Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ysäri MIJ Jackson?
1
llarppp
31.08.2012 18:03:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve. Hommasin tossa tänään ysäri dinkyn. Kuvia löytyy profiilista. Serial on #601415. Jokusen hetken oon tässä koittanu googlailla et mikähän tää kitara oikeesti on. Vissiin 96 valmistettu?
 
"Every man dies, not every man really lives."
balanced1
31.08.2012 18:08:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Terve. Hommasin tossa tänään ysäri dinkyn. Kuvia löytyy profiilista. Serial on #601415. Jokusen hetken oon tässä koittanu googlailla et mikähän tää kitara oikeesti on. Vissiin 96 valmistettu?
 
Mitä tuohon nyt voi sanoa? Toivottavasti et maksanut liikoja. Näkemättä oleva soitin on aina riski. Alkuaikojen Professioanalit on yleensä hyviä.
 
Räbbänä
31.08.2012 18:14:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkaisin Professional sarjan DX2 olevan kyseessä.
 
↑↑↓↓←→←→BA
llarppp
31.08.2012 18:32:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, sehän se taitaa olla. Hirveesti ei löydy mitään infoa.. Musaliikkeestä ihan hain tämän.
 
"Every man dies, not every man really lives."
Jormaz
31.08.2012 18:53:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Joo, sehän se taitaa olla. Hirveesti ei löydy mitään infoa.. Musaliikkeestä ihan hain tämän.
 
http://audiozone.dk/guitargallery/? … 2F1997_Jackson%2FJack1997Page05.jpg
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
llarppp
31.08.2012 19:02:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla kyllä tuo '96 malli sarjanumeron perusteella. Mikähän tän arvo on, ettei tullu liikoja makseltua. Mainio kitara kuitenkin..
 
"Every man dies, not every man really lives."
jj86
31.08.2012 19:21:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Taitaa olla kyllä tuo '96 malli sarjanumeron perusteella. Mikähän tän arvo on, ettei tullu liikoja makseltua. Mainio kitara kuitenkin..
 
Uutena varmaa huudeltu aika koviakin hintoja, koska ysärin puoltaväliä.. Käytetyn arvo varmaa siinä yli 300e ja alle 400e.
 
En osaa suomea, ja olen analfabeetti.
lavaamo
31.08.2012 19:36:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Taitaa olla kyllä tuo '96 malli sarjanumeron perusteella. Mikähän tän arvo on, ettei tullu liikoja makseltua. Mainio kitara kuitenkin..
 
Ei se pulttikaulaisten sarjanumero kerro mitään.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
lavaamo
31.08.2012 19:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

balanced1: Mitä tuohon nyt voi sanoa? Toivottavasti et maksanut liikoja. Näkemättä oleva soitin on aina riski. Alkuaikojen Professioanalit on yleensä hyviä.
 
Tjaa, lähes kaikki kitarani oon ostanu näkemättä, eikä yhtäkään kauppaa ei oo tarvinnu katua.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
jj86
31.08.2012 19:48:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Tjaa, lähes kaikki kitarani oon ostanu näkemättä, eikä yhtäkään kauppaa ei oo tarvinnu katua.
 
Vähän niinkuin kuljettaja joka ajelee autolla ilman turvavoitä, ja selittä ettei tarvitse niitä koska ei aja kolaria.
Voisin veikata että sulla on käynyt aika hyvä mäihä. Kylllä noissa halvemmissa kitaroissa voi tulla ihan minkälaista rimpulaa vain vastaan. Kalliimmassakin voi tulla, pienemmällä todennäköisyydellä tosin, mutta silloinhan se vasta vituttaakin kun saa paskaa kalliilla.
 
En osaa suomea, ja olen analfabeetti.
balanced1
31.08.2012 20:31:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Tjaa, lähes kaikki kitarani oon ostanu näkemättä, eikä yhtäkään kauppaa ei oo tarvinnu katua.
 
Nooh,olen ostanut itsekin kitaroita näkemättä, muta valtaosa on lähtenyt kiertoon.
torilla on helppoa kun tietää aika monet vakimyyjät ja mitä niiltä saa.
 
lavaamo
31.08.2012 22:30:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jj86: Vähän niinkuin kuljettaja joka ajelee autolla ilman turvavoitä, ja selittä ettei tarvitse niitä koska ei aja kolaria.
Voisin veikata että sulla on käynyt aika hyvä mäihä. Kylllä noissa halvemmissa kitaroissa voi tulla ihan minkälaista rimpulaa vain vastaan. Kalliimmassakin voi tulla, pienemmällä todennäköisyydellä tosin, mutta silloinhan se vasta vituttaakin kun saa paskaa kalliilla.

 
Noh kuvat ja selvitys kunnosta tietysti sähköpostiin, ja matkahuollossa vielä tsekkaa ennen lunastusta että keppi on sovitussa kunnossa. Jos paikallisien liikkeiden varassa olis, niin kalliimpia keppejä ei löytyisi kuin G-pajalta.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Morri
31.08.2012 23:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jj86: Vähän niinkuin kuljettaja joka ajelee autolla ilman turvavoitä, ja selittä ettei tarvitse niitä koska ei aja kolaria.
Voisin veikata että sulla on käynyt aika hyvä mäihä. Kylllä noissa halvemmissa kitaroissa voi tulla ihan minkälaista rimpulaa vain vastaan. Kalliimmassakin voi tulla, pienemmällä todennäköisyydellä tosin, mutta silloinhan se vasta vituttaakin kun saa paskaa kalliilla.

 
Toki mahdollista, mutta monesti käytännön pakko ostaa testaamatta tuotetta, ota tai jätä siis. Ja kamarunkkarihan ottaa :-) Itse ainakin.
 
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
AngieRainbow
31.08.2012 23:44:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morri: Toki mahdollista, mutta monesti käytännön pakko ostaa testaamatta tuotetta, ota tai jätä siis. Ja kamarunkkarihan ottaa :-) Itse ainakin.
 
Juuri näin! Jos alkoholistille tarjotaan huikkaa pullosta, jossa ei ole etikettiä, niin kyllä se siitä hörppää. Sama koskee kunnon kamarunkkariakin. Ensin ostetaan ja sitten mietitään, jos silloinkaan.
 
Tälläkin sivustolla pyörii kaikenlaista nysväriä, jotka testaavat, miettivät ja harkitsevat. Mä oon aina digannut Morrin tyylistä hankkia kitaroita :)
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
lavaamo
01.09.2012 16:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Juuri näin! Jos alkoholistille tarjotaan huikkaa pullosta, jossa ei ole etikettiä, niin kyllä se siitä hörppää. Sama koskee kunnon kamarunkkariakin. Ensin ostetaan ja sitten mietitään, jos silloinkaan.
 
Tälläkin sivustolla pyörii kaikenlaista nysväriä, jotka testaavat, miettivät ja harkitsevat. Mä oon aina digannut Morrin tyylistä hankkia kitaroita :)

 
Oma ohjenuorahan on että ostamatta en testaa =)
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
jniska
05.09.2012 08:12:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Oma ohjenuorahan on että ostamatta en testaa =)
 
Mä en ainakaan jonkun 10 minuutin tyypittelyn perusteella pysty sanomaan onko kyseinen kitara juuri se minkä haluan vai ei. Yleensä ostan, soitan , säädän, vähän modaankin, käytän JaSeSoilla tuunattava ja soittelen muutamia kuukausia - muutamia vuosia. Jos kitara jää seinätelineeseen eikä sitä tule otettua kovin usein käteen, on siinä jotakin joka ei miellytä tai sytytä.
Puolessa vuodessa huomaa, että mikä laite tuli ostettua.
 
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
Michi
05.09.2012 11:05:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Oma ohjenuorahan on että ostamatta en testaa =)
 
Tämä! Ehdottomasti näin toimitaan nyt ja vastaisuudessakin.
 
-Up The Irons!-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «