sahkuifk 05.02.2012 16:51:31 | |
---|
Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Epämuusikko 05.02.2012 17:02:02 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
tiukkapipo 05.02.2012 17:48:14 | |
---|
sahkuifk: http://www.youtube.com/watch?v=WvdiJYGf2JU&feature=related Olipa hyvä soolo! Amatöörikorvin en osaa yleensä arvostaa taitavien soittajien soolojen hienouksia, vaan pidän rumpusooloja saatanallisen tylsinä viimeistään parin minuutin jälkeen. Tämä oli pakko kuunnella loppuun saakka. En osaa arvioida neidin teknistä tasoa, kuulosti hyvälle ja tanssittavalle, jotenkin oudosti tuli (time-fiilis?) mieleen joissakin kohdissa Bonzo Bonham, vaikka tämä neito lienee kuitenkin erityylinen rumpali? Nyt etsimään miten Hannah soittaa bändin kanssa. |
tiukkapipo 08.02.2012 01:31:01 | |
---|
tiukkapipo: Olipa hyvä soolo! jne. jne. jne. jne..... Nyt etsimään miten Hannah soittaa bändin kanssa. No ei hän ehkä ihan tuollaista hehkutusta olisi kaivannut kun nyt kuuntelin toisenkin kerran. Pitäisi ehkä kuunnella silmät kiinni näitä naisrumpaleita. Kai tuo nyt kuitenkin soittaa osaa, tuossa tavallista bändisoittoa: http://youtu.be/47CrsaCGHbM |
arse 08.02.2012 08:23:26 | |
---|
tiukkapipo: Pitäisi ehkä kuunnella silmät kiinni näitä naisrumpaleita. Juuri tätä meinasin ehdottaa tuon sun ekan viestin luettuani. Kyllä myös mua jotenkin ihan kauheasti kiinnosti "kuulla" tuo pätkä ihan kokonaan. Oikeastaan tää koko ketju on vähän kyseenalainen. Ai hitto kun mie tykkään! |
Kefiiri 08.02.2012 09:51:19 | |
---|
arse: Oikeastaan tää koko ketju on vähän kyseenalainen. Ainakin voisi tasapuolisuuden nimissä avata "Mies rummuissa!?" ketjun. |
passe 08.02.2012 17:57:42 | |
---|
arse: Oikeastaan tää koko ketju on vähän kyseenalainen. Just another excuce for checking out new chicks. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
tiukkapipo 09.02.2012 01:00:04 | |
---|
passe: Just another excuce for checking out new chicks. Toisaalta se minulle (meille) suotakoon, ei kai se naista halventavaa ole, jos nämä omat motiivinsa ajoittain tiedostaa. Joskus ihmettelin kuinka jotkut tuntemani naiset fanittivat Stingiä ja menivät hihkuen tämän konsertteihin, vaikka musiikkimakunsa muuten rajoittui bändeihin kuten Banamarama tai Ace of base. Sitten vasta hokasin. Eikä Lauri Tähkäkään välttämättä ole ihan Suomen paras laulaja (esiintyjänä varmaankin parhaimmistoa), mutta suosio varttuneiden naisten keskuudessa on hyvä jostain syystä. Ja kyllä minä sen fanittamisen ilon naisille suon. Sitten jälleen silmä, eikun korva kovana vertailemaan naisten soittoa. Vielä odotan sellaista tykkirumpalia, taitavaa, jämäkkää eikä viehätysvoimakaan haitaksi ole. (Tämä liittyy myös vähän pyrkimykseeni oppia kuulemaan asioita ja ymmärtämään mitä oikeastaa tarkoitetaan esim. "playing in the pocket".) Niin kovasti haluaisin tykätä tästä Didistä, tykkään sen filleistä ja tatsista paljonkin, mutta pidemmässä linjassa kokonaisuus lähtee sormista, menee minun korvissani hötkyilyksi, ei tule sellaista rauhallisen luottavaista lepäävää fiilistä.(Vai tuleeko?) Nuoresta iästä huolimatta soittovuosia lienee jo paljon takana - voiko tuolle timelle tehdä enää mitään?: http://youtu.be/-b1Kk5lbj0U Hannah Ford soittaa yksinkertaisemmin (kai?), mutta mielestäni tämä toimii kokonaisuutena paremmin. http://youtu.be/QBLgXY0da0ISitä suurta odotellessa... |
Olly 09.02.2012 03:13:15 | |
---|
Oon varmaankin tylsä, mutta rumpali on rumpali. Sukupuolella ei ole väliä. Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin. |
hollmi-5 22.02.2012 22:20:43 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Laakstr 22.02.2012 22:43:37 | |
---|
hollmi-5: ...Silti kiva on Emmanuellea tässäkin katsella ja miksei kuunnellakin... Aah - Tämä Emmanuelle on niin mun suosikki !!! Taitava soittaja - Erittäin taitava. |
Olly 23.02.2012 03:30:36 | |
---|
hollmi-5: Kyllä minä mielellään olen kanssasi samaa mieltä. Silti kiva on Emmanuellea tässäkin katsella ja miksei kuunnellakin. Huomaa näppärä kapulan kääntö kohdassa 2:38: http://www.youtube.com/watch?v=Upt-yxff4Ks&feature=uploademail Hollmi, Emmanuelle kortti on epäreilu. Näppikselle lentää jotain muuta kuin kahvi. Eikä edes kaiuttimet ole päällä. Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin. |
tito 23.02.2012 16:29:23 | |
---|
Emmanuelelle pisteet vielä siitä, että se ei oo mikään kamar##kkari (eli siis kamarockkari) kun näyttää soittelevan tollasilla alemman kastin vanhoilla sonor forceilla. Silti ihan napakat soundit. Niin, huutiahan tästä viestiketjusta tulis jos tätä joku feministi tulkitsisi. Pitäisköhän ottaa vastapainoksi lentävä lause rumpukeskusteluihin: "Soittaa ihan hyvin mieheksi!" I'm George W. Bush, and I approve this message. |
Tankero 23.02.2012 17:26:52 | |
---|
Humppajyrä |
uusikaveri 23.02.2012 21:04:16 | |
---|
|
Lähdenpä jälleen poliittisen epäkorrektiuden vaarallisille vesille, ja arvostelemaan naisia... Kävin tsekkaamassa Hit like a girl 2012 -sivuja ja kuuntelin muutamia videoita. Siellä oli paljon osallistujia, joilla oli nuoresta iästäänkin huolimatta toistakymmentä vuotta soittamista ja kouluttautumista takana. Monen soitto oli mielestäni silti sellaista näppärän taitavaa rölöttämista, tuplia poljetaan kuin vanhaa singeriä ja vaativia temppuja tehdään. Kuitenkin monen soitto on sellaista, että minun korvissani soittajaa on vaikea kuvitella bändiin peruskallioksi soittamaan tanakkaa komppia. Kisan voittajaksi valittu 23-vuotias DArcus dbaby Curry väittää soittaneensa rumpuja kuusi vuotta. Minulla ei ehkä vieläkään ole korvaa pocketille, mutta mielestäni tämä on aika tanakkaa soitantaa: http://youtu.be/5Ky2Rpvk9dA Mitä mieltä olette? Neidin kolmen vuoden takaisilla live-videoilla on vielä käsistä lähtevää rölöttämistä, joten ajattelin että onko tuossa kilpavideossa rummut trigattu ja fiksattu, vai onko neiti treenaamalla ja kypsymällä kehittynyt? Tässä toiseksi sijoittunut 24-vuotias Angieszka AgaDrummer Matusczak, joka on soittanut rumpuja seitsemän vuotta. http://youtu.be/8erQ2tNLj2U |
hollmi-5 19.08.2012 16:13:51 | |
---|
tiukkapipo: Lähdenpä jälleen poliittisen epäkorrektiuden vaarallisille vesille, ja arvostelemaan naisia... Kisan voittajaksi valittu 23-vuotias DArcus dbaby Curry väittää soittaneensa rumpuja kuusi vuotta. Minulla ei ehkä vieläkään ole korvaa pocketille, mutta mielestäni tämä on aika tanakkaa soitantaa: http://youtu.be/5Ky2Rpvk9dA Mitä mieltä olette? Neidin kolmen vuoden takaisilla live-videoilla on vielä käsistä lähtevää rölöttämistä, joten ajattelin että onko tuossa kilpavideossa rummut trigattu ja fiksattu, vai onko neiti treenaamalla ja kypsymällä kehittynyt? Ihan liikaa tulee nuotteja ;) Fillit ovat toistoa, peltejä tulee liikaa ja haikka liian auki minun makuun. Taitava likka ja tekniikkaa on vaikka mihin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Funkånaut 19.08.2012 19:18:17 (muokattu 19.08.2012 19:20:49) | |
---|
hollmi-5: Ihan liikaa tulee nuotteja ;) Fillit ovat toistoa, peltejä tulee liikaa ja haikka liian auki minun makuun. Taitava likka ja tekniikkaa on vaikka mihin. Koko lailla mun ajatukset tästä vedosta. E: Ite diggasin enemmän ton polakkineitosen vedosta. "Kuka ton funkon taas laski tänne" -Katetri
Kuuntelen tämmöistä |
jazzmies 19.08.2012 21:54:44 | |
---|
Funkonaut: Koko lailla mun ajatukset tästä vedosta. E: Ite diggasin enemmän ton polakkineitosen vedosta. Vaikka puolalaiset naiset ovatkin todella kauniita, tämä tummahipiäinen rumpalisti on varsinainen tykki. Mageet chopsit, pelihuumoria, päättäväinen time feel ja sähäkkä saundi. Hän saa tuon ankean kappaleen nousemaan soitollaan ihan eri tasolle. Puolalainen taas on koko ajan kiikun kaakun, että pysyykö läjässä. Pysyyhän se melkein. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Epämuusikko 20.08.2012 01:48:47 | |
---|
En osaa kuvitella tuota tumman tyttären vetoa yhtään pidemmillä aika-arvoilla. Täydet pisteet täältäkin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |