Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: AMS Neve 4081 Quadmic Preamp
1
artzirocks
25.08.2012 00:20:48 (muokattu 25.08.2012 00:24:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/ams_neve_4081_quadmic_preamp_dig_i_o.htm
 
Onkos jengillä kokemusta kyseisestä laitteesta? Sinänsä vaikuttaa aika halvalta siihen nähden, että kyseessä laadukkaat Neven etarit (ilmeisesti Neven 1081 -malli) ja sisältää AD/DA muuntimet, helppo kytkee myös koneeseen firewire -liitännän avulla.
 
Saattaa lähteä ostokoriin, jos ei kukaan keksi mitään pahaa sanottavaa tai muuta epäiltävää.
 
HateHalon
25.08.2012 02:41:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin neveä ja/tai ssl:ää olis jossain vaiheessa tarkoitus hommata, mutta enpä tiedä milloin, kun olen fundeerannut noita parempia analogitiskejä. Uskon että on hyvä vaihtoehto dawin kanssa.
 
www.halondesign.com
lemonsquash
28.08.2012 00:53:33 (muokattu 28.08.2012 00:54:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ole kokemusta tuosta 1081 -etuasteesta, vain 1073:sta AMS Neveltä. Luulen että hinta on tuo koska 4 kanavaa esim. 5000 eurolla ei olisi kovin kilpailukykyinen. Voisin arvata että laite on joka euron väärti. Toi inserttipiste per kanava kuulostaa kätevältä myös.
 
www.lemonsquash.fi soundcloud.com/lemonsquashmusic
Tigerstedt
28.08.2012 07:22:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artzirocks: http://www.thomann.de/fi/ams_neve_4081_quadmic_preamp_dig_i_o.htm
 
Onkos jengillä kokemusta kyseisestä laitteesta? Sinänsä vaikuttaa aika halvalta siihen nähden, että kyseessä laadukkaat Neven etarit (ilmeisesti Neven 1081 -malli) ja sisältää AD/DA muuntimet, helppo kytkee myös koneeseen firewire -liitännän avulla.
 
Saattaa lähteä ostokoriin, jos ei kukaan keksi mitään pahaa sanottavaa tai muuta epäiltävää.

 
1081 on kyllä pirun hyväsaundinen etunen, tosin riippuen mitä meinaa äänittää. Tuskin toisaan menee rahat hukkaan, jos tollaisen ostaa päräytät. Lauluihin toimii mun mielestä äärimmäisen hyvin, tosi lämmin saundi. Riippuu toki mitä hakee.
Spedemix
28.08.2012 10:29:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkään en ole 1081 etaria kokeillu, mutta 1073:a kylläkin ja ne ainakin on ihan kuninkaita varsinkin rumpuhommiin. Mä en ite henkilökohtaisesti välitä Neveistä laulussa, mutta mä diggailenki vähän sellaisesta tummemmasta voksusaundista. :) Ostin itse asiassa tuollaisen 1073 klooniparin täältä m.netistä vajaa vuosi sitten ja se on ollut varmaan elämäni parhaimpia kamasijoituksia.
 
miksauksia: http://soundcloud.com/spede-1
artzirocks
28.08.2012 11:27:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja jos nuo muuntimet tuossa onki paskat, niin on ainakin neljä kovan tason etaria, jotka voi vetää jonku toisen AD/DA muuntimen läpi. En näe syytä, miksi tommosta ei kannattaisi kotistudiokäyttäjän ostaa, joka mahdollisesti tulevaisuudessa laajentaa entisestään laitteistoaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «