Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä musiikkitarvikkeita haluaisitte Suomeen?
1 2
kitarankieletfi
16.08.2012 17:58:14 (muokattu 16.08.2012 18:49:53)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Haluaisimme kuulla Teiltä minkälaisia tarvikkeita, erikoiskieliä, efektejä tai mitä tahansa muuta haluaisitte Suomeen, josta voisimme sitä teille toimittaa.
 
Tavoitteena on löytää niitä tuotteita, joita teillä on ollut vaikeaa löytää Suomesta edullisiin hintoihin tai ollenkaan.
 
Ystävällisin terveisin,
Jarkko Oksanen
Kitarankielet.fi
 
http://kitarankielet.fi
 
Nidhöggr
16.08.2012 18:29:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuonne oikeaan yläkulmaan saa mainoksen.
 
"Te olette inhottavia." -Sakmongkol
souless
16.08.2012 19:00:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos työ saatte ni jotain muotoiltuja korvatulppia ja langattomia lähettimiä kitaralle ni kööppaan. :D
 
nannne
16.08.2012 22:05:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringerin tuotteita tietysti kaipais.
 
Einherjar
17.08.2012 11:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarankieletfi: Haluaisimme kuulla Teiltä minkälaisia tarvikkeita, erikoiskieliä, efektejä tai mitä tahansa muuta haluaisitte Suomeen, josta voisimme sitä teille toimittaa.
 
Kieliä täältä saa jo melko montaa merkkiä peruskokoina, mutta itse ainakin kaipailen erikoisempia paksuuksia seteiltä. Esim. tällä hetkellä kepistä löytyy 10-56-setti punotulla g:llä. Parhaimmillaan kepissä on käynyt 11-70-setti, vaikkakin vire on vain puolikkaan alhaalla.
Irtokielistä koottavat setit olisi myös ihan näppärä vaihtoehto. Ainakin itse voisin hommata ihan irtokielinäkin parit setit, jos vaihtoehtoina olisi edes DR:ää tai jotain muuta kun Boomersseja ja D'addarioja (paikallinen tarjonta).
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
kitarankieletfi
17.08.2012 12:13:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Einherjar: Kieliä täältä saa jo melko montaa merkkiä peruskokoina, mutta itse ainakin kaipailen erikoisempia paksuuksia seteiltä. Esim. tällä hetkellä kepistä löytyy 10-56-setti punotulla g:llä. Parhaimmillaan kepissä on käynyt 11-70-setti, vaikkakin vire on vain puolikkaan alhaalla.
Irtokielistä koottavat setit olisi myös ihan näppärä vaihtoehto. Ainakin itse voisin hommata ihan irtokielinäkin parit setit, jos vaihtoehtoina olisi edes DR:ää tai jotain muuta kun Boomersseja ja D'addarioja (paikallinen tarjonta).

 
Otetaan DR:n kielet valikoimaan ensi tilauksen yhteydessä. Irtokielet on myös hyvä idea, pohditaan jos olisi mahdollista, yhtä merkkiä voitaisiin melkein ottaa koko skaala 008-075.
 
http://kitarankielet.fi
Krice
17.08.2012 16:57:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaran runkoja löytyy muuten yllättävän vähän, samoin tietty kauloja ja muita osia, sellaisia vähän laadukkaammasta päästä. Itse asiassa kitaran osiin keskittyvää liikettä ei taida olla koko Euroopassa, joten markkinarakoa voisi löytyä EU:n laajuudelta.
 
A.O.K.
17.08.2012 17:06:19 (muokattu 17.08.2012 17:07:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Itse asiassa kitaran osiin keskittyvää liikettä ei taida olla koko Euroopassa, joten markkinarakoa voisi löytyä EU:n laajuudelta.
 
http://www.axesrus.co.uk/Default.asp
 
Eikä varmasti ole ainoa, tuolta olen joskus tilaillutkin jotain.
 
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
varakeef
17.08.2012 17:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice:Itse asiassa kitaran osiin keskittyvää liikettä ei taida olla koko Euroopassa, joten markkinarakoa voisi löytyä EU:n laajuudelta.
 
Onhan niitä... Axesrus, Rockinger, Ruotsissakin oli joku...
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Janus
17.08.2012 17:17:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarankieletfi: Haluaisimme kuulla Teiltä minkälaisia tarvikkeita, erikoiskieliä, efektejä tai mitä tahansa muuta haluaisitte Suomeen, josta voisimme sitä teille toimittaa.
 
Tavoitteena on löytää niitä tuotteita, joita teillä on ollut vaikeaa löytää Suomesta edullisiin hintoihin tai ollenkaan.

 
Vintage-kosketinsoittimien tarvikkeita (esim. Rhodes-pianojen jalat, pedaalit, potikat jne.), edes replikoina.
 
blaekie
17.08.2012 18:29:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarankieletfi: Otetaan DR:n kielet valikoimaan ensi tilauksen yhteydessä. Irtokielet on myös hyvä idea, pohditaan jos olisi mahdollista, yhtä merkkiä voitaisiin melkein ottaa koko skaala 008-075.
 
Ideahan ei ole mikään uusi. Kyllä niitä tiettyjä kokoja, varsinkin plaineissä tulisi olla kielikaupassa aina tarjolla yksittäiskappalein.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Ali
18.08.2012 10:20:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tonebutcher.com/Tonebutcher%20Custom%20Peddles%202.html
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Wradlin
18.08.2012 12:24:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaroiden kauloja tai otelautoja muinakin versioina kuin strato/tele -malleina niin ei aina tarvitsisi tehdä itse.
 
kojones
18.08.2012 19:04:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitarankieletfi: Otetaan DR:n kielet valikoimaan ensi tilauksen yhteydessä. Irtokielet on myös hyvä idea, pohditaan jos olisi mahdollista, yhtä merkkiä voitaisiin melkein ottaa koko skaala 008-075.
 
Bassollekin voisi DR:n kieliä ottaa valikoimaan, Lo Rider ja Hi Beam. Muiden bassonkielten osalta teidän hinnat näytti olevan varsin kilpailukykyisiä, varmaan noidenkin kohdalla onnistuu? :)
 
Kahviakiitos
19.08.2012 00:42:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keeleyn efektejä ei tuo maahan minun tietääkseni kuin custom sounds ja sekin aika prkln kalliilla. Niitä olisi hieno saada lisää. Mielelläni tukisin kotimaista välittäjää, enkä lähtisi tilaamaan ulkomailta, muttakun ulkomailta saisi esim. keeley katanan mitä olen pitkän aikaa kuolannut 90 euroa (hinta ei sisällä posteja) halvemmalla niin pikkuhiljaa alkaa tilaaminen vaikuttamaan hyvältä...
 
Ja ota nyt hyvä mies myyntiin tube screamereitä tai edes jotain kopioita/modattuja versioita. ;)
 
There are some less likeable things, like the badguys (who are evil) and the women (who are female).
kitarankieletfi
19.08.2012 02:00:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kojones: Bassollekin voisi DR:n kieliä ottaa valikoimaan, Lo Rider ja Hi Beam. Muiden bassonkielten osalta teidän hinnat näytti olevan varsin kilpailukykyisiä, varmaan noidenkin kohdalla onnistuu? :)
 
Otetaan DR:n bassonkielet myös valikoimaan ensi tilauksen yhteydessä.
 
Kahviakiitos: Keeleyn efektejä ei tuo maahan minun tietääkseni kuin custom sounds ja sekin aika prkln kalliilla.
Ja ota nyt hyvä mies myyntiin tube screamereitä tai edes jotain kopioita/modattuja versioita. ;)

 
Yhteyttä otettu Keeleylle, katsotaan jos saadaan Suomeen tuota merkkiä hieman edullisemmin. :) Pedaalivalikoima tuosta paranee huomattavasti tämän vuoden aikana.
 
Ideanahan juuri saada niitä ison maailman tarvikkeita tänne pohjoiseen meille muusikoille sopiviin hintoihin. Kiitokset hyvistä ideoista!
 
http://kitarankielet.fi
Stradlin
19.08.2012 02:53:12 (muokattu 19.08.2012 02:54:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä capo?
 
E: Anteeksi.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Jormaz
19.08.2012 09:43:57 (muokattu 19.08.2012 09:44:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitaran bodyja takaaladattavina. Kyllähän runkoja on myynnissä vaikka missä mutta kaikki vaatii plekusuojuksen päälle. H tai H/S -routtauksella backloaded stratobody olisi varmasti kysyttyä kamaa.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
arppah8
19.08.2012 11:28:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä StageTrixin tuotteita jos joku myisi Suomessa ostaisin heti. http://www.stagetrixproducts.com/pedal-fastener.html
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Antti1
19.08.2012 13:23:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: Näitä StageTrixin tuotteita jos joku myisi Suomessa ostaisin heti. http://www.stagetrixproducts.com/pedal-fastener.html
 
Tädää: http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/5344
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «