Aihe: Moog ja Rhodes soundit..
1 2
dky
21.08.2012 13:24:12

arauramo: Heeeei, *KIITOS* tästä vinkistä! Eilen aamulla en tiennyt haluavani Plugiatorin, tänään se on jo matkalla mulle! Vaikuttaa hyvältä, nimenomaan autenttinen Minimoog + vocoder + delay -yhdistelmä on se mitä tarvitsen. Se oli muuten viimeinen Plugiator mitä St.Paulsissa oli, joten tarjous loppui tähän. :^)

Sithän mä hokasin että hei, jos ohjaisinkin tuota Nord Electrolla, jäis keikkasetupista yksi koskettimisto pois! Mut sit mä hokasin että eihän Electrossa ole pitch bend- eikä modulation-wheelejä. Hö. No, pitää harkita jos rakentais itse Doepferin WE:n avulla...

Jaha, nytkö ne sitten loppui? :D Piru, velipoika oli moista vailla myös.

Toihan on (oli) tosiaanki ns. posketon diili, siinähän tulee kyljessä vielä kaikki synat mitä tuohon plagiointimasiinaan on saatavilla.
R0IST0
22.08.2012 02:49:27
dky: Jaha, nytkö ne sitten loppui? :D Piru, velipoika oli moista vailla myös.

Toihan on (oli) tosiaanki ns. posketon diili, siinähän tulee kyljessä vielä kaikki synat mitä tuohon plagiointimasiinaan on saatavilla.

OOOPS.. :P sorry bros
Etevä
22.08.2012 13:30:13

Nord Stage (etenkin 2) on tunnetusti loistava vehje, mutta erittäin kelvollisia rhodes- ja wurlizer -sampleja löytyy myös Korg SV-1 -stagepianosta huomattavasti edullisempaan hintaan. Suosittelen testaamaan. Softapuolella Native Instrumentsin Scarbee Mark I on paras mitä olen kokeillut ja hintaakin vain se 70 euroa muistaakseni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)