Aihe: Semiliveä - tähänkö on menty
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18 19
Tankero
27.07.2012 02:07:25 (muokattu 27.07.2012 08:40:36)
KoskPaavo: Murteella kirjoittaminen liene tehokeino saada extrapainoarvoa jutulle, alkaa vaan olemaan liiaksi käytetty. Puhekieleen minäkin sorrun usein.

Murrehan on varsinaisesti puhekieltä. Siksi esim. Veikko Huovinen ei sitä kirjoissaan juurikaan käyttänyt.
Humppajyrä
KoskPaavo
27.07.2012 09:57:19
Tankero: Murrehan on varsinaisesti puhekieltä. Siksi esim. Veikko Huovinen ei sitä kirjoissaan juurikaan käyttänyt.

Semmosta mä ja sä- tyylistä tarkotin.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
27.07.2012 12:50:05 (muokattu 27.07.2012 12:50:35)
Semilivvee, mie en tykkee! :(

http://www.youtube.com/watch?v=O0fBPly9oX0

Notta pillit pussiin!
Tankero
27.07.2012 13:06:23
KoskPaavo: Semmosta mä ja sä- tyylistä tarkotin.

Onko se sama ko mää ja nää?
Humppajyrä
KoskPaavo
27.07.2012 15:48:36
Tankero: Onko se sama ko mää ja nää?

Jokseenkin näin.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
friikki
02.08.2012 11:10:56

Ei hasumpaa OMB soittoa. Miksipä ei jamittaisi kokonaisia biisejä tähän tyyliin onhan tämä paljon kivempaa kuultavaa kuin kusenpolttamat valmiit midi pohjat?....

http://www.youtube.com/watch?v=A1dF … JcJ0c&feature=player_embedded#!
Näillä mennään.....
pava
04.08.2012 13:34:07
Bronks: Sitä on treenattu historian sivu. Ei opi, ei.

Päin vastoin nyt juo jo kakarat..festareiil 12-15 sammuneita pilvin pimein..vanhemmat ei välitä ja ne samatt "vanhemmat" on jotka tulee myöhemmin ja sika kännissä jo kapakkaan tullessaan...mitä tulee bigband, omb, duo tai trubaan niin ohjelman tilaaja/yleisö sen määrää kuka ja mitä soitetaan...olen ollut sekä kapakoitsijana, että laulajana koko aikuisen ikäni ja laulan edeleen suomessa ja ulkomailla..olen ollut koko kesän eri "starojen lämppärinä kesälavoilla..mm. jani jalkasen kanssa vedettiin vuoron perään ja simo silmun kanssa vedin alussa 3x45 ja silmu lopetti 2x30+..mulla tanssi yleisö ja silmulla fanit seiso muurina edessä vain pieni osa tanssi...näin se menee todellisuudessa..maailmaa ja tekemistään voi vain kehittämällä omaa osaamistan..sekä sosiaalista että soitto/laulu taitojaan..hyviä keikkoja nille joilla niitä on..
yleisö maksaa mun velat ja elinkustannukset, siis teen ja toimin sen mukaan..120%;lla, eli jokainen keikka on uuden alku..sitähän sä kysyit??? T. KARI VESA
Ukko
04.08.2012 14:33:44

pava: ..olen ollut koko kesän eri "starojen lämppärinä kesälavoilla..mm. jani jalkasen kanssa vedettiin vuoron perään ja simo silmun kanssa vedin alussa 3x45 ja silmu lopetti 2x30+..mulla tanssi yleisö ja silmulla fanit seiso muurina edessä vain pieni osa tanssi...näin se menee todellisuudessa..maailmaa ja tekemistään voi vain kehittämällä omaa osaamistan..sekä sosiaalista että soitto/laulu taitojaan..hyviä keikkoja nille joilla niitä on..

Sä voisit vielä kehittää taitojasi muun ohella kirjoittamisenkin suhteen.
COVS jäsen nro 6
mack the knife
04.08.2012 14:47:08
Ukko: pava:

Sä voisit vielä kehittää taitojasi muun ohella kirjoittamisenkin suhteen.

Kyllä sillä on tosiaan kehittämistä. Ihan kaikessa.
COVS n:o 1.
Epämuusikko
04.08.2012 16:11:15
täällä on selkeästi semiliveä, kun sama levy pyörii. Ei siinä, viihdearvoa tälläkin.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
pava
24.08.2012 10:27:09
mack the knife: Ukko:

Kyllä sillä on tosiaan kehittämistä. Ihan kaikessa.
ukko=akka...veteraani-pissis!!

heheeee täällä kusenpolttamat "besserviserit" tumputtaa keskenään..en nähnyt teistä ketään kesän lavoilla..mä olin koko kesän..ja keikat jatkuu sorry nyt, mutta tehän ette ole se yleisö joka maksaa, vaan paskaajauhava keskinäisen kehumisen kerho, muutamia tosi ammattilaisia toki täältäkin löytyy ja heille respekt ..mitähän kusenpolttammaa musapaskaa tulee friikinkin "rämpyttämisestä", jätkä on yhtä musikaalinen kuin kauan kadoksissa ollut homoporo tundralla!!! friikki-neiti joka tuli espanjaan opettaan spanskeille flamencon soittamista ..hahaaa lähtö tuli kun leppäkeihäälle, ja vieläks kela.sossu ja vaimos maksaa sun "keikkapalkkiot" ???????
joojoo..mä loukkasin kaikkia neitejä ja hameämmiä..mut tää nyt loppu tähän..joten hastala vista..tai vetäkää ihan mitä vaan..for ever!!!!!!
yleisö maksaa mun velat ja elinkustannukset, siis teen ja toimin sen mukaan..120%;lla, eli jokainen keikka on uuden alku..sitähän sä kysyit??? T. KARI VESA
mack the knife
24.08.2012 11:18:20
http://www.smart-art.net/index.php? … rProfile&user=178&Itemid=55

Kattokaapa ku pava vouhottaa.

Aika perseestä tuommonen esittely, mikä on TÄYNNÄ kirjoitusvirheitä (niin tyhmä ettei viisaammilla oikolueta). Samaa tasoa ku Tauskin, joka ei ketään turhia tiedottajia tarvi mihinkään.

Ja meriitit... Jos pääsee kotiurulla turaamaan jonkun oikean bändin tauoille niin onko se komeaa?

Fuengirolassa itsensä armottomaksi hylkeeksi jollain hinttimäisillä paukuilla ittensä lihottanut amatööri ylentää itsensä täällä haukkumalla kaikki.

Myspacesta poistanut kaikki kun tuli varmaan sukulaisia myöten hienovaraista viestiä, että älä saatana noita julkisesti jakele, kauheaa paskaa.

Eikä ota edes vanhaa viisautta tosissaan, että hullu saa olla mutta ei tyhmä. Tuo on.
COVS n:o 1.
friikki
24.08.2012 13:02:28 (muokattu 24.08.2012 13:12:28)

Ja meriitit... Jos pääsee kotiurulla turaamaan jonkun oikean bändin tauoille niin onko se komeaa?

Valitettavasti ei taitu Puumalan Pavarotilta edes sekään.....

http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg
Näillä mennään.....
Pylkkänen
24.08.2012 18:02:15
Tässä lie kyse siitä vanhasta ilmiöstä, että jotkut eivät yksinkertaisesti kestä kehumista yhtään. Kraana ohimolle.
Viikset miehen tekee!
Ukko
24.08.2012 19:02:35

pava: mack the knife: ukko=akka...veteraani-pissis!!

Pojulla on taas lääkkeet jäänyt ottamatta. Olisko parempi tässä vaiheessa käydä terkkarilla piikittämässä ?

heheeee täällä kusenpolttamat "besserviserit" tumputtaa keskenään..en nähnyt teistä ketään kesän lavoilla..mä olin koko kesän PASKALLA lavan takana

...ja keikat jatkuu sorry nyt, mutta tehän ette ole se yleisö joka maksaa,

Ei ainakaan sinun kuulemisestasi, näkemisestä puhumattakaan.
COVS jäsen nro 6
rintapek
24.08.2012 19:37:19

Ukko: pava:

... Olisko parempi tässä vaiheessa...

No, ton purkauksen jälkeen Pava on taas kuukauden/pari hiljaa... ja sit kuullaan toi sama levy taas uudestaan. Mikä on sinänsä kumma juttu, koska vaikuttaa siltä, että muita levyjä ei yksinkertaisesti ole? Luulis nimittäin neljänkymmenen vuoden keikkakokemuksesta riittävän näille palstoille muutakin annettavaa, kuin sen, että keikkakokemusta on neljäkymmentä vuotta ja muut on paskahousuja.

Toi fanaattinen suhtautuminen "ammattilaisuuteen" vaikuttaa kans ihan käsittämättömältä, koska jos mä en väärin muista, niin mies on muistaakseni joskus kertonut olevansa kapakoitsija? Mut se on sit vissiin pelkkä harrastus?
One kind of music only - the good kind
Timi
24.08.2012 19:37:56
friikki: Valitettavasti ei taitu Puumalan Pavarotilta edes sekään.....

http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg

Mitä ko ku matti servo ja napantri tulee ja kauhia korkiaääninen surina?Heti pistin poikki!
Vaikea.Mutta varma!
friikki
24.08.2012 20:41:57

Timi: Mitä ko ku matti servo ja napantri tulee ja kauhia korkiaääninen surina?Heti pistin poikki!

No se on tietysti Auto-Tune :)
Näillä mennään.....
friikki
24.08.2012 21:27:50

Timi: Heh!Klikkasin tota sun linkkiä.Jos Auto-Tune onpi tommonen.Mä en sen tarkoitusta ymmärrä?

No ethän sää olekkaan mikään Karaoke dj. Nehän ne tsiikaa telkkareiden testikuvia.... :)
Näillä mennään.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)