Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nuotteja nettikaupasta, Kokemuksia ?
1
kkallio
28.08.2012 10:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieli tekis ostaa nettikaupasta nuotit Andrea Bocellin esittämään A Volte Il Cuore - biisiin.
Hieno slovari. Vähän kuitenkin hirvittää ruveta naputtelemaan luottokortin numeroita täysin tuntemattomaan osoitteeseen bittiavaruuteen.
Onko muilla kokemusta luotettavista nuotteja myyvistä nettikaupoista ?
Tällaisesta ainakin(lupauksen mukaan) löytyisi em . biisi.
http://www.musicnotes.com/sheetmusic/scorchVPE.asp?ppn=SC0158432
 
baron
28.08.2012 10:19:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kkallio: Mieli tekis ostaa nettikaupasta nuotit Andrea Bocellin esittämään A Volte Il Cuore - biisiin.
Hieno slovari. Vähän kuitenkin hirvittää ruveta naputtelemaan luottokortin numeroita täysin tuntemattomaan osoitteeseen bittiavaruuteen.
Onko muilla kokemusta luotettavista nuotteja myyvistä nettikaupoista ?
Tällaisesta ainakin(lupauksen mukaan) löytyisi em . biisi.
http://www.musicnotes.com/sheetmusic/scorchVPE.asp?ppn=SC0158432

 
Mä oon ostanut tuolta usein nuotteja eikä mitään ongelmia. Kai huomaat että voit myös transponoida ne ennen printtausta, jos siihen on tarve.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
28.08.2012 12:00:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä hakisin sen kirjastosta:
 
https://piki.verkkokirjasto.fi/web/ … +AND+organisationId%3AAFI000004%7C1
 
Lennu
28.08.2012 12:50:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä hakisin sen kirjastosta:
 
https://piki.verkkokirjasto.fi/web/ … +AND+organisationId%3AAFI000004%7C1

 
Okei, mä en.
 
no is any good musics maked anymore...
kkallio
28.08.2012 13:44:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mä oon ostanut tuolta usein nuotteja eikä mitään ongelmia. Kai huomaat että voit myös transponoida ne ennen printtausta, jos siihen on tarve.
Joo. Sellaiselta se näytti (ransponoitavalta) . Sitä ominaisuutta todellakin kaivataan. Eihän tuonne tenorin äänialaan tavallinen ihminen pääse ;) Taisi olla E:stä orkkis.
Tarttee kokeilla. Ei kai tuossa putoa kuin matolta laattialle.
 
baron
28.08.2012 16:01:04 (muokattu 28.08.2012 16:01:46)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä hakisin sen kirjastosta:
 
Jos tuopin hinnalla saa nuotit heti printattua niin ainakin se on nopeampaa eikä se juuri kalliimmaksi tule kuin menisit kirjastoon, lainaat nuotit ja kopiot ne. Ja tosiaan saa mieleisessään sävellajissa.
Jotain piisiä ei ollut mun haluamassa sävellajissa ja ne teki sen, siihen tosin meni pari päivää.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
28.08.2012 16:10:59 (muokattu 28.08.2012 16:11:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Jos tuopin hinnalla saa nuotit heti printattua niin ainakin se on nopeampaa eikä se juuri kalliimmaksi tule kuin menisit kirjastoon, lainaat nuotit ja kopiot ne. Ja tosiaan saa mieleisessään sävellajissa.
Jotain piisiä ei ollut mun haluamassa sävellajissa ja ne teki sen, siihen tosin meni pari päivää.

 
Joo, ja varmaan ne tekijäoikeudetkin huomioidaan paremmin tuossa nettimyynnissä?
 
Mut, toisaalta sääli kun kaikki menee liian 'helpoksi', ehkä?
 
Lennu
28.08.2012 16:32:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Joo, ja varmaan ne tekijäoikeudetkin huomioidaan paremmin tuossa nettimyynnissä?
 
Mut, toisaalta sääli kun kaikki menee liian 'helpoksi', ehkä?

 
Totta, ruokakin pitäis itte metsästää
 
no is any good musics maked anymore...
krautio
30.08.2012 17:06:08 (muokattu 30.08.2012 17:06:46)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tilannut muutamat nuotit bittiavaruudesta ja homma ollut joka kerta ok. Nuotit on voinut ladata maksun jälkeen koneelle ja tulostaa paperille. Joskus tulostamisessa on ollut joku rajoitus (2-3 kertaa), joten siinä kannattaa olla tarkkana, että tulostin on kunnossa ja paperia saatavilla.
 
edit: olen tulostanut nuoteista aina pdf:t, että ne on saanut varmasti talteen.
 
Hey Ho, Let's Go!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «