Tuomo_ 07.08.2012 21:34:44 | |
---|
EDIT: Oliko sulla Bluestumppi muuten jokin avovire vai perusvire tossa sun vedossa? :) Itellä oli E-avovire, se "helpoin" ymmärtää. Joo, avoin E mulla. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus." |
rheinone 07.08.2012 22:31:52 (muokattu 07.08.2012 22:32:51) | |
---|
Bluestumppi: heinonen: Alusta asti kovaa rypistystä. Soundivalinta olisi voinut olla mun makuun toinen, ehkä cliinimpi, muuten ok-veto. Ööö tota joo. Kunhan kokeilin telecaasterin uutta kaulahumpparia. Ja muutenkin semmonen veto tuli räkästyä että sinnepäin-huhhuijjaa. Ennenkin oon jääny nollille vastaavalla sössimisellä. mut aina ei vaa jaksa vetää kliinillä, joskus hotsittaa jopa muff-tyyppinen OD. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
mopar 09.08.2012 23:12:29 | |
---|
Eli seuraavan skaban vetää Illu. Itellä ollu aika hektinen viimenen lomaviikko. Tänään oltiin muksujen kanssa naantalissa muumeja kattomassa ja jäi äänestyksetki väliin. Ja uus perheenjäsenkin tuli just taloon. Tässä tuore kuva--> http://muusikoiden.net/dyn/users/102264.jpg Mitäs Illu sanot kuvakulmasta? Eiks oo upee? |
Illu 09.08.2012 23:31:03 | |
---|
mopar: Eli seuraavan skaban vetää Illu. Itellä ollu aika hektinen viimenen lomaviikko. Tänään oltiin muksujen kanssa naantalissa muumeja kattomassa ja jäi äänestyksetki väliin. Ja uus perheenjäsenkin tuli just taloon. Tässä tuore kuva--> http://muusikoiden.net/dyn/users/102264.jpg Mitäs Illu sanot kuvakulmasta? Eiks oo upee? Hieano on! Ja saundikin varmaan kohdallaan. Minä koetan jotain taustan tynkää kehitellä. Kiitoksia kannatuksesta ja kommenteista. |
Illu 10.08.2012 12:11:18 | |
---|
No niin, siellä olis taustaa tarjolla, toivottavasti kelpaa. |
tono 10.08.2012 17:43:22 | |
---|
Ohho kylläpä oli kivasti porukat jaksanut kommentoida, kiitos siitä näitä lisää! Itse olin ti-to leirillä joten omat kommentit nyt jäi... Käsi kädessä timen vieressä... |
Illu 15.08.2012 19:00:58 | |
---|
Olen vielä töissä, joten en saa äänestystä käyntiin ihan heti, mutta laitan kun pääsen kotiin yöllä. Eli vielä ehtii mukaan. |
Illu 16.08.2012 00:17:39 | |
---|
Do dii, siellä olisi nyt äänestys avattu, tausta oli vähän kotikutoinen tälläkertaa, mutta saatiinhan tästä skaba aikaiseksi kuitenkin. |
nannne 16.08.2012 00:18:35 | |
---|
Illu: Do dii, siellä olisi nyt äänestys avattu, tausta oli vähän kotikutoinen tälläkertaa, mutta saatiinhan tästä skaba aikaiseksi kuitenkin. Taidan myöhemmin tänään antaa omat pitsteeni. Tähän asti jaksoin valvoa. |
Illu 16.08.2012 00:20:48 | |
---|
nannne: Taidan myöhemmin tänään antaa omat pitsteeni. Tähän asti jaksoin valvoa. Juu, anteeksi viivästys, meni työhommat vähän toisin kuin olin arvellut. Ei oikein sieltäkäsin onnistunut tuo äänestyksen avaus. |
nannne 16.08.2012 08:43:06 | |
---|
Illu: Juu, anteeksi viivästys, meni työhommat vähän toisin kuin olin arvellut. Ei oikein sieltäkäsin onnistunut tuo äänestyksen avaus. Ei minua siis haitannu tokikaan! Tänään vois siis vaikkapa äänestellä jahka pääsen töistä. |
Vesa423 16.08.2012 20:06:20 | |
---|
Illu: Do dii, siellä olisi nyt äänestys avattu, tausta oli vähän kotikutoinen tälläkertaa, mutta saatiinhan tästä skaba aikaiseksi kuitenkin. Minusta tällainen tee se itse tausta istuu hyvin etenkin divariskaban henkeen, ja tämä oli ihan mukava call me the breeze-versiointi. Osallistumisketjun kommentillani taustan hankaluudesta tarkoitin lähinnä sitä että yllättävästi suoraaviivaisen tuntuisessa taustassa haastetta itselleni, kun ei omat perussäädöt istuneetkaan, ja joutui tältä osin menemään mukavuusalueen ulkopuolelle. Joka taas osaltani oli alunperin koko idea näihin skaboihin soittelun aloittamiselle: Samoja vanhoja tuttuja juttuja silloin tällöin soittelemalla tuntui että soittokin on aina sitä samaa. Joka kerta erilaisten skabataustojen kautta sentään silloin tällöin tarttuu jotain uutta juttua omaankin soittoarsenaaliin. |
Illu 17.08.2012 11:13:43 | |
---|
Voihan p. Pitää vielä lähteä illaksi töihin, joten ääntenlasku menisi huomiselle. Olisiko joku sen verran avulias ja laskisi pisteet, niin saataisiin uutta skabaa mahd. pian tulille? |
Karvamammutti 17.08.2012 13:08:30 | |
---|
Ai hitto, kiire tulee äänestellessä, kun kotiudun vasta vaille yhdeksän. Noh, pitää koittaa keretä. Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." |
rheinone 17.08.2012 13:46:30 | |
---|
Illu: Voihan p. Pitää vielä lähteä illaksi töihin, joten ääntenlasku menisi huomiselle. Olisiko joku sen verran avulias ja laskisi pisteet, niin saataisiin uutta skabaa mahd. pian tulille? Mä voin tuurata. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
rheinone: Mä voin tuurata. Heino homma, kiitoksia! |
rheinone 17.08.2012 21:06:04 | |
---|
Lupasin Karvamammutille puolisen tuntia lisäaikaa. I've got the devil in my blood
tellin' me what to do.
(and I'm all ears) |
Karvamammutti 17.08.2012 21:28:36 | |
---|
Done & done. Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." |
JaSo 17.08.2012 22:44:47 | |
---|
Kiitoksia kannatuksesta! Erityiskiitos parille mestaripelimannille, jotka jaksoivat kuunnella ja kommentoida myös divaripuolen vetoja. Uutta skabaa on tulilla, olkaa hyvät. Kaikki joukolla mukaan! |
tjj2000 17.08.2012 22:52:16 | |
---|
JaSo: . Uutta skabaa on tulilla, olkaa hyvät. Kaikki joukolla mukaan! Mitä sekarotuista kamaa tuo nyt sitten on? Basso menee kuin kantrissa, rummut kuin jossain 60-luvun poppibiisissä, kitara räyhää päällä ja jokin kielisoitin vinkuu taustalla; jotain rajaa voisi laittaa näihin pohjiin! Kauas on menty Hankista; onneksi kuoli sinne taksiin, ettei tarvitse tälläistä kuunnella. Mitä tohonkin nyt sitten soitat? ;) ;) ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |