BigPapa 17.08.2012 22:22:42 | |
---|
rheinone: Saa saa. Emmä sun pisteytykseen viitannu ollenkaan. Kuuntelinpahan vaan ku sai erikseen mainostusta. Koitetaan pitää asiallisena, ilman sen kummepaa kähinää, eiks je. |
blues guitar 17.08.2012 22:44:18 | |
---|
BigPapa: Koitetaan pitää asiallisena, ilman sen kummepaa kähinää, eiks je. Papa. Sä rikoit huomaamattas sääntöjä. " saa äänestää kerran" sanotaan säännöissä. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 17.08.2012 22:46:38 (muokattu 18.08.2012 01:53:59) | |
---|
blues guitar: Papa. Sä rikoit huomaamattas sääntöjä. " saa äänestää kerran" sanotaan säännöissä. Se oli re-issue. |
karik 17.08.2012 22:57:40 | |
---|
tjj2000: Any publicity is good publicity! Tämä on hyvä asenne, kaikessa voi nähdä valoisat puolet. |
BigPapa 19.08.2012 21:17:32 | |
---|
Ja tässä roots-skaba 240:n tulokset. Tämänkertaisen skaban voittaja on tuo blueskitaran armoitettu mestari Kuha, onnittelut ja työt Kuhalle. Skaban parhaat naurut tarjosi, jälleen kerran, kukas muu kuin Poppamies. Kuha: 20 Sickboy: 16 SikaEki: 11, Jucciz: 11 WanhaWetäjä: 10 Bluestumppi 5 BigPapa: 5 Gary Field: 3 Jhh:2 Vesa423:1 Tono: Illu: Tjj2000: |
BigPapa 19.08.2012 21:22:19 | |
---|
Kuhalle lämpimät onnittelut, hyväst ol veetty. |
karik 19.08.2012 23:31:48 | |
---|
BigPapa: Ja tässä roots-skaba 240:n tulokset. Skaban parhaat naurut tarjosi, jälleen kerran, kukas muu kuin Poppamies.
Taisi mennä nämä naurut osalta ohi kun et kerro, että mikä nauratti. Yleensähän tässä on kyse siitä, että kukin kuuntelee skaba-vedot ja tekee niistä omakohtaiset arviot. Mutta myötähäpeää voisi naurun sijaan moni kokea silloin, kun arviot tehdään kuuntelematta kaikkia osallistujia. |
BigPapa 19.08.2012 23:45:28 (muokattu 20.08.2012 00:20:14) | |
---|
karik: kun arviot tehdään kuuntelematta kaikkia osallistujia. Jos näin oot tehnyt, niin syytön minä siihen olen. karik: Taisi mennä nämä naurut osalta ohi kun et kerro, että mikä nauratti. Yleensähän tässä on kyse siitä, että kukin kuuntelee skaba-vedot ja tekee niistä omakohtaiset arviot. Minähän nauran aivan sellaisille asioille kuin haluan, ja mitkä mua naurattaa, ja ihan niin paljon kuin haluan. Mikäli laittaa näitä omakohtaisia arvioita esille, niin pitää myös olla valmis siihen, että niitä saattaa joku pitää huvittavina. |
karik 20.08.2012 00:33:15 | |
---|
BigPapa: Jos näin oot tehnyt, niin syytön minä siihen olen. . En minä äänestänyt BigPapa: Minähän nauran aivan sellaisille asioille kuin haluan, ja mitkä mua naurattaa, ja ihan niin paljon kuin haluan. Mikäli laittaa näitä omakohtaisia arvioita esille, niin pitää myös olla valmis siihen, että niitä saattaa joku pitää huvittavina. Mutta miksi nämä nauramisesi ovat äänestyksessä? Nehän kuuluisivat keskusteluun, mielipiteenäsi. |
BigPapa 20.08.2012 00:36:48 (muokattu 20.08.2012 00:40:35) | |
---|
karik: En minä äänestänyt Joskus olet äänestänyt, eikähän tuosta saanut selvää mitä äänestystä tarkoitit. Jos tarkoitit tämänkertaista, niin sitten se kaipaa täsmennyksiä, että mistä on kyse. Mutta miksi nämä nauramisesi ovat äänestyksessä? Nehän kuuluisivat keskusteluun, mielipiteenäsi. Sinäkö sen päätät mihin minä sen mielipiteeni voin kirjoittaa. |
karik 20.08.2012 00:44:50 | |
---|
BigPapa: Joskus olet äänestänyt, eikähän tuosta saanut selvää mitä äänestystä tarkoitit. Jos tarkoitit tämäkertaista, niin sitten se kaipaa täsmennyksiä, että mistä on kyse.
Se ei onnistu koska siihen liittyvä keskustelu on poistettu asianomaisen kohdalta/toimesta. BigPapa: Sinäkö sen päätät mihin minä sen mielipiteeni voin kirjoittaa. En suinkaan päätä, ihmettelen vain että miten joku aikuinen voi käyttäytyä noin. |
BigPapa 20.08.2012 00:51:13 (muokattu 20.08.2012 01:06:24) | |
---|
karik: Se ei onnistu koska siihen liittyvä keskustelu on poistettu asianomaisen kohdalta/toimesta. Mikä on poistettu mistä ja mitä tarkoitat. En suinkaan päätä, ihmettelen vain että miten joku aikuinen voi käyttäytyä noin. Mitä jos menisit sitä riitaa kylvämään johonkin muualle, kuin tänne roots-skaban keskusteluketjuun. Tässä on nyt sääntöjä palautettu entiselleen ja muutenkin yritetään pitää hommaa hanskassa. Eikös se ole parempi, että jokin asia naurattaa, kuin että pitäis olla vittuuntunut ja käärmeissään, niinkuin sulla tuntuu olevan ilmeisesti - varsinkin allekirjoittaneen suhteen. |
poppamies 20.08.2012 00:53:15 | |
---|
karik: En suinkaan päätä, ihmettelen vain että miten joku aikuinen voi käyttäytyä noin. Eräs kommentoi kerran minun kommentteja tällaisella kommentilla että "leikit väärällä hiekkalaatilkolla". Oisko nyt minun vuoro nauraa? G strings are for strippers |
BigPapa 20.08.2012 00:56:35 (muokattu 20.08.2012 00:57:10) | |
---|
poppamies: Eräs kommentoi kerran minun kommentteja tällaisella kommentilla että "leikit väärällä hiekkalaatilkolla". Oisko nyt minun vuoro nauraa? Naura ihan vapaasti, niin minäkin teen. Vaan onko niin, että jos naurat, niin et ole kovin aikuinen. |
Ennemmin bluespappa kuin aikuinen. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
latuska90 21.08.2012 15:27:00 | |
---|
Jucciz: Soitinpa soolon ainoana ohjenuoranani se, että aina neljän tahdin välein teen jotain seuraavista (tai useampia): - laita jokin pedaali päälle - laita jokin pedaali pois - vaihda mikkiasentoa Lisäksi mainittakoon, että otin säätelyn helpottamiseksi pedaalilaudan tähän pöydälle, eli pedaalivaihdotkin tehdään käsin, ts. soitto katkeaa aina hetkeksi kun pedaalia kytketään päälle/pois. Nää on tärkeitä kokeiluja. Mä oon ite tullut siihen tulokseen, että ainoa tärkeä pedaali mulle on lähes vain ja ainoastaan... kompura. Kaiku on tosin hyvä näihin skabavetoihin, mutta Audacityn pluginilla hoituu sekin. Esim. treeneissä tai keikalla kaiku tuntuu turhalta mulle. Ja särö toki voi olla myös pedaalisärö, mutta jos vahvistimessa on tarpeeksi hyvä oma särö niin sillä mennään, kuten mun Blackstarissa on. Mun nykysen 5W:n putkivahvarin, Blackstar HT-5 -combon särö on kuitenkin ehkä inan liian "rankka" mun makuun, mutta muuten soundillisesti erittäin erinomainen. Ehkä jotkut pehmeämmän ja vähemmän säröä tarjoavat putket olis hyvät siihen joskus tulevaisuudessa vaihtaa. Tiedä sitten. "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
korvaoo 21.08.2012 16:32:04 | |
---|
latuska90: Mä oon ite tullut siihen tulokseen, että ainoa tärkeä pedaali mulle on lähes vain ja ainoastaan... kompura. Kaiku on tosin hyvä näihin skabavetoihin, mutta Audacityn pluginilla hoituu sekin. Esim. treeneissä tai keikalla kaiku tuntuu turhalta mulle. Ja särö toki voi olla myös pedaalisärö, mutta jos vahvistimessa on tarpeeksi hyvä oma särö niin sillä mennään, kuten mun Blackstarissa on. Mun nykysen 5W:n putkivahvarin, Blackstar HT-5 -combon särö on kuitenkin ehkä inan liian "rankka" mun makuun, mutta muuten soundillisesti erittäin erinomainen. Ehkä jotkut pehmeämmän ja vähemmän säröä tarjoavat putket olis hyvät siihen joskus tulevaisuudessa vaihtaa. Tiedä sitten. ite alkanu vakavissaan uudelleenharkittemaan jotain hyvää "jousikaikupedaalia" lil night trainin kaveriks, tuossa Mixcraftissa kun ei oikeen oo omaan makuun kun pari sopivaa kaikua ja voxin tonelab tuntuu niin turhalta pitää päällä pelkästään reverbin takia muuttamassa soundia. kaikki paitsi on turhaa. |
blues guitar 21.08.2012 16:38:07 (muokattu 21.08.2012 16:39:30) | |
---|
latuska90: Mä oon ite tullut siihen tulokseen, että ainoa tärkeä pedaali mulle on lähes vain ja ainoastaan... kompura. Kaiku on tosin hyvä näihin skabavetoihin, mutta Audacityn pluginilla hoituu sekin. Esim. treeneissä tai keikalla kaiku tuntuu turhalta mulle. Ja särö toki voi olla myös pedaalisärö, mutta jos vahvistimessa on tarpeeksi hyvä oma särö niin sillä mennään, kuten mun Blackstarissa on. Mun nykysen 5W:n putkivahvarin, Blackstar HT-5 -combon särö on kuitenkin ehkä inan liian "rankka" mun makuun, mutta muuten soundillisesti erittäin erinomainen. Ehkä jotkut pehmeämmän ja vähemmän säröä tarjoavat putket olis hyvät siihen joskus tulevaisuudessa vaihtaa. Tiedä sitten. Vähän samanlaisia kokemuksia meikäläisellä kaiún suhteen. Näissä skaba äänityksissä se tuntuu toimivan, mutta livenä vain sekoittaa soundia. Särön otan itse mieluiten ts-tyyppisestä pedaalista vaikka esim. Bluetonessa mulla särökanavakin löytyy. Muut vahvarit sitten onkin yksi-kanavaisia joten niistä saa vain "päätesäröä". ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Kuha 21.08.2012 16:55:21 | |
---|
latuska90: Mun nykysen 5W:n putkivahvarin, Blackstar HT-5 -combon särö on kuitenkin ehkä inan liian "rankka" mun makuun. Sun pitää saada vanha 7endä. |
BigPapa 21.08.2012 16:58:30 | |
---|
Kuha: Sun pitää saada vanha 7endä. Tai vanha Echolette. |