oamkbonor 25.08.2012 22:28:55 | |
---|
arppah8: Oisko helpompi pitää volat hanskassa ja kohtuudessa kotonakin, edellyttäen vielä että haluaa vähän päätesärön tapaistakin mukaan?
Jos rahaa ei oo enempää? Miksi joku haluaa eri asioita ja eri kriteereillä kuin minäitte? Ei ymmärrä, selitä? Mihin tarvit kotona päätesäröä? Ja jos rahaa ei oo kun 600 euroa niin kyllä mä mielummin ostan sillä vaikka ruokaa kuin vaffistimen. |
ReBeat 25.08.2012 22:33:23 | |
---|
oamkbonor: Mihin tarvit kotona päätesäröä? Täysin käsittämätön kysymys. |
arppah8 25.08.2012 22:45:25 | |
---|
oamkbonor: Mihin tarvit kotona päätesäröä? Miksiköhän markkinoilla on myös erilaisia erillisiä powersoak-laatikoita, kuka niitä tarvii? Ja jos rahaa ei oo kun 600 euroa niin kyllä mä mielummin ostan sillä vaikka ruokaa kuin vaffistimen. Sulla näemmä on ollut varaa ostaa kalliimpia vempaimia juu. Kiva kiva, sun kontribuutiot aloittajan kysymyksiin ja tarpeisiin ovatten silti olemattomat. Hus Lidliin siittä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
oamkbonor 25.08.2012 23:24:00 | |
---|
arppah8: Miksiköhän markkinoilla on myös erilaisia erillisiä powersoak-laatikoita, kuka niitä tarvii?
Sulla näemmä on ollut varaa ostaa kalliimpia vempaimia juu. Kiva kiva, sun kontribuutiot aloittajan kysymyksiin ja tarpeisiin ovatten silti olemattomat. Hus Lidliin siittä. Ei mullakaan ole nyt rahaa kuin satanen mutta en ajattele että sillä pitäisi saada vahvistin. |
oamkbonor: Ei mullakaan ole nyt rahaa kuin satanen mutta en ajattele että sillä pitäisi saada vahvistin. Yhäti vois kysyä: Miksi joku haluaa eri asioita ja eri kriteereillä kuin minäitte? Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Vainottu 25.08.2012 23:37:27 | |
---|
oamkbonor: Mihin tarvit kotona päätesäröä? Ja jos rahaa ei oo kun 600 euroa niin kyllä mä mielummin ostan sillä vaikka ruokaa kuin vaffistimen. Mistä lähtien 600 eurolla ei ole saanut vahvistinta? Hirvittävän hyödyllisen aspektin kyllä sait tuotua tähän keskusteluun. Kiitos siitä. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Gabe 25.08.2012 23:45:54 | |
---|
oamkbonor: Mihin tarvit kotona päätesäröä? Ja jos rahaa ei oo kun 600 euroa niin kyllä mä mielummin ostan sillä vaikka ruokaa kuin vaffistimen. 600e koti/treeni käyttöön tulevaan vahvistimeen on mielestäni ihan hyvä summa. Ai kotona ei saisi soittaa päätesäröllä vai? Missä päätesäröä sitten saa käyttää? " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |