttää crashinä. Sanokaapas semmosia hyvin crashääntyviä ridejä!
 
Speedy
02.09.2012 12:05:30 (muokattu 02.09.2012 12:48:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigBacon: Elikkäs tarkotus olis ostaa uus ride jota voisi myös käyttää crashinä. Sanokaapas semmosia hyvin crashääntyviä ridejä!
 
Itselläni on Paiste Traditional Extra thin ja light.. Ensimmäinen on maailman paras, jälkimmäinen cräshääntyy enemmän kun rideentyy.. Toinen hyvä on Bosphoruksen Special 3 - molemmat 20". Eriasia että millaiset vaatimukset musatyyli asettaa crashaantymiselle, mutta sitähän tässä ei pidetty tärkeänä..(?)
 
E: ei kun en muista kummin päin nuo mallit meni.. toinen on kuitenkin paksumpi kun toinen..=)
 
Ja Zildjianin Crash of Doom 20", vaikka onkin crash, toimii ride/crashina samoinkuin Break Beat ride 18", niitti ketjulla, muuten on liian kuiva..
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
kincy
02.09.2012 12:25:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zildjian A-Custom 20" ride, Paiste 2002 20" ride ja Zildjian Avedis 20" ride.
 
Aabu
02.09.2012 12:35:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paisteen 21" Dark Energy mark I ride, tykkään.
 
Laakstr
02.09.2012 12:54:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sabian kortin väläytystä: HHX Groove Ride, AAX Studio Ride. Näistä jälkimmäinen ei kyllä ole mun makuun kummonen ridenä :) Kannattaa kokeilla myös AAX Omnia, se on aika veikeä.
 
Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä
Puzzle
02.09.2012 13:22:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Zildjian A-Custom 20" ride
 
Multa myös ääni tälle. Itsellä on ko. ride käytössä ja taidan crashata sitä enemmän kuin raidata. :-D
 
"Souda keskelle järveä ja runkkaa." -AnonHero
moderndrummer88
02.09.2012 13:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Zildjian A-Custom 20" ride
 
Tuo on kyllä surkeimpia ridejä mitä maa päällään kantaa mun mielestä. Paria eri kipaletta päässy soittamaan ja aina samanlaista hirveää kilinää se soundi vailla mitään selkeää kapulasoundia. A-customin Ping Ridekin on mukavampi ride.
 
SteveHarris
02.09.2012 14:01:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

paisteelta 20 tai 24 tuumainen giant beat , vallan mainioita crashaantyviä ridejä.
 
http://www.studiomjau.com/
Puzzle
02.09.2012 14:29:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tuo on kyllä surkeimpia ridejä mitä maa päällään kantaa mun mielestä. Paria eri kipaletta päässy soittamaan ja aina samanlaista hirveää kilinää se soundi vailla mitään selkeää kapulasoundia. A-customin Ping Ridekin on mukavampi ride.
 
Riippuu tosiaan mihin sitä käyttää. Perinteiset rideominaisuudet siinä on kyllä aika vajavaiset.
 
"Souda keskelle järveä ja runkkaa." -AnonHero
Kailis
02.09.2012 14:54:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sabian HHX Groove ride. Huomatkaa; käytän itse Bosphoruksia =D
 
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
jazzmies
02.09.2012 15:54:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sabian HHX Legacy Ride 20" on maailman paras krässääntyvä raidi ja ylipäätänsä suosikkicrashejani.
 
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
ferodoz
02.09.2012 16:22:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Sabian HHX Legacy Ride 20" on maailman paras krässääntyvä raidi ja ylipäätänsä suosikkicrashejani.
 
Munsta oikein mainio crash, ja light ride. Mutta emmä sitä miksikään allrounderi rideksi hommaisi. 21" HHX Groove ride on mielestäni siihen käyttöön soveltuvampi.
 
www.suhdelukucoverband.fi
moderndrummer88
02.09.2012 17:19:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Munsta oikein mainio crash, ja light ride. Mutta emmä sitä miksikään allrounderi rideksi hommaisi.
 
No eipä tässä mitään allarounderia oltukkaan hommaamassa, vaan hyvin crashtaantyvää rideä. Eli varmaan tarkoitetaan helposti crashaantyvää...
 
kincy
02.09.2012 18:37:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Tuo on kyllä surkeimpia ridejä mitä maa päällään kantaa mun mielestä.
 
Joo totta. Ei siinä varsinaisia ride-ominaisuuksia mun käyttöön kyllä ole. Mutta jos yleisrideä etsii ja pääpaino on siinä, että se crashää niin passeli peli munsta.
 
ferodoz
02.09.2012 19:04:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: No eipä tässä mitään allarounderia oltukkaan hommaamassa, vaan hyvin crashtaantyvää rideä. Eli varmaan tarkoitetaan helposti crashaantyvää...
 
Totta, luin aloituspostauksen aika huolimattomasti.. Eli näinollen se Legacy voisi olla hyvinkin pätevä peli aloittajan tarkoitukseen.
 
www.suhdelukucoverband.fi
TAMAS
02.09.2012 19:40:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paiste 2002 Ride itellä käytössä ja tulee cräshättyä aika paljon. Ihan jees, mut kuitenkin vähän kolkko crash soundi. Zildjianin K-Custom 20" on varsin mainio peli myös tuohon touhuun.
 
Weetoz
02.09.2012 20:09:49 (muokattu 02.09.2012 20:13:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljon hyviä vaihtoehtoja on tullu, ite tykkään Meinlin Byzanceista, joten heitän listan jatkoksi vielä Meinl Byzance Sand Riden (20" tai 22") ja Byzance Jazz-sarjan ridet. Muistakin Byzancen alasarjoista löytyy monia vaihtoehtoja.
 
TAMAS: Zildjianin K-Custom 20" on varsin mainio peli myös tuohon touhuun.
 
Eikö ne "perus" K-Customit ole vähän paksuja crashailyyn? En oo tosin ite soittanut kuin K-Custom Darkilla (joka muuten on myös hyvä vaihtoehto kysyjälle), mutta esim. cymbalsonly.comissa näkyy tällä hetkellä yks 20" K-Custom Medium ja se painaa 2718g.
 
Edit: Näköjään siellä onkin myös 22" K-Custom Medium, joka painaa 2819g. Ilmeisesti vaihtelee noissa aika paljon noi paksuudet.
 
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
Muovinen
02.09.2012 20:47:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon soitellu jo monta vuotta tollasta 20" K crash rideä ja tykkään siitä kovin. Sen crash soundi on aika tumma ja pauhaava, ei ollenkaan kirkas. Kuvusta saa sitten pingiä. Toinen mistä oon tykänny on Avedis Sweet Ride 21". Voisin kuvitella että Byzancesta löytyy kans jokin soppeli pelti, koska valikoima on niin laaja ja soundit pääsääntöisesti loistavat. Melkein tekis mieli vaihtaa merkkiä...
 
-General Petrovsky
TAMAS
02.09.2012 21:18:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö ne "perus" K-Customit ole vähän paksuja crashailyyn?
 
Sen kerran mitä olen soitellu tuommosella 20" customilla niin hyvin crashaanty. Ei nyt niin hirmu paksu ole. Muistaakseni ainakaan. Jos vertaan vaikka tuohon 2002 rideen. K-serie ride voisi myös olla mainio?
 
markkuliini
02.09.2012 21:48:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TAMAS: Sen kerran mitä olen soitellu tuommosella 20" customilla niin hyvin crashaanty. Ei nyt niin hirmu paksu ole. Muistaakseni ainakaan. Jos vertaan vaikka tuohon 2002 rideen. K-serie ride voisi myös olla mainio?
 
Pelkkä K custom ride (siis ilman mitään dark, medium jne mallinimeö) on aika paksu ja sorvaamaton, nimeomaan suunniteltu sellaiseksi ettei alkaisi soundi helposti aukenemaan. http://www.youtube.com/watch?v=XU7ab5z7c1A Kyllähän mikä vaan cräshääntyy kun tarpeeksi lujaa lyö, mutta ei tuo nyt kovin hyvä siihen tarkoitukseen ole.
Kys.sarjassa on sittemmin tullut muitakin malleja joista suosituin lienee K custom dark ride. Oletko nyt ihan varma että tarkoitit K custom ridea?
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «