Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Europe ja Mustasch kahdelle yhteiskeikalle Suomeen
1
HaloOfFlies
27.08.2012 17:54:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Europe ja Mustasch heittävät joulukuun lopussa kaksi yhteiskeikkaa Suomessa:
 
20.12. Oulu, Teatria
21.12. Helsinki, The Circus
 
Liput tulevat myyntiin 30.8.
 
Mustaschin nyt voi skipata, mutta Europe pitää nähdä. Haluan ehdottomasti kuulla The Final Countdownin vihdoin livenä.
 
http://www.soundi.fi/node/14649/Lis … laisia-keikoille-Europe-ja-Mustasch
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
kid ego
01.09.2012 16:18:00 (muokattu 01.09.2012 16:18:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Mustaschin nyt voi skipata, mutta Europe pitää nähdä. Haluan ehdottomasti kuulla The Final Countdownin vihdoin livenä.
 
Mustasch on saatanan kova bändi. Europen soisin soittavan lähinnä näitä uudempia ja jättävän Final Countdownin kokonaan pois setistään. Etenkin tämä viimeisin albumi on aika perhanan hyvä.
 
Voisin harkitakin lähteväni Helsingin-keikalle.
 
Tämän minä allekirjoitan.
HaloOfFlies
01.09.2012 18:44:11 (muokattu 01.09.2012 18:45:08)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustasch nyt ei ole mitään muuta kuin kahden pennin The Cult-rip off. In My Humble Opinion.
 
Jos haluan kuunnella The Cultia livenä, menen silloin katsomaan The Cultia enkä mitään kopiobändiä.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
arppah8
01.09.2012 19:35:01 (muokattu 01.09.2012 19:35:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Mustasch nyt ei ole mitään muuta kuin kahden pennin The Cult-rip off. In My Humble Opinion.
 
Jos haluan kuunnella The Cultia livenä, menen silloin katsomaan The Cultia enkä mitään kopiobändiä.

 
Et ole vissiin juurikaan Mustaschia kuullut. Tai sitten olet vain inkompetentti arvioimaan musiikkia ylipäänsä. Ehkä nuo rip- ja konserttiketjut ovat kuitenkin sun juttu enemmän.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
kid ego
01.09.2012 22:43:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Mustasch nyt ei ole mitään muuta kuin kahden pennin The Cult-rip off. In My Humble Opinion.
 
Jos haluan kuunnella The Cultia livenä, menen silloin katsomaan The Cultia enkä mitään kopiobändiä.

 
Mun pitäisi varmaan kuunnella The Cultia osatakseni sanoa tuohon jotain.
 
Tämän minä allekirjoitan.
aikavaikea
01.09.2012 23:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kid ego: Mun pitäisi varmaan kuunnella The Cultia osatakseni sanoa tuohon jotain.
 
Turha vaiva.
 
I know I ain't doing much. Doing nothing means a lot to me.
ukko idänmies
02.09.2012 08:35:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Europe kyllä vähän kiinnostaisi. Eikös tuo Mustache ole sitä samaa radiorock-huttua kun kaikki muutkin? Nykyajan amismusaa.
 
Ei elämästä enää edes juovu.
kid ego
02.09.2012 10:22:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ukko idänmies: Europe kyllä vähän kiinnostaisi. Eikös tuo Mustache ole sitä samaa radiorock-huttua kun kaikki muutkin? Nykyajan amismusaa.
 
Kyllähän Radio Rock soittaa kovasti niin Mustaschia kuin Europeakin, mutta ei se ole bändien vika.
 
Tämä taisi olla se Mustasch-biisi, josta aloin digata joskus muinoin, ja siitä se sitten lähti: http://www.youtube.com/watch?v=mnK61zpLLp4
 
Tämän minä allekirjoitan.
HaloOfFlies
02.09.2012 13:24:48 (muokattu 02.09.2012 13:30:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: Et ole vissiin juurikaan Mustaschia kuullut. Tai sitten olet vain inkompetentti arvioimaan musiikkia ylipäänsä. Ehkä nuo rip- ja konserttiketjut ovat kuitenkin sun juttu enemmän.
 
Olen minä kyllä Mustaschilta pari biisiä kuullut. Toinen oli joku Double Agent ja toinen joku Bring Me Everyone. Laulajan äänestä tuli heti niin paljon Ian Astbury mieleen, että leimasin yhtyeen välittömästi halvaksi The Cult-imitaatioksi eikä kiinnostanut sen enempää sitten tutustua koko yhtyeeseen.
 
Kuten sanoin, jos haluan The Cultia kuulla livenä, menen silloin The Cultia katsomaan enkä tällaista kahden markan imitaatiota. Siksi menen tuolle keikalle vasta sitten, kun Europe aloittaa settinsä.
 
T: joskus The Cultia kovasti kuunnellut.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
arppah8
02.09.2012 13:59:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Olen minä kyllä Mustaschilta pari biisiä kuullut. Toinen oli joku Double Agent ja toinen joku Bring Me Everyone. Laulajan äänestä tuli heti niin paljon Ian Astbury mieleen, että leimasin yhtyeen välittömästi halvaksi The Cult-imitaatioksi eikä kiinnostanut sen enempää sitten tutustua koko yhtyeeseen.
 
Kuten sanoin, jos haluan The Cultia kuulla livenä, menen silloin The Cultia katsomaan enkä tällaista kahden markan imitaatiota. Siksi menen tuolle keikalle vasta sitten, kun Europe aloittaa settinsä.
 
T: joskus The Cultia kovasti kuunnellut.

 
Niin, sama se sille musalle kunhan on syntynyt vaan samanlaisen laulusoundin kanssa kuin joku muu. Eiks tällä perusteella The Cult ole kahden pennin Doors-kopio? :D
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Flash
03.09.2012 10:18:05 (muokattu 03.09.2012 10:18:21)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitänee hankkiutua Oulun keikalle. Europe on tunnetusti kova livenä. Mustaschille jätetään positiivisen yllätyksen mahdollisuus.
 
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
02.11.2012 14:21:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joudunpa sitten jättämään tämän väliin, kun työnantaja ilmoitti tänään ettei joulunalusviikolla saa yhtään vapaapäivää ja tämä sattuu torstaille.
 
Toisella kertaa sitten.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
21.12.2012 08:30:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash: Pitänee hankkiutua Oulun keikalle. Europe on tunnetusti kova livenä. Mustaschille jätetään positiivisen yllätyksen mahdollisuus.
 
No ei ihan tullut sitä positiivista ylläriä. Johtuneeko siitä, että olin selvinpäin.

Europe oli taas kova. Tuollaisessa pienemmässä tilassa toimi vähän paremmin, kuin Qstockissa (jossa myöskin toimi ihan hyvin). Bändillä oli kiitettävä määrä liikkuvia LEDejä mukana, joten valoshow oli komein vähään aikaan noin pienessä tilassa nähdyistä.

Tempestillä oli ääni vähän pakkasen puraisema, mutta ei se kovin paljon päässyt häiritsemään. Eniten ehkä kuului yllättävän akustisen setin aikana. Nykyään jo vähän vituttaa, että bändin on pakko aina vetää se Final Countdown, koska se kuulostaa vähän päälleliimatulta muuhun settiin verrattuna.
 
Live Music Is Better!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «