Illu 18.08.2012 00:11:03 | |
---|
rheinone: Tuurasin Illua pisteenlaskennassa.. Josta suuret kiitokset! Illu: Vähän hapuileva vaikutelma. Paljon parempaa on sulta kuultu. Soundi on jotenkin "ujo" jne. jne. jne... Aina sama juttu kun yrittää sellaista letkeää laidback meininkiä, ei vaan onnistu. Pitäis suutarin pysyä lestissään... ;) |
rheinone 18.08.2012 09:43:40 | |
---|
Illu: Josta suuret kiitokset! Aina sama juttu kun yrittää sellaista letkeää laidback meininkiä, ei vaan onnistu. Pitäis suutarin pysyä lestissään... ;) Ei mitää ku kaikkea pitää koittaa paitti omaa systeriä ja kansantanhuja! Eihän sitä muuten kehity. Ihassama kuinka monta pojoa siit on loppusaldona. Systeriä mulla ei oo ja joskus tuli käytyä Karjalatalolla tanssimassa hilipatipippaa ku kafru houkutteli "siel on pulaa kundeista" ja oon aina tuntenu sielujen sympatiaa karjalaisia kohtaan. Ja kyllähän mulla jonkinlaiset Karjala-rootsit onkin. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
SikaEki 21.08.2012 09:52:22 | |
---|
JaSolta hienosti ja hyvin toteutettu skabapohja. Good work mate! Herrasmies osaa soittaa hanuria, muttei soita sitä. |
JaSo 21.08.2012 16:39:50 | |
---|
SikaEki: JaSolta hienosti ja hyvin toteutettu skabapohja. Good work mate! Thanks a lot, pal! Johan on mielenkiintoisia ja hienoja vetoja aina little elephan walkista batman teemaan ja kaikkea siltä väliltä. Lisää vetoja vaan kehiin! Koitan itsekin riplata jotain huomisiltaan mennessä, jos vaan suinkin ehdin. |
Illu 22.08.2012 10:46:52 | |
---|
SikaEki: JaSolta hienosti ja hyvin toteutettu skabapohja. Good work mate! On muuten ihan loistava tausta! |
rheinone 24.08.2012 20:53:15 | |
---|
Saisko mitenkään 15 min lisäaikaa äänestykseen? I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
mopar 24.08.2012 21:00:58 | |
---|
Mun osalta jää äänestys nyt väliin, sori. Perustettiin viime talvellä omaan kylään "jenkkiautokerho", ja on siitä asti järjestetty tapahtumaa joka vihdoin on huomenna. Tää viikko on ollu aika hektistä viimesten juttujen kanssa. Tossa meitin flaijeri--> http://mopar.kuvat.fi/kuvat/Rockin+ … 5.8.2012,+Uusikaupunki/flaijeri.jpgToivottavasti porukkaa ilmaantuu paikalle. Bändit on ainaki hyvät.:D |
rheinone 24.08.2012 22:02:24 | |
---|
JaSo: Ja tässä tasaisen skaban tulokset. Urmas Potkuri: 8 rheinone: 8 JaSo: 8 Bluestumppi 7 tjj2000: 3 nannne 3 Illu: 3 korvaoo: 2 Vesa423 Äänestämättä jättivät mopar 10, tono: 3, pekka_: 4 ja teranryh 1, hyi teitä : ) Moparilla tosin oli hyvä syy, joten mitä mieltä raati on vetääkö seuraavan skaban mopar vai Urmas Potkuri tai rheinone. Ja ehtiikö mopar? Tonon äänet ei vissiin muuta vetovastuuta mikskään. Oisko Urmaalla joku hyvä tausta? Jos ei, multa löytyy yks ihan jeppis jos se ei vaa sattumalta oo ollu täällä ennen. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
tjj2000 24.08.2012 22:12:21 | |
---|
täällä on arvuuteltu sormillako vai ei soittelin, sormipelillä mentiin. Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Urmas Potkuri 24.08.2012 23:17:32 | |
---|
rheinone: Tonon äänet ei vissiin muuta vetovastuuta mikskään. Oisko Urmaalla joku hyvä tausta? Jos ei, multa löytyy yks ihan jeppis jos se ei vaa sattumalta oo ollu täällä ennen. Jos sulla vaan tausta löytyy, niin vedä skaba, jos vain muuten sopii. Miun taustat ovat niin kierrätettyjä, paitsi ne jazzimmat ja niistä nyt ei kukaan tykkää. :) En mie...
Kuitenkaan. |
Urmas Potkuri 24.08.2012 23:22:11 | |
---|
tjj2000: täällä on arvuuteltu sormillako vai ei soittelin, sormipelillä mentiin. No sitähän minä. Hyvältä kuulosti kyllä. Itekkin yrittelen yleensä mieluummin sormineni kuin plekulla, tai sitten plekulla ja sormilla niiku sekasin...joteski... En mie...
Kuitenkaan. |
rheinone 24.08.2012 23:46:01 | |
---|
Urmas Potkuri: Jos sulla vaan tausta löytyy, niin vedä skaba, jos vain muuten sopii. Miun taustat ovat niin kierrätettyjä, paitsi ne jazzimmat ja niistä nyt ei kukaan tykkää. :) Selevä. Pyöräytän uuden skaban käyntiin huomenaamulla. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
rheinone: Selevä. Pyöräytän uuden skaban käyntiin huomenaamulla. nannne: Surffimeininkiä, jees! Oliks tossa oktaaveri jossain kohtaa? Ei ollu, emmie semmosia osaa käyttää. :) |
Tuomo_ 25.08.2012 11:02:23 | |
---|
Oli hyvä skaba. Onnea kaikille osallistujille. Mukava nähdä, kun jengi nauttii soittamisesta ja kehittyy sen mukana. Itse olen ainakin saanut paljon hyviä vinkkejä ja kannustusta sekä harjoitusta skabaamalla. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus." |
rheinone 29.08.2012 08:58:08 | |
---|
Ehtiskö joku muu kisailijoista panna äänestyksen käyntiin tänään illalla? Mun täytyy lähtee nyt synnyttämään, eikä sitä oikein tiedä kuink kauan siellä menee. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
Tuomo_ 29.08.2012 09:20:42 | |
---|
Mä voin laittaa iltasella äänestyksen käyntiin. Tsemppiä sinne synnytykseen. Itsekin olen ollut mukana kolmessa synnytyksessä. Hienoja asioita soittamisen lisäksi. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus." |
rheinone 31.08.2012 12:34:58 | |
---|
Bluestumppi: Mä voin laittaa iltasella äänestyksen käyntiin. Kiitos. Lasken sitten pisteet tänään. Tsemppiä sinne synnytykseen. Itsekin olen ollut mukana kolmessa synnytyksessä. Hienoja asioita soittamisen lisäksi. Kiitos. Tää oli mulle neljäs kerta. Tällä kertaa tuli kaksoset, yksi kumpaakin plaatua. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
Gary Enfield 31.08.2012 12:47:10 | |
---|
rheinone: Kiitos. Lasken sitten pisteet tänään.
Kiitos. Tää oli mulle neljäs kerta. Tällä kertaa tuli kaksoset, yksi kumpaakin plaatua. Siis neljä? Ei maar, onneksi olkoon ja unettomia öitä. |
Urmas Potkuri 31.08.2012 13:01:47 | |
---|
Kiitos. Tää oli mulle neljäs kerta. Tällä kertaa tuli kaksoset, yksi kumpaakin plaatua. Onneksi olkoon kasosista. Ilmeisesti "sisäpalvelusvuorosi" jatkuu, mutta näin jälkikäteen se oli aikaa, jota huomaa kaipaavansa yllättävän usein. Oma tytär on jo aikuinen, vaikka minulle vielä edelleen "pikkutyttö". :) Poltan sikarin kunniaksenne ja jaan kommentit pisteineen, kunhan tästä vapaudun. En mie...
Kuitenkaan. |
Illu 31.08.2012 15:25:58 | |
---|
Kiitos. Tää oli mulle neljäs kerta. Tällä kertaa tuli kaksoset, yksi kumpaakin plaatua. Rämppäilin joutessani sen kunniaksi vähän myöhästyneen skabavedon... http://maihinnousu.net/s/17457 |