calluna 18.08.2012 20:31:05 | |
---|
Näin kerran Anguksen SG:n kaukaa. Ja sit mulla itellä on Leo Fenderin kitara. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Jii-Gee 18.08.2012 21:22:04 | |
---|
Mul on Dave Lindholmin ex plektra. Ja kerran oon vaihtanu Marzin Stratoon kielen setin aikana, pahus ku en älynny ottaa sitä katkennutta kieltä talteen..siin ku olis ollu Marzin hikee, siis mojoo pitkäks aikaa !!? |
ReBeat 18.08.2012 21:38:51 | |
---|
pekepeke: bassoa? Kenen ja minkälainen peli on kyseessä? Dark Tranquillityn basistin vanha keikkabasso, musta LTD. No helvetin hyvä peli on tietenkin. Soittajan peli. Gothenburg-metal scene, melodic death metal. |
keskiorv 19.08.2012 00:52:38 | |
---|
Decadetroll: On mullakin tuolla jossain jemeksessä projektina klamydian kitaristin entinen doublecut, jossa p90 mikit.. Hyi helvetti! En koskisi tuohon keppiin pitkällä tikullakaan. Saattaa nimittäin tarttua. Junttius/urpous siis. |
niemepet 19.08.2012 01:08:27 | |
---|
Jii-Gee: Mul on Dave Lindholmin ex plektra. Mulla taas "Slowhand:in" plektra, mutta ei se tee mua yhtään paremmaksi soittajaksi ;-) |
Decadetroll 19.08.2012 11:04:31 | |
---|
keskiorv: Hyi helvetti! En koskisi tuohon keppiin pitkällä tikullakaan. Saattaa nimittäin tarttua. Junttius/urpous siis. Heh, eipä siitä oo paljoa jäljellä alkuperäisessä kuosissaan.. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
Groke 20.08.2012 19:50:53 | |
---|
Gary the pine: Tosta kyllä lähtee pois se pari hunttia, ellei enempikin... Niin, kyllähän homman pitäisi noinkin päin toimia. Eli jos on jonkun Teuvo Lohmanin kitara kyseessä, niin heti -33 %. Tai jos on vielä lakalla peitetty nimmarikin, niin sitten -75 %. No, vakavissaan en itse ainakaan rahallista arvoa suuntaan tai toiseen laske moiselle. Ellei sitten ole menty maalaamaan bodyyn aivan hervottoman kokoinen Antti Tuisku tms. julkkis, jonka fänikuntaan en itse satu kuulumaan. Tai no, jos olisi 100 % varmuus siitä, että kitara on Tony Iommin, Angus Youngin tms. kovasti arvostamani megastarban, niin eiköhän se jo hieman sykähdyttäisi. Vaan mistäs noista tarinoista koskaan tietää. Eli itse pitäisi aina suoraan saada sellainen soitin, muuten olisi usko kovalla koetuksella. Eli osa jutuista on varmaan tosia, osa puolitosia ja osa täyttä tuubaa. Pahimmat vain hieman karrikoiden jotain tyyliin Harley Bentonin lastulevykitara, jossa on Eddie Van Halenin ja Jimi Hendrixin nimmarit lavassa. "Ruotsinlaivalla kato näin ne joskus 80-luvulla, on meinaa tosi juttu! Kirka oli rummuissa. Helvetin kova keikka! Pojat oli kovassa rahapulassa, sillä sain niin halvalla." |
Space_Ace 21.08.2012 20:04:14 | |
---|
Mulla on Markku Petanderin vanha Marshall JMP 2204, lasketaaks se? Meinasin mä siltä yhen Kramerinkin ostaa.. Kyllä piuha on aina piuha. |
Rotten _ 21.08.2012 20:17:51 | |
---|
Mullon Harrikassa pakki. |
Thimann 21.08.2012 22:16:20 | |
---|
Rotten _: Mullon Harrikassa pakki. Juhlamalli? (ko) :D "It was success that screwed us up" Slash |
op87 21.08.2012 23:07:20 | |
---|
Space_Ace: Mulla on Markku Petanderin vanha Marshall JMP 2204, lasketaaks se? Meinasin mä siltä yhen Kramerinkin ostaa.. Mitähän Petanderin Markulle muuten nykyään kuuluu. Teki aikoinaa kovia biisejä Popedalle. Tykkäsin. Haistakaa vittu!! |
mettän peikko 21.08.2012 23:14:24 | |
---|
op87: Mitähän Petanderin Markulle muuten nykyään kuuluu. Teki aikoinaa kovia biisejä Popedalle. Tykkäsin. Oz:ssa ainakin soitteli johonkin väliin aika vasta? Muistaakseni. Kova kitaristi. Jossain ulkomaan lehdessäkin häntä kuulema kehuttiin joskus. |
Tiommi 22.08.2012 00:29:35 | |
---|
Mulla on ynkän kitaran body. Se rikkoi sen vaasassa 2008 ja mä sain sen. Sitten mulla on (kuulema) klamydian kitaristin entinen les paul. Tiommi is one of the greatest guitarist in this century! -Yngwie J Malmsteen |
jpousi 22.08.2012 13:01:49 | |
---|
Minä hankin 2000-luvun alkupuolella Dan John Millerin Gibson Marauderin. (Tilasin eBaysta.) Kuka Dan John Miller? No, Blanche-yhtyeen laulaja/kitaristi ja sama mies myös näytteli Luther Perkinsia Walk The Line -elokuvassa. Ei se Marauder silti ollut kauhean hyvä, joten pois möin. Jopas lähti! |
Karvanaama-Zakk 22.08.2012 13:09:49 | |
---|
ReBeat: Dark Tranquillityn basistin vanha keikkabasso, musta LTD. No helvetin hyvä peli on tietenkin. Soittajan peli. Gothenburg-metal scene, melodic death metal. Jaa,että sä ostit sen pois Paldaniukselta =) Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!! |
Space_Ace 23.08.2012 16:57:26 | |
---|
op87: Mitähän Petanderin Markulle muuten nykyään kuuluu. Teki aikoinaa kovia biisejä Popedalle. Tykkäsin. Ilmeisen hyvää kuuluu, Ozissa oli vähänaikaa ja vieläkin musiikilla elää. Helvetin kova kitaristi on hän. Kyllä piuha on aina piuha. |
Marsumies 23.08.2012 19:24:19 | |
---|
Mullon Isto Hiltusen vanha Brian Moore. Lupasi laittaa mukaan levyn jossa soitin esiintyy mutta levyä ei koskaan saapunut, prkl! :) |
ReBeat 23.08.2012 19:30:14 | |
---|
Marsumies: Mullon Isto Hiltusen vanha Brian Moore. Lupasi laittaa mukaan levyn jossa soitin esiintyy mutta levyä ei koskaan saapunut, prkl! :) Muistan että toi meni aivan puoli-ilmaiseksi. Melkein lähes vituttaa muistella. |
ReBeat: Muistan että toi meni aivan puoli-ilmaiseksi. Melkein lähes vituttaa muistella. Joop. Ja kerran baarissa joku naikkonen sanoi mua Isto Hiltusen näköiseksi. Luuli varmaan olevansa nokkela, oisko halunnu pillua? Onnekseen en lyö naisia(kaan). Meni vähä löpinäksi, anteeksi nyt tämä. JuSu |
kivi 23.08.2012 20:23:21 (muokattu 23.08.2012 20:24:14) | |
---|
Tiommi: Sitten mulla on (kuulema) klamydian kitaristin entinen les paul. Parempi niin kuin saada Les Paulilta klamydia. Sori. Mulla on aika monta kitaraa jotka on jonkun vanhoja, yleensä kyllä jonkun kaverin. Ehkä hienoin juttu itselle oli omistaa se Hohner Hall Reverb Echo -vahvistin, jolla Onni Gideon soitti Hawaiian Rock -kappaleen levyversiossa, Suomen (siitä riippuen keneltä kysyy) melkein tai ihan ekalla rokkilevyllä siis. Myin sen kyllä halvalla yhdelle kaverille, joka tarvitsi sitä sillä hetkellä enemmän. Ja yks Marshall, josta oon sopinut itseni kanssa että se on Hendrixin vanha - kuka voi sanoa ettei ole? :-D |