mr.bungle 20.04.2004 12:15:59 | |
---|
Pitäis pistää hiotut kielet kiinni Yamaha RBX:n. Tarkoituksena olisi saada likainen ja vähän ärhäkkä, mutta silti tumppu saundi. The Metersin George Porterin saundi on aika lähellä sitä, mitä haen. Hintakin on kriteeri, yli 40 euroa en kielistä rupea maksamaan. Kokemuksia? |
chief 20.04.2004 12:50:33 | |
---|
Munkin on tarkotus hommata flatit piakkoin. Hinta tosin ei oo mulle niin iso juttu koska flatit kestää kuitenkin paljon pitempään kuin roundit niin ei niitä tarvitse ostella kovin usein. C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
balzary 20.04.2004 13:00:31 | |
---|
kuten aikaisemmissa keskusteluissa tullu ilmi, fenderit on ainakin pirun jäykät. niitä en välttämättä suosittele. tosin mun kokemus flateista perustuu vain ja nimenomaan tuohon fenderin settiin :) |
da_Punk 20.04.2004 13:06:22 | |
---|
kuten aikaisemmissa keskusteluissa tullu ilmi, fenderit on ainakin pirun jäykät. niitä en välttämättä suosittele. tosin mun kokemus flateista perustuu vain ja nimenomaan tuohon fenderin settiin :) Mul on ollut Fenderin flätit kiinni bassossa ja ainoa onkelma niissä on se munsta ettei niillä (minä) pysty peukuttaa. Sä voit tehdä mitä vaan, kun menet kengältäni pois. |
Karlsson 20.04.2004 13:07:38 | |
---|
kuten aikaisemmissa keskusteluissa tullu ilmi, fenderit on ainakin pirun jäykät. niitä en välttämättä suosittele. tosin mun kokemus flateista perustuu vain ja nimenomaan tuohon fenderin settiin :) Flatit on yleensäkin paljon jäykemmät kuin roundwoundit, johtuen rakenteesta. Itse käytän Fenderin flattejä ja ovat kyllä hyvät. "Sam, kuningas!" -Keny |
balzary 20.04.2004 13:09:09 | |
---|
Flatit on yleensäkin paljon jäykemmät kuin roundwoundit, johtuen rakenteesta. Itse käytän Fenderin flattejä ja ovat kyllä hyvät. kommenttini puoliksi perustui siihen aikaisempaan flatwound-keskusteluun, jossa fender oli jäykimmästä päästä ja labella tais monelta päätyä suositukseen. reeninpuutteen myönnän omalla kohdalla. |
Karlsson 20.04.2004 13:10:10 | |
---|
kommenttini puoliksi perustui siihen aikaisempaan flatwound-keskusteluun, jossa fender oli jäykimmästä päästä ja labella tais monelta päätyä suositukseen. reeninpuutteen myönnän omalla kohdalla. Ahhah, selevä. Itte tykkään jäykästä tatsista, joten ei valittamista noissa fenkuissa. "Sam, kuningas!" -Keny |
poppamies 20.04.2004 13:24:30 (muokattu 20.04.2004 13:26:14) | |
---|
No mulla oli Fenderit Jazzissa vuodenpäivät. Tällähetkellä kylläkin roundwoundit. Ainoa ongelma Fendereitten kanssa oli että A-kielen íntonaatio oli mahdoton saada kohdalle. Liekö ollut viallinen kieli ? Nauhattomassa on sitten jotkut. Siitä on niin kauan kun laitoin ne etten millään muista mitä ne oli. Hyvä puoli flateissa on että niitä ei tartte "ikinä" vaihtaa... "G-strings are for strippers" |
Karlsson 20.04.2004 13:28:29 | |
---|
No mulla oli Fenderit Jazzissa vuodenpäivät. Tällähetkellä kylläkin roundwoundit. Ainoa ongelma Fendereitten kanssa oli että A-kielen íntonaatio oli mahdoton saada kohdalle. Liekö ollut viallinen kieli ? Nauhattomassa on sitten jotkut. Siitä on niin kauan kun laitoin ne etten millään muista mitä ne oli. Hyvä puoli flateissa on että niitä ei tartte "ikinä" vaihtaa... Näin o. Omat taitaa olla kolmatta vuotta kiinni presarissa... "Sam, kuningas!" -Keny |
chief 23.04.2004 16:02:32 | |
---|
Jesh! Nyt on Rotosoundin Flatit kiinni bassossa. Hyvältä tuntuu. Sileät ovat ja kohtuu jäykät, verrattuna roundeihin. Saas nähä miten toimii bändin kanssa. C.H.I.E.F
balzary 23.04.2004 16:03:55 | |
---|
Jesh! Nyt on Rotosoundin Flatit kiinni bassossa. Hyvältä tuntuu. Sileät ovat ja kohtuu jäykät, verrattuna roundeihin. Saas nähä miten toimii bändin kanssa. mitäs muzakkia työ soitatte? mä just eilen kyynelsilmin vaihdoin neuserista flätit pois, vaimon vaatimus. seuraavaksi pitäs kokeilla niitä warwickissa. |
chief 23.04.2004 16:14:09 | |
---|
mitäs muzakkia työ soitatte? mä just eilen kyynelsilmin vaihdoin neuserista flätit pois, vaimon vaatimus. seuraavaksi pitäs kokeilla niitä warwickissa. ? Mites nyt noin? Soittaako vaimokin vai? Musa on sellasta vähän rankemman puoleista rokkia. Tuolta ( www.taivaanautio.net) voi käydä kuuntelemassa klippejä jos haluaa. Saa jotain käsitystä. Toisessa bändissä sitten sellasta vähän popimpaa kamaa, ehkä. C.H.I.E.F
Niskamies 23.04.2004 16:21:38 | |
---|
? Mites nyt noin? Soittaako vaimokin vai? Musa on sellasta vähän rankemman puoleista rokkia. Tuolta (www.taivaanautio.net) voi käydä kuuntelemassa klippejä jos haluaa. Saa jotain käsitystä. Toisessa bändissä sitten sellasta vähän popimpaa kamaa, ehkä. Mitkä rotot? Jazz bassit? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
absqua 23.04.2004 16:26:05 | |
---|
mitäs muzakkia työ soitatte? mä just eilen kyynelsilmin vaihdoin neuserista flätit pois, vaimon vaatimus. seuraavaksi pitäs kokeilla niitä warwickissa. Ei ole kohteliasta udella yksityisasioita, mutta "vaimon vaatimus" herätti uteliaisuuteni... tuottaako vaimosi teidän bändin albumia vai miksi hän esittää noin vahvasti soundipoliittisia vaatimuksia? Mun parisuhteessani on tuskin kovin montaa muuta yhtä vähän merkitsevää asiaa kuin bassonkielet. ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Mitkä rotot? Jazz bassit? Lainaanpa itseäni: "Jesh! Nyt on Rotosoundin Flatit kiinni bassossa." Eikö tuo kerro jo jotain? EDIT: No, onhan niitä Harris signaturejakin... Joo, Jazz Bass 77 lukee paketissa. Sori... C.H.I.E.F
Niskamies 23.04.2004 16:57:24 | |
---|
Mullakin on tossa paketissa maailman parhaat kielet, eli Roton Nickel Swingbassit. Pitäis pian laittaa kiinni. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Sähköjänis 23.04.2004 20:34:20 | |
---|
Mullakin on tossa paketissa maailman parhaat kielet, eli Roton Nickel Swingbassit. Pitäis pian laittaa kiinni. miten niin maailman parhaat? siis sun mielestä maailman parhaat? |
Niskamies 23.04.2004 20:45:12 | |
---|
miten niin maailman parhaat? siis sun mielestä maailman parhaat? Muunmuassa mun mielestä, ne vaan on. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Sähköjänis 23.04.2004 21:10:16 | |
---|
Muunmuassa mun mielestä, ne vaan on. jep jep. hyvin perusteltu. |
chief 23.04.2004 21:30:35 | |
---|
Muunmuassa mun mielestä, ne vaan on. Mistäs tiedät jos ne on vielä paketissa? C.H.I.E.F