yarn 02.08.2012 19:46:32 | |
---|
Mulla oli tota samaa ongelmaa SampleTronin ostossa, kokeilin vissiin viidellä eri selaimella kännykkää myöten mutta ei vaan toiminut. Lähetin sitten tukipyynnön tonne ja lyhyen keskustelun jälkeen kävi ilmi, että niissä osoite- yms. kentissä ei saa olla mitään erikoismerkkejä. Esim. mulla oli osoitteessa ä-kirjain jonka a:ksi muuttamalla homma toimi niin kuin pitääkin. |
Joonas O 03.08.2012 17:29:11 | |
---|
|
Mebrick 08.08.2012 12:25:13 | |
---|
Hetkinen, siis mitenkä tämä tarjous nyt menee? Kaikki NI -softat -50%, ja jos on mikä tahansa aikaisempi NI-softa, saako updaten halvemmalla? Pers kun on hankalaa. Sanokee miten tää kannattaa tehdä jos mie haluun hyvää halvalla! :D |
Janzu78 08.08.2012 15:41:07 | |
---|
Mebrick: Hetkinen, siis mitenkä tämä tarjous nyt menee? Kaikki NI -softat -50%, ja jos on mikä tahansa aikaisempi NI-softa, saako updaten halvemmalla? Pers kun on hankalaa. Sanokee miten tää kannattaa tehdä jos mie haluun hyvää halvalla! :D Ei ole tuo -50 prossan tarjous enää voimassa. |
Mebrick 09.08.2012 11:52:09 | |
---|
Janzu78: Ei ole tuo -50 prossan tarjous enää voimassa. DAmmit, tietenkin myöhässä... |
samulirask 09.08.2012 12:04:13 (muokattu 09.08.2012 12:15:49) | |
---|
|
Janus 09.08.2012 20:19:16 | |
---|
|
Triskal 10.08.2012 06:16:29 (muokattu 10.08.2012 06:17:35) | |
---|
AudioMidi-tarjous: joku yleisefektiloota vissiin, SFX Machine Pro. En tiedä mitä tekee, en tiedä onko hyvä, mutta hinta on tuttuun tapaan ei-aivoinen. Ale voimassa 17.8. asti. http://www.audiomidi.com/dp/B008EYR2IW |
JPQ 13.08.2012 05:05:50 | |
---|
Triskal: AudioMidi-tarjous: joku yleisefektiloota vissiin, SFX Machine Pro. En tiedä mitä tekee, en tiedä onko hyvä, mutta hinta on tuttuun tapaan ei-aivoinen. Ale voimassa 17.8. asti. http://www.audiomidi.com/dp/B008EYR2IW Mulla tais olla tuo E-mu 0404 pci kortin mukana kevyt versiona ja tarkkaa mielikuvaa ei jäänyt ehkä hieman tylsä. joskin se oli todella karsittu ja tietääkseni ns multiefekti. jota lähinnä rautana nähty yleensä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Triskal 16.08.2012 14:51:02 | |
---|
|
Janzu78 16.08.2012 15:32:06 (muokattu 16.08.2012 15:32:14) | |
---|
|
Madtheswine 16.08.2012 17:59:31 | |
---|
Janzu78: Arturian V-Collection 3 Audiodeluxella hintaan 329$. http://audiodeluxe.com/products/arturia-v-collection-3 (pitää rekisteröityä ja lisätä "ostoskärryyn" nähdäkseen hinnan). Tää ei ollut itselle hyvä uutinen, kun yritän päästä omastani eroon. Nyt on sitten dilemma, että myynkö omani halvemmalla ja saan vaan omani takaisin vai pidänkö myynnissä ja toivon, että joku matti myöhänen joskus tarjoaa sen nykysen hinnan. Haluaisin kyllä päästä tästä vaan eroon eli jos jotain kiinnostaa niin täältä löytyy muistitikulta lisenssi hintaan 250€ eli ainakin parikymppiä halvemmalla, kun tuo tarjous. En tosin tiedä tuleeko tossa jotain postikuluja lisäksi vai onko ladattava tuote. Ja miksi haluan myydä. No siksi, että nykyisellä koneella pyörii u-hen Diva kivasti ja se on mielestäni kiinnostavampi tuote. Lisäksi olen liian laiska opetellamaan käyttämään kaikkia 10 Arturian softaa, jotka tohon pakettiin sisältyy. |
Jaba 16.08.2012 20:04:24 | |
---|
Madtheswine: Lisäksi olen liian laiska opetellamaan käyttämään kaikkia 10 Arturian softaa, jotka tohon pakettiin sisältyy. Ostaisin sulta ton pois, ellei olis sama syy :) |
JPQ 16.08.2012 21:09:44 | |
---|
Madtheswine: Tää ei ollut itselle hyvä uutinen, kun yritän päästä omastani eroon. Nyt on sitten dilemma, että myynkö omani halvemmalla ja saan vaan omani takaisin vai pidänkö myynnissä ja toivon, että joku matti myöhänen joskus tarjoaa sen nykysen hinnan. Haluaisin kyllä päästä tästä vaan eroon eli jos jotain kiinnostaa niin täältä löytyy muistitikulta lisenssi hintaan 250€ eli ainakin parikymppiä halvemmalla, kun tuo tarjous. En tosin tiedä tuleeko tossa jotain postikuluja lisäksi vai onko ladattava tuote. Ja miksi haluan myydä. No siksi, että nykyisellä koneella pyörii u-hen Diva kivasti ja se on mielestäni kiinnostavampi tuote. Lisäksi olen liian laiska opetellamaan käyttämään kaikkia 10 Arturian softaa, jotka tohon pakettiin sisältyy. Hankalassa tilanteessa tosiaan ole tuon ja sen takia mitä olen demojen perusteella niistä havainnut. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Janzu78 16.08.2012 23:10:21 (muokattu 16.08.2012 23:12:52) | |
---|
Madtheswine: Tää ei ollut itselle hyvä uutinen, kun yritän päästä omastani eroon. Nyt on sitten dilemma, että myynkö omani halvemmalla ja saan vaan omani takaisin vai pidänkö myynnissä ja toivon, että joku matti myöhänen joskus tarjoaa sen nykysen hinnan. Onko sulla siis toi V3 (joka julkaistiin vasta äskettäin)? Siihenhän Arturia lisäsi nimittäin Spark Vintagen (sis. 30 rumpukone-emulaatiota), Oberheim SEM V:n ja Wurlitzer V:n. Itse harkitsen tuon ostamista. Ainoa ongelma tuntuu olevan noitten plugarien ulkoasu. Kaikki on niin pieniä, ettei meinaa selvää saada. |
Madtheswine 17.08.2012 00:37:33 | |
---|
Janzu78: Onko sulla siis toi V3 (joka julkaistiin vasta äskettäin)? Siihenhän Arturia lisäsi nimittäin Spark Vintagen (sis. 30 rumpukone-emulaatiota), Oberheim SEM V:n ja Wurlitzer V:n. Joo kolmonen löytyy. Sain Arturialta tarjouksen 250€/höskä, kun omistin ennestään jo Analog Laboratoryn. Tuntu liian hyvältä tarjoukselta skipata ja siinä sitten oltiin. Toi Spark Vintage on noista plugareista ehkä oma suosikki. Wurlitzer ei niin innostanut, koska löytyy ennestään jo MOTU:n MachFive 3, jossa parempi sähköpiano entuudestaan. Noi synat on kaikki ihan kivoja, jos pystyy elämään sen kanssa, että ei ne aivan yks yhteen oikeilta kuulostakaan. Esim. Moog Modularilla sai vaikka millasia häröääniä, mitä mä sillä sen vähän aikaa pelleilin. Kyllä toi aika kiva hinta on noin monesta plugarista, varsinkin kun toi rumpukone löytyy. Se on ainoo mitä oikeastaan jään kaipaamaan. Kaikki muu on korvattavissa. Menee jo vähän offtopiciks, mutta on tullu aika paljon plugareita ostettua kesän aikana. Perkele kun piti löytää KVR-foorumit, kun sieltä noita hyviä tarjouksia bongaa. Siksi on pakko välillä myydä poiskin. Ostakaa joku ihmeessä pois nurkista lojumasta, niin saan tuhlattua rahat siihen Divaan. ;) |
Amplitube iphone/ipod 7.99€ |
Mebrick 20.08.2012 01:19:21 | |
---|
Kaossilator iPhone/iPad 7,99e! |
Mikael 20.08.2012 09:50:17 | |
---|
Mebrick: Kaossilator iPhone/iPad 7,99e! Asiaa! Tänx. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Madtheswine 27.08.2012 15:08:02 (muokattu 27.08.2012 16:26:44) | |
---|
Kiitos muuten tuosta Omnisphere tarjouksesta. Lähti tilaukseen tänään. Mulla on liian paljon rahaa... Ei mut oikeesti hinta oli todella kilpailukykyinen ja uskoisin että tosta on aika paljon iloa pitkäksi aikaa. Nyt kun löytyy MachFive 3 ja Omnisphere ja Sampletron, niin se kattaakin jo lähes kaikki mahdolliset instrumentit. Vielä pitää varmaan jossain vaiheessa toi Diva hankkia, niin sitten ei tarvii todella pitkään aikaan ostaa yhtikäs mitään uutta. Ja V-Collectioninkin sain myytyä. :) EDIT. Tai no oikeastaan jos miettii, niin joku hyvä orkesterikirjasto puuttuu, mutta nuo MachFiven samplet kyllä riittävät itselle mainiosti. |