Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nahkabudjetilla soundimodulia
1
MPU
16.08.2012 17:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytössä on ilmainen Roland PC180A-midikoskettimisto ja sen ohjattavaksi pitäisi löytää edullinen (mielellään jopa halpa) monipuolinen ja siedettävillä soundeilla varustettu soundimoduli. Saapi olla vanhempikin. Tietsahässäköihin en haluaisi sotkeutua, kaikenmaailman konfigurointi ja buuttailu ei ole mun juttu. Minkäsmerkkistä modulia kannattaisi alkaa metsästämään? Ja tosiaan painopiste sanalla edullinen (mielummin vielä halpa).
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Madtheswine
16.08.2012 18:09:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on tosi perus, mutta halpa ja soundit ihan jees.
 
http://www.vintagesynth.com/roland/jv1010.php
 
Sax-pappa
16.08.2012 19:45:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä toinen vaihtoehto:
http://www.vintagesynth.com/misc/nanosynth.php
 
JPQ
16.08.2012 21:08:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Madtheswine: Tää on tosi perus, mutta halpa ja soundit ihan jees.
 
http://www.vintagesynth.com/roland/jv1010.php

 
Todella jees minusta ikäisekseen vielä joskus ehkä laajennuskortti jos onnistuu saamaan joka palvelee omaa soundialuetta. sekin olisi kiva tietää mitä soundeja hakee koska sekin vaikuttaa suosituksiin paljon.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
MPU
16.08.2012 21:14:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia ehdotuksista. Vielä kun jostain löytäis noita moduleita. Progehtavaa intrumentaalia veivataan, tarkoitus saada koskettimilla vaihtelua kahden kitaran soundimaailmaan. Ehkä eniten jotain synamattoja tulee käytettyä.
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
18is9
16.08.2012 23:17:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Waldorf Blofeld on hyvä moduli, maksaa alle 400 uutena. Se ei ole mikään kaikenkattava allround-vehje, mutta virtuaalianalogi-wavetable-akselilla hintaansa nähden aivan huippuhyvä laite.
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Janus
16.08.2012 23:44:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä mahtaa olla "nahkabudjetti"? Mulla saattais olla jotain käyttämättömiä moduuleja nurkissa, jos hintaodotukset on edes yhtään samalla ballparkilla...
 
MPU
17.08.2012 07:44:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Mikä mahtaa olla "nahkabudjetti"? Mulla saattais olla jotain käyttämättömiä moduuleja nurkissa, jos hintaodotukset on edes yhtään samalla ballparkilla...
 
Mahdollisimman halpa. Laittele pikiksellä mitä sulla on ja mihin hintaan.
Marko
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
JPQ
17.08.2012 15:19:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Mikä mahtaa olla "nahkabudjetti"? Mulla saattais olla jotain käyttämättömiä moduuleja nurkissa, jos hintaodotukset on edes yhtään samalla ballparkilla...
 
Lienee kengännauha budjettina myös tunnettu.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
pekka montin
17.08.2012 15:44:31 (muokattu 17.08.2012 15:47:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MPU: Mahdollisimman halpa. Laittele pikiksellä mitä sulla on ja mihin hintaan.
Marko

 
Mulla on muutama vanhempi synamoduli joita jäänyt ylimääräiseksi kun tehnyt kauppoja jossa on useampi soitin vaihtunut samalla kertaa. Halvalla irtoaa jos tarvit. Muutama kymppi ja postikulut päälle niin ollaan sujut. Eli suomeksi = 50-60 euroa.
 
Jungleman
17.08.2012 15:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekka montin: Mulla on muutama vanhempi synamoduli. Halvalla irtoaa jos tarvit. Muutama kymppi ja postikulut päälle niin ollaan sujut. Eli suomeksi = 50-60 euroa.
Löytyy kaikki digisaundit 80-luvulta 90-luvun alkuun asti.

 
Pistäkääpäs kaikki myös mulle pikaviestinä tarjouksia edukkaasti irtoavista moduleista :-)
 
Liikaa säätöä.
Janus
17.08.2012 17:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Lienee kengännauha budjettina myös tunnettu.
 
No shit Sherlock. Tuo oli kysymys johon voi vastata numerolla.
 
"50-60" € alle, tai edes tuplasti sen hinnan tienoilla multa ei valitettavasti löydy mitään myytävää.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «