Aihe: Tungsten crema wheat
1
mikkovainio
15.08.2012 21:18:04
Onko kellään kokemuksia kyseisestä tweed kopiosta? Tai yleensäkkin kyseisen merkin vahvareista? Tuossa wheatissa kiinnostaa hieman perinteistä tweediä isompi headroom ja dynamiikka. http://www.youtube.com/watch?v=3X1AOlkabwo
Tuossa pätkässä tosin kyllä soittajan sormilla saattaa olla jotakin tekemistä soundin kanssa.
Noita ei varmaankaan hirveästi liiku vaan euroopassa saatika suomessa..

T: Mikko
kitaristi (haluaisi olla)
jyrkalt
15.08.2012 22:16:43
mikkovainio: Onko kellään kokemuksia kyseisestä tweed kopiosta? Tai yleensäkkin kyseisen merkin vahvareista? Tuossa wheatissa kiinnostaa hieman perinteistä tweediä isompi headroom ja dynamiikka. http://www.youtube.com/watch?v=3X1AOlkabwo
Tuossa pätkässä tosin kyllä soittajan sormilla saattaa olla jotakin tekemistä soundin kanssa.
Noita ei varmaankaan hirveästi liiku vaan euroopassa saatika suomessa..

T: Mikko

Soittajan sormista sen verran että mä oon hullu Greg V- fani.
Huikee mies soittamaan.

Sori tämä offari..
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
mikkovainio
22.08.2012 00:30:07
jyrkalt: Soittajan sormista sen verran että mä oon hullu Greg V- fani.
Huikee mies soittamaan.

Sori tämä offari..

Kieltämättä tuo kaveri saa vahvistimen kuulostamaan paremmalta kuin muissa/ muiden tekemissä viideoissa.
kitaristi (haluaisi olla)
Jucciz
22.08.2012 01:05:41
Sori täältäkin off-topic.

Ei mullakaan tähän ketjuun muuta sanottavaa ole kuin että olipa kertakaikkisen hienosoundinen vahvistin, hyvää soittoa ja ennen kaikkea todella asiallisesti tehty laitedemo hyvällä äänenlaadulla.

5E3-kuume ei ota laantuakseen.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Laiskiainen
22.08.2012 23:17:18
Multa löytyy Mosaic mk2 jonka nappasin torilta. Gregin soittoon on pitkä matka mutta tuolla on todella mukava fiilistellä.

On kuitenkin vintagemarsu kiikarissa joten tweedi saattaisi olla vapaa..
- The late bird catches a nap -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)