Aihe: The Expendables (III) - upeimmat Gibsonin hauikset ikinä
1 2 3 4 555 56 57 58 5974 75 76 77 78
haunted
19.08.2012 19:25:08
CountX: Tässä ketjussa on monessa viestissä ollut huolestuttava maininta siitä miten katsojat ovat hurranneet ja taputtaneet elokuvateatterissa. Ei kai kukaan mulkku oikeasti tee niin? Jos tekee, niin siinä on taas yksi syy lisää olla menemättä elokuvateatteriin. Vittu miten typerää toimintaa.

Mua vituttaa sama juttu, eritoten keikoilla.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
Nidhöggr
19.08.2012 20:14:51
haunted: Mua vituttaa sama juttu, eritoten keikoilla.

Lentokoneessa se on sentään ihan OK. Ja bajamajoissa.
"Te olette inhottavia." -Sakmongkol
Secreterial
19.08.2012 21:53:28
Nyt se on nähty. Huikea. Naurettua tuli enemmän kuin yhdenkään komedian aikana.

Arskan ja Chuckin meno oli jäätävän hienoa, ja kaverit tarjos kyllä elokuvan parhaat jutut. Chuckin hommat oli vedetty yli - mutta ihan selkeästi tarkoitusella. Chuckin mukaantuonti oli toki irrallinen, mutta elokuvateatterissa kuului "Se on pakko olla Chuck Norris". Hymistelin penkissäni "Chuck You!" t-paita päälläni.

Oli kyllä kaikenkaikkiaan loistava leffa. Hakkaa ensimmäisen mukahauskan osan aivan 100-0. Läpät oli hyviä, one-linerit tiukkoja ja Arska hallitsi. Dolph veti komeasti ja tarjosi muutamat loisteliaat naurut.

Taputuksia ei onneksi tapahtunut, naurua kuului kyllä senkin edestä.
"I never bluff" - Cordell Walker
Jalapeno
19.08.2012 21:53:59
Jawski: Lentokoneessa se on sentään ihan OK. Ja bajamajoissa.

Ja aina tyylikkäästi hautajaisissa.
Röntgen-Jeesus
19.08.2012 23:08:19

Perjantaina kävin katsomassa tämän ja vieläki kylmät väreet kulkevat selkääni pitkin. "IM BACK!"
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012
The Oath
19.08.2012 23:35:00
En sitten saanutkaan lippuja ilmaiseksi.. Pettymys oli kamala.. Parhaimmillaan huomenna näen ko. Dokumentin.. Olen valmis. (:

On muuten Oulussa kalliit hinnat 10 e lippu, tosin jos ottas koulusta pari tuntia vapaata että pääsis 7 eurolla. Uskoskohan luokanvalvoja selityksen? : D
Loijaa
19.08.2012 23:53:24

Leffa räjäytti krapulaisen mieleni. Awesome.
we want the world and we want it now
dixi19
20.08.2012 01:18:19

The Oath: On muuten Oulussa kalliit hinnat 10 e lippu

No joo, täällä Helsingissä maksoi 14,5 euroa (kyseessä oli tosin kaksi euroa kalliimpi "premium-istuin", joka oli sama ottaa kun joka tapauksessa hinta tulisi olemaan suolainen).
anomus.com
dipshit
20.08.2012 01:32:29
dixi19: No joo, täällä Helsingissä maksoi 14,5 euroa (kyseessä oli tosin kaksi euroa kalliimpi "premium-istuin", joka oli sama ottaa kun joka tapauksessa hinta tulisi olemaan suolainen).

Mitä eroa tuollaisessa Premium-paikassa on normipaikkaan verrattuna? Täällä Jyväskylässä ei tuollaisia hienouksia vielä ole olemassa.
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
Swan
20.08.2012 01:48:15
Dipsetcityboy: Mitä eroa tuollaisessa Premium-paikassa on normipaikkaan verrattuna? Täällä Jyväskylässä ei tuollaisia hienouksia vielä ole olemassa.

Paksummin pehmustettu tuoli, jossa on säädettävä selkänoja ja jalkatuki, sekä vieressä on pieni taso popcornia ja/tai juomaa varten.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
juuso a
20.08.2012 11:10:48

Swan: Paksummin pehmustettu tuoli, jossa on säädettävä selkänoja ja jalkatuki, sekä vieressä on pieni taso popcornia ja/tai juomaa varten.

No ei saatana mitä hifistelyä.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
Rahkonen
20.08.2012 13:22:50

Yökyöpeli: Itse toivoisin tätä toimintaa enemmänkin elokuviin. Ei nyt jatkuvasti, mutta jos valkokankaalla tapahtuu jotain uskomattoman upeaa. Nostaa mukavasti tunnelmaa.

Aluksi kyynisenä mulkkuna vitutti se ihmisten elämöinti, mutta kun pääsi siihen samaan poikamaisen innostuneeseen mielentilaan, niin kyllähän se kohotti hienosti tunnelmaa. Olihan se vitun siistiä, kun porukka hurrasi ja taputti vaikka Dammen kierrepotkulle. :D
"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington
carnation
20.08.2012 15:47:25
Swan: Paksummin pehmustettu tuoli, jossa on säädettävä selkänoja ja jalkatuki, sekä vieressä on pieni taso popcornia ja/tai juomaa varten.

Apinaa koijataan...
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
MV
20.08.2012 18:34:30
Mestariteos, 5 tähteä.
Miikss
20.08.2012 18:38:16 (muokattu 20.08.2012 18:39:42)
carnation: Apinaa koijataan...

No kyllä itse sinänsä olisin valmis maksamaan tuon kahden euron maksun paremmasta istuinpaikasta, mutta ainakin Finnkinon teattereissa on niin mukavat normipenkitkin että en kokisi tarvetta hommata premium-penkkiä vaikka Oulussa sellainen mahdollisuus olisikin (edit: siis jos olisi, tällä hetkellä ei ole). Yleensä vielä kun yksin menee katsomaan leffat, niin joka kerralla on tasan salin keskellä, optimaalisella istumakorkeudella yksi penkki vapaana. Se on hyvä vallata ja sitten karjuen katsoa leffa kun parit ja kaveriporukat istuu reunoilla paskoilla paikoilla.
"ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan" - Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä
BMF
20.08.2012 18:54:43
Sisältää jonnisti spoilereita.

Nyt se on sitten nähty. Ja olihan se loistava, ei muuta voi sanoa. Tosiaan Arskan ja Norriksen läpät hörisyttivät eniten ja jotenkin tässä oli paljon enemmän huumoria mitä osasin odottaa. One linereitä lähinnä meinaan, mutta se ei tietenkään millään muotoa ole huono juttu.

Oikeen muuta miinusta en tästä keksi, kuin Arskaa olisi saanut olla huomattavasti enemmän, sen sniperkoltiaisen umpisurkea lässynlää tarina ja tuo jo paljon parjattu akka. Toiminta oli hoidettu mallikkaasti mikä tässä tietenkin oli tärkeintä.

4,5/5

Kolmosessa sitten akat narikkaan ja liipasin pohjassa alusta loppuun.
Beat your dick like it owes you money.
Lennu
20.08.2012 19:51:36

Mä en oikeen diggaa onelinereista. Pitkät ja syventävät filosofiset keskustelut on enemmän mun mieleen. Toivottavasti Woody Allen ohjaa seuraavan osan. Olis älykästä huumoriakin mukana.
no is any good musics maked anymore...
dixi19
20.08.2012 19:55:05

carnation: Apinaa koijataan...

Emmie tiiä onko se nyt niin kovin koijaamista, paitsi jos tietty se kaksi euroa on mielestään iso erotus. Varsinkin kun nuo rivit tuntuvat olevan usein vähemmän buukattuja, eli saa aika rauhassa istuskella ja saa todennäköisesti vielä viereisenkin paikan vapaaksi takille ym. kamoille.

Tosin kyllä mie kuitenkin lähes aina ihan normipaikalla olen istunut, kun tosiaan varsin mukavia ovat Finnkinon peruspenkitkin. Lähes täyteen buukatussa näytöksessä on kuitenkin kivempi istuskella rauhassa puolityhjällä spessurivillä kuin vieri vieressä normipenkillä :)
anomus.com
Swan
20.08.2012 19:59:28
dixi19: Tosin kyllä mie kuitenkin lähes aina ihan normipaikalla olen istunut, kun tosiaan varsin mukavia ovat Finnkinon peruspenkitkin. Lähes täyteen buukatussa näytöksessä on kuitenkin kivempi istuskella rauhassa puolityhjällä spessurivillä kuin vieri vieressä normipenkillä :)

Ja vaikka spessurivikin olisi täynnä, ne on kuitenkin sen verran leveämpiä tuoleja, ettei siinä ahtauden tuntua pääse syntymään.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)