janezki_ 15.08.2012 18:51:19 | |
---|
Nyt se Jonathani oli poistanut ne porakone viestinsä eli kunhan vaan sekoilee yksikseen. Järjetöntä... Mie oon vaan basisti... |
teukka 16.08.2012 08:33:58 | |
---|
uusi Diablo matsku vois kyllä maistua... Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
mega 17.08.2012 11:05:58 | |
---|
-HP-: Pahasti vaikuttaa siltä että on tullu jonkin sortin muuri vastaan. Toivottavasti tästä ei tuu uutta Timeä. Sen verran tiedän, että mitään muuria ei vastaan ole tullut, välimatkat ovat vain avaruudessa pidempiä kuin maassa. Tulee kun on tullakseen. "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
janezki_ 17.08.2012 13:36:26 | |
---|
mega: välimatkat ovat vain avaruudessa pidempiä kuin maassa. Ai, kukas jäsenistä muutti avaruuteen? :D Lähettelevät riffejä avaruuteen ja takas... mega: Tulee kun on tullakseen. Näinhän se on. Mie oon vaan basisti... |
Pikku-Henry 17.08.2012 18:21:42 (muokattu 17.08.2012 18:22:07) | |
---|
janezki_: Ai, kukas jäsenistä muutti avaruuteen? :D Lähettelevät riffejä avaruuteen ja takas... Niin. Kyseinen levyhän nyt erilaisista puheista/jutuista kuulleena omaa "scifimäisen" teeman vuorostaan kaikenmaailman Surmanluotien ym jälkeen joten siksi jutut avaruuksista. Jonathani taitaa olla jonkin sortin D-poikien kehittelemä hahmo, joka tulee liittymään varmaankin sitten vahvasti levyn sanoituksiin Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
Sebek 18.08.2012 11:32:52 | |
---|
janezki_: Ai, kukas jäsenistä muutti avaruuteen? :D Lähettelevät riffejä avaruuteen ja takas... Malmberg muutti takaisin kotiplaneetalleen ja sen vuoksi logistiikka vie aikaa..? |
Tunpo 18.08.2012 22:14:46 | |
---|
Malmberg muutti takaisin kotiplaneetalleen ja sen vuoksi logistiikka vie aikaa..? Touche! Plussa pölähti :D Eiköstä vaan! |
Pikku-Henry 22.08.2012 10:43:26 | |
---|
Tavallistakin mystisemmät Jonathan twiittaukset näemmäs jatkunee Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
Burn 22.08.2012 10:54:30 (muokattu 22.08.2012 10:56:48) | |
---|
Pikku-Henry: Tavallistakin mystisemmät Jonathan twiittaukset näemmäs jatkunee 178 päivää sitten Jonathan kirjoitteli että "Mainframe is going to collapse." ja siellä se vaan hengailee Youtubessa. |
Akitus 22.08.2012 18:23:38 | |
---|
Poistettiinko tuolta twittejä vai mitä te höpäjätte? Mulla näkyy vain 94 päivää sitten laitettu viesti ja sitä vanhemmat. Joonatan voisi kyllä vähän skarppaa noiden englannin verbimuotojen kanssa. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Poistettiin. |
Pikku-Henry 13.01.2013 12:04:14 | |
---|
Huom! Olen kirjoittamassa yli 143 päivää vanhaan aiheeseen! Jokohan tälle vuodelle olisi jotain näkyvissä horisontissa? Jonathaniki ollu jo meleko pitkään hiljasena, liekö koko mies elossa? Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
Pikku-Henry 03.02.2013 01:30:14 | |
---|
Pikku-Henry: Huom! Olen kirjoittamassa yli 143 päivää vanhaan aiheeseen! Jokohan tälle vuodelle olisi jotain näkyvissä horisontissa? Jonathaniki ollu jo meleko pitkään hiljasena, liekö koko mies elossa? Itse itselleni vastaten. Sieltähän se J taas avaruudesta huutelee! Pienehkön tauon jälkeen Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
TTV 03.02.2013 10:32:39 | |
---|
Pikku-Henry: Sieltähän se J taas avaruudesta huutelee! Pienehkön tauon jälkeen Sais kyllä Diablo aktivoitua ihan julkaisumielessäkin ja jättää Kasperit, Jesperit ja Joonatanit ihan omaan arvoonsa. Luominen on tuskallista, jos sitä tekemällä tehdään, mutta silti . . . Aadolf kyllä lupaili uutta matskua vuodelle 2013, mutta niinhän ne on aiemminkin vuodet vierähtäneet. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Vainaja 03.02.2013 15:09:50 | |
---|
Pikku-Henry: Itse itselleni vastaten. Sieltähän se J taas avaruudesta huutelee! Pienehkön tauon jälkeen Hyvä merkki? Pitäneepä seurailla tilannetta.. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Saappineste 03.02.2013 17:54:24 | |
---|
Jostain Mokoman/Marko Annalan haastattelusta muistaakseni luin, kun käsiteltiin Sakaran bändejä, että Diablolla olisi jo jotain materiaalia tulevalle albumille kasassa. Mutta ei ilmeisesti aivan riittävästi. Että kai sielä elossa ollaan vielä. |
Pikku-Henry 03.02.2013 18:07:41 (muokattu 03.02.2013 18:08:44) | |
---|
Imperiumin foorumilla eräs tässäkin keskustelussa vaikuttanut lähipiiriläinen oli tuossa syksyllä kommentoinut, että Diablolla ois siinä vaiheessa ollut levystä valmiina noin puolet. Mene ja tiedä sitten, että millonkas se toinen puolisko ois valmiina ja valmiina purkitettavaksi studiossa? Ja tässäkin keskustelussahan se taidettiin mainita, että uuden materiaalin teko on ollut hidasta ja taisi jopa mennä jossain vaiheessa kokonaan pieneksi hetkeksi jäihinkin, sillä elämäntilanteet on ollut siinä vaiheessa, että paljon ei ole kerinnyt rokkihommiin keskittyä. Jospas se nyt rupeaisi taas olemaan siinä vaiheessa tilanne, että kaverit normaalin päivätyönsä ohella kerkeäisi saattaa avaruusoopperansa loppuun? We will see.... Edit: Missäs yhteydessä Aadolffi on tätä vuotta hehkutellut? Don't try and threaten me I've watched presidents die. |
TTV 03.02.2013 19:55:39 | |
---|
Pikku-Henry:lähipiiriläinen oli tuossa syksyllä komme Edit: Missäs yhteydessä Aadolffi on tätä vuotta hehkutellut? Kreatorin keikalla tuli ohimennen puheeksi, saattoihan se olla ettei Aatu tiennyt mistä puhui ;-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
mega 03.02.2013 21:49:30 | |
---|
TTV: Kreatorin keikalla tuli ohimennen puheeksi, saattoihan se olla ettei Aatu tiennyt mistä puhui ;-) Mistäpä basisti nyt mitään tietäisi... "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
mega 25.02.2013 19:05:31 | |
---|
Diablo kaipaa puukäsitöiden taitajaa/taitajia: Jos olet itse alan ihminen tai tunnet esim. jonkin mukavuusalueeltaan mielellään poistuvan ammattioppilaitoksen opettajan, -ryhmän tms. niin heitä vinkkiä tulemaan tai kerro kavereille eteenpäin. Nyt ei nimittäin ole kyse kynttilänjalkojen sorvaamisesta äidille tai arkusta anopille. Etsitään siis henkilöä/ryhmää jota kiinnostaisi toteuttaa tavanomaisesta poikkeava, hieman taiteellistakin pelisilmää vaativa projekti maaliinsa saakka. Mielellään tekijä(t) saisivat olla Pirkanmaan alueelta, jotta neuvonpitoa voisi tarvittaessa pitää ihan naamatustenkin. Turha pelko sitten pois: mistään "kolmannen asteen" projektista tässä ei kuitenkaan kyse koska kykenisin siihen itsekin jos vain olisi kylliksi aikaa, pelit sekä vehkeet. Yhteydenotot osoitteeseen roudari@windowslive.com Rainer Nygård / DIABLO "Ärsyttää katsella tiettyjä bändejä, jotka ovat tulleet niin kylläisiksi, että jaksavat hädin tuskin nousta lauteille. Tai tehdä uutta levyä, joka kohoaa listaykköseksi jo ihan siksi, että asema ja historia takaavat sen" -Jules Näveri / Profane Omen "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |