Jussiman 28.08.2012 23:57:57 (muokattu 29.08.2012 00:08:12) | |
---|
Bonham: Tää uusin levy on kyllä totaalista shaissee. Oikein harmittaa niin monen hyvän lätyn jälkeen, rasittava levy. Mun mielestä Wrecking Ball on miltei kaikilla tavoin Brucen parhain ja voimakkain levy koko 2000-luvulla. Muut kuten vaikka Rising, Magic tai Working On A Dream (ehkä Pomon heikoimpia levyjä koskaan) ovat paljon heikompia. Paikoin voisi sanoa että Wrecking Ballin biisit on nerokkaita. Shackled And Drawn tai Jack Of All Trades ovat samaa tasoa kuin Brucen parhaimmat biisit. Wrecking Ballilla on samankaltaisuuksia vaikka Nebraskan ja Darkness On The Edge Of Townin sekä Born In The USA:n kanssa. Itse asiassa Working On A Dream-levyn jälkeen mietin että onkohan Springsteeniltä ideat ja asiat jo loppu kun levyltä ei löytynyt mitään särmää vaan lähinnä laimeita pop-biisejä. Mutta Wrecking Ball palautti jälleen uskoni. Mutta jokaisella on oma mielipiteensä. |
Flash 29.08.2012 08:17:20 | |
---|
Ja kuten niin monien muidenkin levyjen kohdalla, niin nuo Wrecking Ballin biisitkin aukesivat sitten kunnolla vasta livenä. Itse en esim. We Take... biisille lämmennyt aluksi juuri ollenkaan, mutta livenä sekin toimii kuin rasvattu. Live Music Is Better! |
Meadow 29.08.2012 08:56:22 (muokattu 29.08.2012 08:57:52) | |
---|
Springsteenin kaikki 2000-luvun levyt ovat olleet ristiriitaisia kokonaisuuksia, mutta Wrecking Ballilta niitä hyviä biisejä tuntui löytyvän suhteessa enemmän edeltäjiinsä nähden. Death to My Hometown on Brucen paras biisi pitkään aikaan. Nebraska on edelleen Brucen hienoin levytys, johon minulla on äärimmäisen vahva henkilökohtainen side. |
Painajaismainen 29.08.2012 21:44:46 | |
---|
Hammersmith Odeon-keikka '75. Ei mulla muuta. Huhhuh. |
Bonham 29.08.2012 21:50:05 | |
---|
Painajaismainen: Hammersmith Odeon-keikka '75. Ei mulla muuta. Huhhuh. No näinpä, siinä on rock'n'roll! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
|
vkl 02.09.2012 14:34:36 | |
---|
Katsoin just ton konsertti DVD:n. Samalla fiiliksellä ne vetää edelleen.... |
The Rikza 03.09.2012 21:03:40 | |
---|
Mitä muuten luulette, saadaanko parin vuoden Born In The USA-boksi? Varmasti tuolta kiertueelta on jotain arkistomatskua, ja koko albumihan vedettiin livenä parilla keikalla Giants Stadiumilla 2009... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Flash 03.09.2012 21:07:14 | |
---|
Mallaslahti: Mitä muuten luulette, saadaanko parin vuoden Born In The USA-boksi? Varmasti tuolta kiertueelta on jotain arkistomatskua, ja koko albumihan vedettiin livenä parilla keikalla Giants Stadiumilla 2009... Itseasiassa se vedettiin kokonaan noiden lisäksi myös ainakin Philadelphiassa, missä olin itse paikanpäällä. Yhdistetty Nebraska / Born In The U.S.A. boksi kelpaisi kyllä. Materiaalia on arkistoissa vaikka kuinka paljon tuollaista varten. Live Music Is Better! |
The Rikza 03.09.2012 21:09:35 | |
---|
Flash: Itseasiassa se vedettiin kokonaan noiden lisäksi myös ainakin Philadelphiassa, missä olin itse paikanpäällä. Yhdistetty Nebraska / Born In The U.S.A. boksi kelpaisi kyllä. Materiaalia on arkistoissa vaikka kuinka paljon tuollaista varten. Niin, eikös Nebraskasta ole bändiversiokin äänitetty? "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Flash 03.09.2012 21:15:39 | |
---|
Mallaslahti: Niin, eikös Nebraskasta ole bändiversiokin äänitetty? Juu, sellainenkin pitäisi olla tosiaan olemassa. Live Music Is Better! |
AnonHero 03.09.2012 21:19:18 (muokattu 03.09.2012 21:19:37) | |
---|
Täytyy tunnustaa että en ole juuri koskaan kuunnellut Brucen musaa, johtuu varmaan siitä että ainoa biisi mitä olen tiennyt on karmea Born In The USA. Laitoin nyt kumminkin Nebraskan soimaan ja tämähän kuulostaa tosi hyvältä. |
jassi 03.09.2012 22:39:44 | |
---|
Ylläkirjoittavalla on aarrearkku aukaistu! Enjoy=) ¨"mies, jonka kasvot ovat raastinrautaa..Jone" Persiilleen kuulemani lyriikka=) |
Flash 04.09.2012 07:23:34 | |
---|
AnonHero: Täytyy tunnustaa että en ole juuri koskaan kuunnellut Brucen musaa, johtuu varmaan siitä että ainoa biisi mitä olen tiennyt on karmea Born In The USA. Ei sekään ole niin karmea, kun pistät Nebraska sessioissa äänitetyn version soimaan. Live Music Is Better! |
järjestyssäännöt 04.09.2012 17:26:53 | |
---|
Karmee on perseessääs, hyvä biisi. |
Booombox 04.09.2012 19:23:37 (muokattu 04.09.2012 19:23:49) | |
---|
järjestyssäännöt: Karmee on perseessääs, hyvä biisi. Siitä voi olla monta mieltä. Ite en kyllä tykkää kyseisestä levystä juurikaan yhtään. Mitä nyt No Surrender on ihan huippu ralli. Jotenkin ne soundit ei vaan toimi. Darkness on the edge of town tai Nebraska on tällä hetkellä mun suosikki levy. |
aivokuolio 04.09.2012 19:28:17 | |
---|
Booombox: Mitä nyt No Surrender on ihan huippu ralli. Koska Fallon lauloi sitä keikalla? ;) No ei vais, onhan tuo aivan huikea biisi. Kummasti rupes leuka väpättään Helsingissä kun Bruce möläytti ekat rivit siinä akustisessa osiossaan. Tuolle levylle kantsii kyllä antaa saumat. Eihän se sille toiselle Born-alkuselle lätylle pärjää mutta ei silti - ei tuoltakaan yhtään heikkoa kappaletta löydy. Downbound Train, I'm On Fire, Bobby Jean... jo tollaset biisit nostais "normaalien" artistien levyjen arvoa kummasti. |
järjestyssäännöt 04.09.2012 19:44:46 | |
---|
Tuolle levylle kantsii kyllä antaa saumat. Downbound Train, I'm On Fire, Bobby Jean... + Cover Me, Working on the Highway, I'm on Fire, No Surrender, Glory Days, Dancing in the Dark ja oma suosikki I'm Goin' Down. Upea levy ja lukeutuu omiihin suosikkeihin Darkness on the edge of town-platan kanssa. |
Hohhoijaa 04.09.2012 22:02:24 | |
---|
AnonHero: Täytyy tunnustaa että en ole juuri koskaan kuunnellut Brucen musaa, johtuu varmaan siitä että ainoa biisi mitä olen tiennyt on karmea Born In The USA. Laitoin nyt kumminkin Nebraskan soimaan ja tämähän kuulostaa tosi hyvältä. Heh, täällä myös yksi ns. myöhäisherännäinen. Miten helppoa onkaan sivuuttaa kaikki olennainen... The planet is fine, the people are fucked. |
Jokapaikanapina 04.09.2012 22:17:04 | |
---|
Flash: Ei sekään ole niin karmea, kun pistät Nebraska sessioissa äänitetyn version soimaan. Mistä tämän löytää? |