Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 5122 123 124 125 126267 268 269 270 271
blues guitar
21.08.2012 17:11:27

Kuha: Sun pitää saada vanha 7endä.

Mistä niitä "saa"?
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
mopar
21.08.2012 19:07:16 (muokattu 21.08.2012 19:09:14)

Pakko hehkuttaa ku tuli hommattua kesäloman aikana custom vibrolux reverbbi. Kyllä lähtee hieno fender saundi. Käsittääkseni tää on aika blacface-tyylinen, vaikka onki uustuotantoa. Tais olla vuodelta -95. Kuha varmaan fender-ukkona tietää näistä paremmin... Täytyy sanoa että olen kyl tyytyväinen. Ja ääntä lähtee aivan santanasti.:)
http://muusikoiden.net/dyn/users/102264.jpg

eEit: Vähä ois kyl vanhaa silverfeissiä tehny mieli, mut ehkä sen vuoro tulee seuraavaksi....
Kuha
21.08.2012 20:29:02

mopar: Kuha varmaan fender-ukkona tietää näistä paremmin...

Emmä mitään tiedä, muutakun että tuo on aika uusi. Onnea!
latuska90
21.08.2012 20:38:35

arppah8: Eikös tuossa ole sellainen "gain"-potikka? ;-)

No juu, mutta se tuppaa puskemaan aika nopiasti liikaa säröä jo hiukan ennen puoltaväliä.
"Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen
MadMatt
21.08.2012 20:53:09

mopar: Pakko hehkuttaa ku tuli hommattua kesäloman aikana custom vibrolux reverbbi. Kyllä lähtee hieno fender saundi. Käsittääkseni tää on aika blacface-tyylinen, vaikka onki uustuotantoa. Tais olla vuodelta -95. Kuha varmaan fender-ukkona tietää näistä paremmin... Täytyy sanoa että olen kyl tyytyväinen. Ja ääntä lähtee aivan santanasti.:)
http://muusikoiden.net/dyn/users/102264.jpg

eEit: Vähä ois kyl vanhaa silverfeissiä tehny mieli, mut ehkä sen vuoro tulee seuraavaksi....

Juu, kyllä reverb-johdannaiset uusio painoksetkin ovat erittäin hyvä soundisia. Vaikka vanhoja 7endäjä löytyykin nurkista niin soittelen ylivoimaisesti eniten reissue super reverbillä.... Ehtaa BF Superia odotellessa....
Kuha
21.08.2012 20:55:55

MadMatt: Ehtaa BF Superia odotellessa....

Juu, tämä kelpaisi, olis kuukauden tarkkuudella soittajan ikäinenkin:

http://www.oldenburger-music-statio … Super-Reverb-Amp-Blackface-1965.htm
BigPapa
21.08.2012 20:59:02 (muokattu 22.08.2012 00:13:12)

Kuha: Juu, tämä kelpaisi, olis kuukauden tarkkuudella soittajan ikäinenkin:

http://www.oldenburger-music-statio … Super-Reverb-Amp-Blackface-1965.htm

Tai sit Echolette.

http://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/2874.jpg
BigPapa
22.08.2012 13:35:29

Jees. Hienoa, että saadaan uusia osallistujia mukaan. Teretulemax Simplex.
karik
23.08.2012 23:37:49

BigPapa:
Mitä jos menisit sitä riitaa kylvämään johonkin muualle, kuin tänne roots-skaban keskusteluketjuun. Tässä on nyt sääntöjä palautettu entiselleen ja muutenkin yritetään pitää hommaa hanskassa. Eikös se ole parempi, että jokin asia naurattaa, kuin että pitäis olla vittuuntunut ja käärmeissään, niinkuin sulla tuntuu olevan ilmeisesti - varsinkin allekirjoittaneen suhteen.

Ja mistähän riidasta tässä on kyse?

En ole vittuuntunut enkä käärmeissäni. Ihmettelin ja kyseenalaistin vain sinun nauramisesi varsinaisessa äänestysketjussa äänestyksen vetäjänä toisen mielipiteistä äänestyksessä (jotka olivat sääntöjen mukaan tehtyjä). Siis minkä takia tämä nauraminen?

Ei minulla ole mitään sinua vastaan (enhän edes tunne sinua). Sen sijaan en ymmärrä asennettasi joitakin täällä kirjoittavia kohtaan. Aivan kuin kaikilla ei olisi samanarvoista oikeutta ilmaista täällä mielipidettään.

Ja hommaa olisi todellakin hyvä pitää hanskassa eikä vain (näennäisesti) yrittää sitä.
BigPapa
24.08.2012 00:09:51 (muokattu 24.08.2012 00:48:36)

karik: Ja mistähän riidasta tässä on kyse?

En ole vittuuntunut enkä käärmeissäni.

Ihmettelin ja kyseenalaistin vain sinun nauramisesi varsinaisessa äänestysketjussa äänestyksen vetäjänä toisen mielipiteistä äänestyksessä (jotka olivat sääntöjen mukaan tehtyjä). Siis minkä takia tämä nauraminen?

Ei minulla ole mitään sinua vastaan (enhän edes tunne sinua). Sen sijaan en ymmärrä asennettasi joitakin täällä kirjoittavia kohtaan. Aivan kuin kaikilla ei olisi samanarvoista oikeutta ilmaista täällä mielipidettään.

Ja millä oikeudella kyseenalaistat minun nauramiseni yhtään missään. Mullahan on vapaus vapaassa Suomessa nauraa ihan mille huvittaa ja periaatteessa missä huvittaa. Tottakai saa jokainen ilmaista mielipiteensä vapaasti, niin minäkin. Kaikki mielipiteet vain eivät mun mielestä ole niin huvittavia, että ne jopa naurattaisivat. Nytkin naurattaa ihan helevetisti jostain syystä.

karik: Ja hommaa olisi todellakin hyvä pitää hanskassa eikä vain (näennäisesti) yrittää sitä.

Tämä näennäisyys nyt hiukan alkaa kaivata perusteluita, kun moisia syytöksiä heitetään kehiin. Mitä tarkoitat. Jos nauramista tarkoitat, niin yllä on siitä aiheesta. Siihen tuskin tarvinnee palata.
karik
24.08.2012 00:56:07

BigPapa:
Ja millä oikeudella kyseenalaistat minun nauramiseni yhtään missään. Mullahan on vapaus vapaassa Suomessa nauraa ihan mille huvittaa ja periaatteessa missä huvittaa. Tottakai saa jokainen ilmaista mielipiteensä vapaasti, niin minäkin. Kaikki mielipiteet vain eivät mun mielestä ole niin huvittavia, että ne jopa naurattaisivat. Nytkin naurattaa ihan helevetisti jostain syystä.

Kyseenalaistin vain sinun nauramisesi varsinaisessa äänestysketjussa äänestyksen vetäjänä toisen mielipiteistä äänestyksessä (jotka olivat sääntöjen mukaan tehtyjä)
BigPapa
24.08.2012 00:57:03 (muokattu 24.08.2012 01:17:13)

karik: Kyseenalaistin vain sinun nauramisesi varsinaisessa äänestysketjussa äänestyksen vetäjänä toisen mielipiteistä äänestyksessä (jotka olivat sääntöjen mukaan tehtyjä)

Ja millä oikeudella kyseenalaistat minun nauramiseni yhtään missään. Mullahan on vapaus vapaassa Suomessa nauraa ihan mille huvittaa ja periaatteessa missä huvittaa ja milloin huvittaa. Jos joku skaban vetäjä haluaa mun kommenteilleni - joita tosin en kirjoita - nauraa, niin ihan vapaasti. Saahan noille vedoillekin nauraa ja kommentoida niitä miten huvittaa. Tottakai saa jokainen ilmaista mielipiteensä vapaasti, niin minäkin. Kaikki mielipiteet vain eivät mun mielestä ole niin huvittavia, että ne jopa naurattaisivat. Nytkin naurattaa ihan helevetisti jostain syystä. Ja nyt vielä enemmän.

karik: mielipiteistä äänestyksessä (jotka olivat sääntöjen mukaan tehtyjä)

Hiukan hämärää tämä. Eihän säännöissä sanota millaisia mielipiteiden pitäisi olla.
Kuha
24.08.2012 09:58:44

Viitsiskö joku laittaa tänään skaban äänestyksen alkamaan, tattis. Lähden soittoreissulle enkä siksi ehdi. Pisteet voin sit laskea su.
BigPapa
24.08.2012 12:17:45

Kuha: Viitsiskö joku laittaa tänään skaban äänestyksen alkamaan, tattis. Lähden soittoreissulle enkä siksi ehdi. Pisteet voin sit laskea su.

Kyllä se sopii.
BigPapa
24.08.2012 16:34:42 (muokattu 24.08.2012 16:38:43)

Socialite: Taitaakin olla miun eka roots-skaba!

Tervetuloa mukaan Socialite.
Imper
24.08.2012 19:20:20

Täällä se ei meno muutu miksikään :D
Ehkä minäkin opin vanhemmiten noin uskamattoman sarkasmin tajun, vielä en ihan kaikkea teidän kähistelyä ymmärrä!:)
Everyone is a per-son
blaekie
24.08.2012 19:43:30

Imper: ...., vielä en ihan kaikkea teidän kähistelyä ymmärrä!:)

Eikä sun tarviikkaan. Kuuntele, osallistu ja äänestä noita loistavia vetoja mitä tonne on vedetty. Taidanpa itsekin tehdä niin.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
karik
24.08.2012 23:17:52

BigPapa: Ja millä oikeudella kyseenalaistat minun nauramiseni yhtään missään.

Kyse ei ole oikeudesta kyseenalaistaa sinun nauramista vaan ihmisten tasapuolisesta kohtelusta.

BigPapa: Jos joku skaban vetäjä haluaa mun kommenteilleni - joita tosin en kirjoita - nauraa, niin ihan vapaasti.

Miksi pitäisi haluta nauraa? Sinähän kuuntelet jokaisen osallistujan vedon huolella ja annat sen jälkeen oikeudenmukaiset pisteet. Kukas sellaisesta nauraisi?

BigPapa: Saahan noille vedoillekin nauraa ja kommentoida niitä miten huvittaa. Tottakai saa jokainen ilmaista mielipiteensä vapaasti, niin minäkin. Kaikki mielipiteet vain eivät mun mielestä ole niin huvittavia, että ne jopa naurattaisivat. Nytkin naurattaa ihan helevetisti jostain syystä. Ja nyt vielä enemmän.

Saa toki mutta yleensähän tämä tehdään keskustelu-palstalla. Tietysti jos sellainen tapa on nyt vallalla, että äänestystä vetävä äänestyksessä luokittelee äänestäjiä naurettaviin ja asiallisiin, niin sitten varmaankin asia on näin. Mutta itse en tällaista ymmärrä.

BigPapa:

Hiukan hämärää tämä. Eihän säännöissä sanota millaisia mielipiteiden pitäisi olla.

En tarkoittanut mielipiteiden sisältöä (ja toivottavasti et halua tähän sääntöjä) vaan että säännöissä sanotaan seuraavaa:

kuka tahansa voi äänestää kerran per/kisa, mutta SKABAN ULKOPUOLISTEN ON KOMMENTOITAVA antamansa pisteet (vaatii kirjautumisen)

ja näin oli tehty. Ja alkuperäinen kysymykseni oli, että mitä naurettavaa siinä Poppamiehen äänestyksessä/kommentoinnissa oli?
BigPapa
24.08.2012 23:21:45 (muokattu 24.08.2012 23:25:08)

Mullahan on vapaus vapaassa Suomessa nauraa ihan mille huvittaa ja periaatteessa missä huvittaa ja milloin huvittaa. Jos joku skaban vetäjä haluaa mun kommenteilleni - joita tosin en kirjoita - nauraa, niin ihan vapaasti. Saahan noille vedoillekin nauraa ja kommentoida niitä miten huvittaa. Tottakai saa jokainen ilmaista mielipiteensä vapaasti, niin minäkin. Kaikki mielipiteet vain eivät mun mielestä ole niin huvittavia, että ne jopa naurattaisivat. Nytkin naurattaa ihan helevetisti jostain syystä. Ja nyt vielä enemmän. Ja nyt naurattaa ihan palion enemmän ja helevetin bärkkeleesti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)