Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uudet putket Budda Superdrive II
1
Kahviakiitos
29.08.2012 21:22:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on tullut aika vaihtaa Buddaan putket. Itse en mielellään lähtisi itse normi putkivahvistimeen vaihtamaan bias säätöjen takia kun en ole sitä ikinä tehnyt, mutta tuossa Buddassa on jonkunnäköinen automaattibiassäätö (näin olen ainakin ymmärtänyt). Toimiiko se siis ihan niin, että irroittaa vanhat ja vääntää uudet paikoilleen ja kone on taas iskuvalmiudessa? Entäs etuasteputket, toimiiko samalla tavalla Buddassa?
 
There are some less likeable things, like the badguys (who are evil) and the women (who are female).
Joees
29.08.2012 21:31:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kahviakiitos: Nyt on tullut aika vaihtaa Buddaan putket. Itse en mielellään lähtisi itse normi putkivahvistimeen vaihtamaan bias säätöjen takia kun en ole sitä ikinä tehnyt, mutta tuossa Buddassa on jonkunnäköinen automaattibiassäätö (näin olen ainakin ymmärtänyt). Toimiiko se siis ihan niin, että irroittaa vanhat ja vääntää uudet paikoilleen ja kone on taas iskuvalmiudessa? Entäs etuasteputket, toimiiko samalla tavalla Buddassa?
 
Matched setti vaan vanhojen tilalle ja rokki soimaan. Eli just niin kuin kuvailit.
 
Etusten kanssa ei tarvi biasia funtsia joten vanhaa irti ja uutta tilalle.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Kahviakiitos
29.08.2012 21:52:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Matched setti vaan vanhojen tilalle ja rokki soimaan. Eli just niin kuin kuvailit.
 
Etusten kanssa ei tarvi biasia funtsia joten vanhaa irti ja uutta tilalle.

 
Jes. Kiitän ja kumarran ja plussaa painan.
 
There are some less likeable things, like the badguys (who are evil) and the women (who are female).
sagajam
29.08.2012 23:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kahviakiitos: Nyt on tullut aika vaihtaa Buddaan putket. Itse en mielellään lähtisi itse normi putkivahvistimeen vaihtamaan bias säätöjen takia kun en ole sitä ikinä tehnyt, mutta tuossa Buddassa on jonkunnäköinen automaattibiassäätö (näin olen ainakin ymmärtänyt). Toimiiko se siis ihan niin, että irroittaa vanhat ja vääntää uudet paikoilleen ja kone on taas iskuvalmiudessa? Entäs etuasteputket, toimiiko samalla tavalla Buddassa?
 
Jep tuo on katodibias kone eli pääteputkia ei tarvitse biasoida.
Etuasteputkia tuskin tarvitsee vaihtaa jos soundi on ollut ok,
ne kun eivät kulu läheskään yhtä nopeasti kuin pääteputket.
 
Stürcka-vahvareita jo vuodesta 2008!
Jucciz
30.08.2012 01:03:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Superdrive 30:ssä on EL84:t päätteessä. Uusi setti menee heittämällä vanhan tilalle ja maksaa nelisen kymppiä. Ei tartte säätää mitään, eikä edes voi, ellei vaihda koko katodivastusta, se menisikin juotoshommiksi...
 
Muissa Superdrive-malleissa on oktaalikantaisia putkia, jotka saattavat tarvitakin biasointia, mutta kolmekymppinen ei tarvitse. Kuumanahan Budda käristää pääteputkia: hyvä jos vuoden kestää yksi setti keikkakäyttöä (noin keikka per viikko -tahtia), vaan on hyvä soundikin.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Joees
30.08.2012 01:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Muissa Superdrive-malleissa on oktaalikantaisia putkia, jotka saattavat tarvitakin biasointia, mutta kolmekymppinen ei tarvitse.
 
Jeff Boberilta tuota aikanaan kysyin ja eivät tarvitse isommatkaan mööpelit biasointia.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «