Aihe: Muistaako kukaan kuka teki tämmöisen videon/biisin?
1
Järvihirviö
23.04.2004 01:34:13
Olen erehtynyt näissä hommissa ennenkin, mutta taisipa olla Anita Hirvonen.
Bilharzia
23.04.2004 02:25:26
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe

???

Jotenkin lupsakka koko video..
www.LifeofDebauchery.Com
Tympee Huttunen
23.04.2004 08:31:42
Mulle tulee mieleen Soundgardenin Black Hole Sun ja videon värikkäät ja sairaat visiot.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
Tee
23.04.2004 08:35:58
Jooh Black Hole Sunin video yksi kaikkien aikojen lemppareistani, mutta tuo aikaisempi oli oikea vastaus kysymykseeni :D. Huhu jotain traumoja jäänyt noista hammasraudoista, mutta eivät ne nyt niin pahalta tuntuneet kuin 12-vuotiaana...
:K
paavi
23.04.2004 08:41:41
Huhu jotain traumoja jäänyt noista hammasraudoista, mutta eivät ne nyt niin pahalta tuntuneet kuin 12-vuotiaana...

Joo, perverssi bändi tuo Whale. Siinä videossa eikös se tytteliini haistellut niiden rivissä seisovien karjujen kainaloita ja jotain vastaavaa..? Sitten imi sitä jättikokoista tikkaria. Tai ehkä nää onkin vaan jotain mun märkiä unia...
Tee
23.04.2004 10:03:14
Joo, perverssi bändi tuo Whale. Siinä videossa eikös se tytteliini haistellut niiden rivissä seisovien karjujen kainaloita ja jotain vastaavaa..? Sitten imi sitä jättikokoista tikkaria. Tai ehkä nää onkin vaan jotain mun märkiä unia...

Jooh näin on, sainpa käsiini tuon videon nyt :) Biisi nyt oli aika mitäänsanomaton, mutta nyt on tullut monia videoita mieleeni nappulavuosilta ja olen koittanut hommata niitä. Army of me Björkiltä on toinen jota mietiskelin tässä, on muuten hyvä biisi ja videokin.
Jani The Rock
23.04.2004 10:03:48

Whalehan se, perhana! Piru että oli hauska biisi ja ihan loistava se video. Mun pitikin justiin laittaa tänne threadi jossa olisin kysynyt mitä Whalelle nykyään kuuluu vai kuuluuko mitään. Sekin oli silloin sitä osastoa, johon olisi pitänyt tutustua paremmin, mutta se jäi aina vain tekemättä.
"For me, they`re like rockabilly turned to 10". -Billy Zoom about the Ramones
Larry
23.04.2004 10:33:55
Whalehan se, perhana! Piru että oli hauska biisi ja ihan loistava se video. Mun pitikin justiin laittaa tänne threadi jossa olisin kysynyt mitä Whalelle nykyään kuuluu vai kuuluuko mitään. Sekin oli silloin sitä osastoa, johon olisi pitänyt tutustua paremmin, mutta se jäi aina vain tekemättä.

Oliko tää se.... "you hobo humpin slobo babe...get it off get it off get it off from me" ?

Tulee nuoruus mieleen
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
ganesha
23.04.2004 14:57:34
jos jostain saatte käsiinne Add (n) to (x)-nimisen "yhtyeen" videon Plug Me In...niin kandee poistella omiin kölleksiööneihin. on meinaans musavideoksi AIKAS härski. (ei nyt sentään pårnåå niinq Snoop Doggilla mut melkoisen suorasukaista tyttöjen välistä ystävyyttä....)
- miksei kaikki muzavideot vois olla tuollaisia. kyl mie tykkään.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
jannu
23.04.2004 15:39:32
Hobo Humpin' Slobo Babe tuli mullakin ekana mieleen... Tosin varmuudella ei pysty sanomaan. Eikös Black Hole Sunin videolla tosiaan ollu trampoliinikin...?
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
lxi
23.04.2004 15:51:50
Minulle tuli ihan ensimmäisenä mieleen Blind Melonin No Rain, jossa pullukka mehiläistrikoisiin pukeutunut tyttö hyppii tyhmännäköisenä. Whale kuitenkin näkyi olevan oikea vastaus -- tuokin video on jäänyt yllättävän elävästi päähän. Taisivat olla Ruotsista?
"Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan
aivokuolio
23.04.2004 15:55:18
soundgardenin black hole sun tuli mullakin ekana mieleen.
Tee
23.04.2004 17:23:03
Siis juu, tuo Whale se oli mitä hain. Black Hole Sunin video on kyllä minulla hyvin tiedossa, yksi lempivideoistani kun sattuu olemaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)