Aihe: Jonkun julkun ex-kitara?
1 2 3 4
Illu
24.08.2012 00:17:47
kivi: Parempi niin kuin saada Les Paulilta klamydia. Sori.

Mulla on aika monta kitaraa jotka on jonkun vanhoja, yleensä kyllä jonkun kaverin. Ehkä hienoin juttu itselle oli omistaa se Hohner Hall Reverb Echo -vahvistin, jolla Onni Gideon soitti Hawaiian Rock -kappaleen levyversiossa, Suomen (siitä riippuen keneltä kysyy) melkein tai ihan ekalla rokkilevyllä siis. Myin sen kyllä halvalla yhdelle kaverille, joka tarvitsi sitä sillä hetkellä enemmän. Ja yks Marshall, josta oon sopinut itseni kanssa että se on Hendrixin vanha - kuka voi sanoa ettei ole?
:-D

Voihan perse, meillä oli sellanen vanha seslonki, jossa Onni Gideon oli nukkunut, päreiksi laitettiin ja kaatopaikalle, nyt harmittaa... 8D
Juicefani11
24.08.2012 00:29:41
markus16: Mun eka aikuistensähkökitara oli Jari Yliahon (mm. Slam, Grand Slam, Siberia) vanha ibanez artist. En kovin häävisti osannut silläkään soittaa =/
Annoin sen pois pari vuotta sitten.

Ibanez Artist -mallit siltä ajalta on ihmeellisen hyviä kitaroita.

jpousi: Minä hankin 2000-luvun alkupuolella Dan John Millerin Gibson Marauderin. (Tilasin eBaysta.)

Kuka Dan John Miller? No, Blanche-yhtyeen laulaja/kitaristi ja sama mies myös näytteli Luther Perkinsia Walk The Line -elokuvassa.

Ei se Marauder silti ollut kauhean hyvä, joten pois möin.

Dan John, tunnen kyseisen jätkän jotenkin. Mukava mies, todella ystävällinen. Blanche on tainnut lopettaa jo, ikävä kyllä. Hän taitaa nykyisin olla enemmän vaimonsa ja kahden lapsensa kanssa kuin kitaran kanssa. Paljon Marauder maksoi?
Tämä video sisältää kumppanin Constantin Film sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi.
jpousi
24.08.2012 09:17:09
Juicefani11:
Dan John, tunnen kyseisen jätkän jotenkin. Mukava mies, todella ystävällinen. Blanche on tainnut lopettaa jo, ikävä kyllä. Hän taitaa nykyisin olla enemmän vaimonsa ja kahden lapsensa kanssa kuin kitaran kanssa. Paljon Marauder maksoi?

Maksoi vuonna 2006 $522.19 lähetyksineen. Mukana tuli aivan erinomainen Gibsonin muovilaukku. Dan John kertoili kitaran historiaa, kuinka oli nuorena sen ostanut ja sitten maalannut vihreäksi! Itse poistin tuon sutilla maalatun värin varovasti. DJ oli hyvin kommunikatiivinen henkilö. Sääli vain että tämäkään Marauder ei ollut mitenkään hyväsoundinen, vaan oli samanlainen rupu kuin aiempi Marauderini, jonka ostin muinoin uutena Floridasta.
Jopas lähti!
Terry Pantheras
24.08.2012 23:45:25
Olen myynyt Pave Maijaselle mandoliinin.
Höpsis!
markus16
25.08.2012 08:41:55
Terry Pantheras: Olen myynyt Pave Maijaselle mandoliinin.

Pave varmasti muistaa mainita sut entisenä omistajana myynti-ilmoituksessa.
Toivottavasti jättää kommentoinnin päälle.
Kirka saatana!
Terry Pantheras
25.08.2012 12:03:46 (muokattu 25.08.2012 12:18:54)
markus16: Pave varmasti muistaa mainita sut entisenä omistajana myynti-ilmoituksessa.
Toivottavasti jättää kommentoinnin päälle.

Joo "Elikkäs... ostin tämän mandoliinin mikkeliläisestä musaliikkeestä ja sen myi minulle sen musaliikkeen myyjä".

MUOX: Elikkäs...

MUOX no 2: Tai sitten Pavea ei kiinnosta vittujakaan.
Höpsis!
asaksala
26.08.2012 23:43:35
Mä luulen että skädämin kitaristi on silittäny meidän koiraa.
jumara
27.08.2012 00:09:15 (muokattu 27.08.2012 00:09:57)
Julkuista en tiedä kun en oikein perusta ton henkilöpalvonnan päälle, mut muutamalla muusikoiden.netin torin kautta mun kanssa asioineella on mulkun ex-kitara.
"Jengillä on käynyt joku arvostelukyvyn joukkomurha." -Steen1
Attew
27.08.2012 11:15:27

Ostin Rytmihäiriön kitaristilta nupin. Mukava kaveri.
Marsumies
28.08.2012 20:33:13
Attew: Ostin Rytmihäiriön kitaristilta nupin. Mukava kaveri.

Sittenhän sinulla on julkun nuppi! I'll get me coat...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)