Aihe: alesis quadraverb
1 2
ZzzZ
22.04.2004 20:14:16

Siinä sanotaan Output: 9V~20VA

Oli hiukan hankala katsoa, kun on nuo muuntajat reikäpeltinauhalla ison studioräkin seinässä kiinni.

hmm, yritn vielä edelleen etsiä mutta ei kyllä mun laitteesta mitään löytynyt...eli mikäs ois seuraava vaihe muuntajasysteemin ostossa? onkohan tuolle päälle jotakin nimitystä joka menee kiinni itse laitteeseen? kun ei ihminen näistä tajua kovastikaan.....
Vemmy
22.04.2004 20:36:01
hmm, yritn vielä edelleen etsiä mutta ei kyllä mun laitteesta mitään löytynyt...eli mikäs ois seuraava vaihe muuntajasysteemin ostossa? onkohan tuolle päälle jotakin nimitystä joka menee kiinni itse laitteeseen? kun ei ihminen näistä tajua kovastikaan.....

Kiveä lainatakseni:

Muuntajia saa elektroniikkaliikkeistä, esim Helsingin seudulla Radioduo, Partco, Yleiselektroniikka, Bebek, mutta Alesiksen virransyötössä käyttämän 4-piikkisen DIN-liittimen kytkennän joudut itse selvittämään.

Kannattaa myös kokeilla vaikkapa sähköisen postin välityksellä kysellä joko Alesikselta suoraan teknisiä tietoja ja mhdollista kytkentää, tai esmes amerikkalaiselta edustajalta (muutkin maat kyllä käyvät, kunhan löytää jostain yhteystietoja), joissain tapauksissa vastataan ihan asiallisesti. Jotkut taasen ilmoittavat tylyhkösti että vain alkuperäisosat käyvät, vaikkei niin olekaan. Kyllä sitä hyvää asiakaspalveluakin joskus löytää...
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Ben_D
22.04.2004 20:37:25

Siinä virtalähteess, jonka Suomen Huoltopalvelusta ostin, on lähes kymmenen erilaista plugia joten eiköhän siitä oikea löydy. Soita johonkin musiikkiliikkeeseen ja kysy, kuka on Alesiksen edustaja Suomessa. Kehoittaisin aloittamaan Musamaailmasta ja Millbrookista.
kivi
23.04.2004 13:50:12
Tyyli oli tuo että alkuperäisosat sopivat osta sellainen...

Ainakin Radioduossa neuvotaan tarvittaessa kytkentäkin, jos se vain on selvitettävissä. Saattavat jopa tehdä pikkurahalla sen sulle valmiiksi - niillä kavereilla pysyy kolvi kädessä.

Käytettyjä Alesiksen muuntajia saattaa myös lojua nurkissa "vanhan polven" soitinkaupoissa. Edesmenneellä MS-Audiotronilla oli ainakin vaikka mitä virtalähteitä, samoin Soitin Huttuselta ja Musamaailma Retailista kannattaa kysyä, neuvovat kyllä eteenpäin jos osaavat.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
J-PPP
23.04.2004 14:09:47
Tyyli oli tuo että alkuperäisosat sopivat osta sellainen...

No mikset osta alkuperäistä? En usko että sulla on edes vaihtoehtoa, tuskin saat mistään selville miten tuossa kytkentä menee ja ei sitä (kai?) oikein kokeillakaan voi.

http://www.netzmarkt.de/thomann/alesis_p4_netzteil_prodinfo.html
FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)