Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitähän kehtaisi pyytää myydessä näistä?
1
Supervisor
19.08.2012 00:02:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olisi tarve päästä eroon virheettömässä kunnossa olevista Kurzweil PC3, Waldorf Blofeld sample laajennuksella ja Novation Ultranovasta. Sitten vielä wanhasta Roland HPD-15 häpäkkeestä jossa pohjassa muutama pieni naarmu. Mikä noille mahtaisi olla järkevä käypä hinta?
 
Tolvanen
19.08.2012 11:36:25 (muokattu 19.08.2012 11:37:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Supervisor: Nyt olisi tarve päästä eroon virheettömässä kunnossa olevista Kurzweil PC3, Waldorf Blofeld sample laajennuksella ja Novation Ultranovasta. Sitten vielä wanhasta Roland HPD-15 häpäkkeestä jossa pohjassa muutama pieni naarmu. Mikä noille mahtaisi olla järkevä käypä hinta?
 
Kurzweilista lähtisin jopa koittelemaan jotain 1000€ luokkaa. Hieno syntikka ja ehkä paras 76- koskettimen master controlleri mitä olen päässyt kokeilemaan. Kosketintatsi on juuri passeli painotetun ja painottamattoman välistä, mutta itse laitteen paino pysyy kuitenkin jossain 16kg tienoilla. Onneksi tuli itse hommattua juuri uusi syntikka, niin ei rahattomuuden vuoksi tarvitse alkaa sen enempää GASittelemaan. :)
 
Supervisor
19.08.2012 11:50:49 (muokattu 19.08.2012 13:14:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen näköjään itse maksanut tuosta Kurzweilista 1.280 euroa kun sen joulukuussa 2010 Tmi JohtoKeskus Nummelasta ostin. Aika vähän olen löytänyt noita käytettynä myynnistä. Ne on tietysti niin perhanan hyviä ettei kukaan halua luopua omastaan. :) Huutonetissä näkyy olevan 88 koskettiminen versio josta pyydetään 1550 euroa. Laitoin tuonne torille myydään sopivasti tarjoavalle tyylillä, niin ei ole toivottavasti pelkoa, että joutuisin tuohon kalliit käytetyt ketjuun.
 
http://salattu.huuto.net/kohteet/ku … eyboard-_-midikontrolleri/231952767
 
R0IST0
19.08.2012 15:16:30 (muokattu 19.08.2012 15:19:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Supervisor: Olen näköjään itse maksanut tuosta Kurzweilista 1.280 euroa kun sen joulukuussa 2010 Tmi JohtoKeskus Nummelasta ostin. Aika vähän olen löytänyt noita käytettynä myynnistä. Ne on tietysti niin perhanan hyviä ettei kukaan halua luopua omastaan..
 
kurzweil ei oo ylensä niitä ensimmäisiä kiipareita joista luovutaan jos sellasen hankkii, en jaksa googlata nii kysyn sulta suoraan, samplaako toi kyseinen kurzweil tai voiko siihen lisätä jotain sellasta optiota? vanhat kurzithan samplaa ja vissiin ihan uusimmat kans mut miten tää malli?
 
Supervisor: joutuisin tuohon kalliit käytetyt ketjuun.
 
joo kannattaa välttää vimeiseen asti
 
Supervisor
19.08.2012 15:21:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

R0IST0: kurzweil ei oo ylensä niitä ensimmäisiä kiipareita joista luovutaan jos sellasen hankkii, en jaksa googlata nii kysyn sulta suoraan, samplaako toi kyseinen kurzweil tai voiko siihen lisätä jotain sellasta optiota? vanhat kurzithan samplaa ja vissiin ihan uusimmat kans mut miten tää malli?
 

 
joo kannattaa välttää vimeiseen asti

 
Ei sämplää tämä, sitä varten on sitten esimerkiksi PC3K7.
 
JPQ
20.08.2012 09:21:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiistatta parhaita laitoksia ikinä tuo kurzweil ei vaan ole varoja ja suosin nykyään softaa sitä paitsi.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «