Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bugera 333xl infinium
1
niknez
20.08.2012 22:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin tämmösen putkivahvarin. Onko kellään kokemusta moisesta pelistä?
 
http://www.thomann.de/fi/bugera_333 … id=cd223e544c1a9a21e44bd765803b852d
 
Soittelen pääosin metallia/rokkia kuulemma loistava peli juuri semmoiseen touhuun.
 
Vainottu
20.08.2012 23:48:40 (muokattu 20.08.2012 23:49:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niknez: Tilasin tämmösen putkivahvarin. Onko kellään kokemusta moisesta pelistä?
 
http://www.thomann.de/fi/bugera_333 … id=cd223e544c1a9a21e44bd765803b852d
 
Soittelen pääosin metallia/rokkia kuulemma loistava peli juuri semmoiseen touhuun.

 
Ihan asiallinen peli tuo on hintaisekseen. Vaikka onpa noidenkin hinnat nousseet melko paljon uusien mallien myötä. Omat kokemukset on vanhemmasta 333:sta (siis ei Xl, eikä infinium). Tuo noise gate voi olla ihan hyvä ominaisuus, koska jonkun verran tuo tykkää vinkua kovemmilla volumeilla. Säröä riittää kyllä melko paljon ylimääräistäkin. Puhtaat pysyy melko hyvin puhtaana kovemmallakin volumella. Mutta omimmillaan tämä on kyllä raskailla särösaundeilla. Efektilenkin toiminta boostina on myös ihan mukava ominaisuus.
 
Itse tykkäsin enemmän 1990:sta, mutta tämä taas riippuu mitä haetaan. Molemmilla kyllä soittaa metallirockia ihan komeasti.
 
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Gabe
21.08.2012 00:17:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niknez: Tilasin tämmösen putkivahvarin. Onko kellään kokemusta moisesta pelistä?
 
http://www.thomann.de/fi/bugera_333 … id=cd223e544c1a9a21e44bd765803b852d
 
Soittelen pääosin metallia/rokkia kuulemma loistava peli juuri semmoiseen touhuun.

 
Kaverilla oli tuommoinen. Ihan hyvältä se soundasi mutta aika heikkolaatuinen.. ainakin se yksilö oli. Se kävi takuuhuollossa pari kertaa jonka jälkeen lähettivät uuden tilalle. Se kävi kerran takuuhuollossa ja sen jälkeen lähti kiertoon. On noita varmasti hyviäkin yksilöitä olemassa mutta sen verran olen kuullut ja nähnyt kauhujuttuja Bugeroista että en uskaltaisi ostaa itselle.
 
Mutta jos se passaa sun sounditarpeisiin niin eikös se riitä? Vai mitä haet tässä takaa?
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Vainottu
21.08.2012 00:38:39 (muokattu 21.08.2012 00:40:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Kaverilla oli tuommoinen. Ihan hyvältä se soundasi mutta aika heikkolaatuinen.. ainakin se yksilö oli. Se kävi takuuhuollossa pari kertaa jonka jälkeen lähettivät uuden tilalle. Se kävi kerran takuuhuollossa ja sen jälkeen lähti kiertoon. On noita varmasti hyviäkin yksilöitä olemassa mutta sen verran olen kuullut ja nähnyt kauhujuttuja Bugeroista että en uskaltaisi ostaa itselle.
 
Mutta jos se passaa sun sounditarpeisiin niin eikös se riitä? Vai mitä haet tässä takaa?

 
Juu ei mahda Bugerat raksuttaa 20 vuoden päästä enää, mutta toisaalta mulla ja bändikaverilla on ollut käytössä kolme eri Bugeraa. Koskaan ei ole silti ollut mitään ongelmia. Vanhin taitaa olla nyt noin 3,5 vuotta vanha. Mutta joo, kyllähän 400-500€ laitteella ja 1500-2500 laitteilla on eroa. :) Nyttemmin ei kylläkään ole enää Bugeroita omassa käytössä. Vaihtunut Hughes & Kettneriin.
 
EDIT: Mutta taitaa tämä olla melkoinen ikuisuuskeskustelu...
 
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Gabe
21.08.2012 09:43:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vainottu: Juu ei mahda Bugerat raksuttaa 20 vuoden päästä enää, mutta toisaalta mulla ja bändikaverilla on ollut käytössä kolme eri Bugeraa. Koskaan ei ole silti ollut mitään ongelmia. Vanhin taitaa olla nyt noin 3,5 vuotta vanha. Mutta joo, kyllähän 400-500€ laitteella ja 1500-2500 laitteilla on eroa. :) Nyttemmin ei kylläkään ole enää Bugeroita omassa käytössä. Vaihtunut Hughes & Kettneriin.
 
EDIT: Mutta taitaa tämä olla melkoinen ikuisuuskeskustelu...

 
Näinhän tuo on. Ja toisaalta jos 120w, kolmikanavainen täysputkinuppi maksaa alle 500e niin ostaessa luulisi tiedostavan että loppuelämän peli ei ole kyseessä :)
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Vainottu
21.08.2012 17:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Näinhän tuo on. Ja toisaalta jos 120w, kolmikanavainen täysputkinuppi maksaa alle 500e niin ostaessa luulisi tiedostavan että loppuelämän peli ei ole kyseessä :)
 
Tässä oli myös yksi syy miksi itse hommasin silloin Bugeran 1990:n Kyseessä on kuitenkin kaksi kanavainen Marshall johdannainen joka on aika paljon yksinkertaisempi tekniikaltaan. Ei ole niin paljon hajoavia osia jo tuota on niin paljon kopioitu muutenkin, että luulisin Bugeran pojiltakin onnistuvan. :)
 
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Occult_rain
26.08.2012 17:58:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vanha 333xl.
 
Pätevä laite kaikin puolin. Parempaa soundia ja soittotuntumaa saa tähän hintaan hakea.
 
Tube maniac!
Tawsky
26.08.2012 20:02:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Occult_rain: Mulla on vanha 333xl.
 
Pätevä laite kaikin puolin. Parempaa soundia ja soittotuntumaa saa tähän hintaan hakea.

 
Sama. Ja samat sanat muutenkin. Kerran huollettu eikä vikoja ollut sen jälkeen. Britti hi-gainsoundiahan tuo suoltaa. Siinä kyllä mielestäni peittoaa uudet Marshallit.
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Tami
13.10.2012 20:51:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Sama. Ja samat sanat muutenkin. Kerran huollettu eikä vikoja ollut sen jälkeen. Britti hi-gainsoundiahan tuo suoltaa. Siinä kyllä mielestäni peittoaa uudet Marshallit.
 
Kommenttina tähän jotta samaa mieltä. Itselle tuommoinen ajautui ihan vahingossa ja hirveän hevimörssärin maineesta huolimatta, tuo toimii kevyemmmissä säröissä yllättävän hyvin. Säröisemmät kanavat maltillisilla gaineilla, ovat oikeasti ihan käyttökelpoisia.
Maksimisäröillä tuo on melkoinen kohina- ja surinapönttö, mutta hiukan kun maltillisemmin ottaa niin tuollahan soittelee ihan mukavasti.
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «