SammyH 22.04.2004 21:49:23 | |
---|
Olen ostamassa kitaralleni taajuuskorjainta ja ajattelin, että tuommonen thomannin 138€ maksava 2x31 alueinen voisi olla sopivan kokoinen myös budjetilleni. Tässä nyt vaan herää se kysymys, että onko tuosta mihinkään, onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia? Kannattaako tuota ostaa, vaikka se halpa onkin, mutta eipä tässä mitään miljonäärejä olla ;) Kommentteja kehiin.. Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Olen ostamassa kitaralleni taajuuskorjainta ja ajattelin, että tuommonen thomannin 138€ maksava 2x31 alueinen voisi olla sopivan kokoinen myös budjetilleni. Tässä nyt vaan herää se kysymys, että onko tuosta mihinkään, onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia? Kannattaako tuota ostaa, vaikka se halpa onkin, mutta eipä tässä mitään miljonäärejä olla ;) Kommentteja kehiin.. Eikös kitarakamapalsta olis parempi vaihtoehto? No kuitenkin. Mihin sä tartteet 2x31 alueista? Vedätkö vahvarilla stereona? Enpä usko että tuo mikään ihan paska vehje on, suhinaa saattaa tosin löytyä. Ehkä kannattaisi kuitenkin panostaa ennemmin laatuun, kuin määrään. Kokeilemalla selviää. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Mikael 23.04.2004 12:37:22 | |
---|
No mä en kyllä kitaralle tuollaista 31-alueista graafista korjainta hankkisi (varsinkaan stereopeliä). Noihan on tarkoitettu etupäässä PA:n kanssa käytettäväksi... miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Locrian 23.04.2004 15:20:03 | |
---|
No mä en kyllä kitaralle tuollaista 31-alueista graafista korjainta hankkisi (varsinkaan stereopeliä). Noihan on tarkoitettu etupäässä PA:n kanssa käytettäväksi... Harvoinhan noita näkee kitara-rigeissä,mutta niinkuin tuolla jossain totesin esim. Sami Yli-Sirmiö käytti tuommosta skebassa.Kaverin saundihan on ihan ykkösluokkaa... I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
SammyH 24.04.2004 21:53:57 | |
---|
Niin, kysyin, että onko kukaan kokeillut kyseistä laitetta jne. Ajattelin käyttää korjaimesta vaan toista puolta, kun on monokamat. Tuolla saisin taajuusvasteeni tosissaan prikulleen sellaiseksi kuin haluan. Se on makuasia, kuka haluaa tuon kokoista korjainta kitaralle käyttää, minä ainakin ajattelin käyttää... ;) Onko sitä korjainta tosiaan kukaan kokeillut ja onko siinä muita miinuksia kuin sen merkki? Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
Roberto 25.04.2004 00:09:22 | |
---|
No mä en kyllä kitaralle tuollaista 31-alueista graafista korjainta hankkisi (varsinkaan stereopeliä). Noihan on tarkoitettu etupäässä PA:n kanssa käytettäväksi... Etupäässä etupäässä. |
Roberto 25.04.2004 00:10:52 | |
---|
Niin, kysyin, että onko kukaan kokeillut kyseistä laitetta jne. Ajattelin käyttää korjaimesta vaan toista puolta, kun on monokamat. No mikset hommaa samalla rahalla vähän parempaa monolaitetta? Tuolla saisin taajuusvasteeni tosissaan prikulleen sellaiseksi kuin haluan. Se on makuasia, kuka haluaa tuon kokoista korjainta kitaralle käyttää, minä ainakin ajattelin käyttää... ;) Teoriassa kyllä, totuus lienee 99% varmuudella jotain ihan muuta, ja sitäkin aika isolla toleranssilla. |
Mikael 26.04.2004 22:38:39 | |
---|
Etupäässä etupäässä. Eiku etupäässä takapäässä jos otsikon mukaisesta laitteesta on kyse. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
KMT 26.04.2004 22:50:03 | |
---|
Minä ainakin tarttis sbassolle jonkinmoisen ison EQ:n... Liity sinäkin uusavuttomien klupiin! #1 |
Mikael 26.04.2004 23:03:06 | |
---|
Minä ainakin tarttis sbassolle jonkinmoisen ison EQ:n... kuin ison? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Vilhelmus 26.04.2004 23:37:55 | |
---|
kuin ison? 50 m3 |
KMT 27.04.2004 00:23:58 | |
---|
kuin ison? vaikka 31 Liity sinäkin uusavuttomien klupiin! #1 |
Roberto 27.04.2004 18:10:54 | |
---|
Eiku etupäässä takapäässä jos otsikon mukaisesta laitteesta on kyse. Noniiinniimukku. Äekkäku emmäku. |
SammyH 28.04.2004 19:27:15 (muokattu 28.04.2004 19:27:40) | |
---|
No mikset hommaa samalla rahalla vähän parempaa monolaitetta? Mitä ehdottaisit ? Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |
kivi 28.04.2004 21:32:43 (muokattu 28.04.2004 21:36:24) | |
---|
Mitä ehdottaisit ? Audiodivarissa oli jotain 70-luvun graafisia klassikko-EQ:ja viimeksi käydessäni. 31-alueisia olivat, eli terssikorjaimia. www.audiodivari.com EDIT: nyt ei näyttänyt olevan kuin noita Dynacordeja. Mutta tuosta edullisesti, hinta on aina kahdelta. "DYNACORD 3102 290 e 2 Kpl laatu eq:ta.Pitkät liut,tarkkaan työskentelyyn.Kunto:keikkailtu,mutta toimii. Koodi 055004 PARIHINTA: DYNACORD 3310 290 e 2 Kpl laadukkaita Dynacordin(EV) 1x31 alueisia ekvalisaattoreita.Sisään ja ulos,plugilla ja Xlr:llä.Kunto:hyvä. Koodi 055005 PARIHINTA: " Muistattehan sitten, että jokainen säädin vaikuttaa myös ympäröivien säädinten alueeseen. |
Roberto 28.04.2004 22:57:31 | |
---|
Mitä ehdottaisit ? EV, Yamaha, Klark Teknik, Bss, dbx... ehkä jopa Ranekin. |
fox 29.04.2004 01:22:20 | |
---|
Mitä ehdottaisit ? Minä puolestani rohkenisin ehdottaa ihan kitaralle tarkoitettuja ekuja, tosin kyllähän nuo esmes kaikki Roberton esittämät kämppeet on hyviä.. periaatteessa näkisin terssikorjaimen käytön ainoastaan tavallisissa kitarahommissa vaan vähän turhan "jämeränä", tietty jos haluaa säädellä.. Eli vanhaa kasarikamaa esittäisin, MXR ja Ibanez teki ainakin kitaralle tarkoitettuja 10-alueisia EQ-pedaaleja, sitten oli muutama 6-alueinen, olisko Maxxon tms. Jos löytyy jostain niin saattais olla edullisia, varsinkin MXR myös laatuisa. |
KMT 29.04.2004 18:22:27 | |
---|
Mitä ehdottaisitte basson kanssa? Liity sinäkin uusavuttomien klupiin! #1 |
Roberto 29.04.2004 19:04:11 | |
---|
Minä puolestani rohkenisin ehdottaa ihan kitaralle tarkoitettuja ekuja, tosin kyllähän nuo esmes kaikki Roberton esittämät kämppeet on hyviä.. periaatteessa näkisin terssikorjaimen käytön ainoastaan tavallisissa kitarahommissa vaan vähän turhan "jämeränä", tietty jos haluaa säädellä.. Joo ei mee kyllä mullakaan jakeluun mitä jollain 31-alueisella oikeasti tekee kitarakamoissa... |
SammyH 29.04.2004 22:03:20 | |
---|
Joo ei mee kyllä mullakaan jakeluun mitä jollain 31-alueisella oikeasti tekee kitarakamoissa... Eihän sillä muuta saa, kuin ultimaaliset säätömahdollisuudet. Voisihan sitä vähän pienempää kattella, kun tuosta "jytkystä" tulee noin paljon sanomista :b Kuinkas tuo Bossin lattiapedaali GE-7 sopisi? (sorry, juttu kuuluisi kitarapuolelle...) Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |