Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Maverick Kitarat
1
rakula
09.10.2004 22:12:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite kokeilin Keravan Intro-musicissa (f1,f3,sf-1) ja diggasin paljon. Onkos kenelläkään muulla pidempää kokemusta näistä?
 
Ja tarviiko tohon tehä semmosen tukipaalumodauksen? en tiiä miten se tehään, joten voisiko joku selventää mitä se tarkoittaa?
 
Se on Viidakon laki
rakula
10.10.2004 09:59:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin onko ?
 
Se on Viidakon laki
rakula
10.10.2004 16:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

prkl eikö kukaan voi vastata?
 
Se on Viidakon laki
Mursuviiksi
10.10.2004 16:45:08 (muokattu 10.10.2004 16:49:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

prkl eikö kukaan voi vastata?
 
Jos kukaan ei tiedä, niin luultavasti ei voi.
 
MacGyverilla on visiiin Maverick. Lähetä pikaviestillä kysymystä hänelle. Jospa häneltä vaikka löytyisi infoa.
 
Moussaka on kamalaa.
this1sux
10.10.2004 19:33:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meikällä on sähkönsininen f-1 ja on kyllä hyvä peli. tukipaaluista en tiedä edes että mitä ne ovat.
 
alex
rakula
10.10.2004 20:20:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistäs ostit sen?
 
Se on Viidakon laki
this1sux
16.10.2004 20:19:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viikin musasta, kuopiosta.
 
alex
Twist
22.01.2005 22:09:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuolla keravan intro-musicissa vielä Maverickin F-1? Lähetin sähköpostia kyllä sinne mutta sitä ei nyt tiedä kun vasta maanantaina... olisiko jollakin hajua että siellä olisi?
 
-Tango-
Hypetreme
13.08.2012 08:38:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2759 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Firmahan on mennyt konkurssiin ja kotisivut hävinneet. Olisiko jollain linkata sivua jossa on lista kaikista Maverickin malleista?
 
P.S Maverick -kitaroita myydään vieläkin Keravan Introssa.
 
Jackson Slat3-6 Soloist- ENGL Thunder 50 E322- Framus FR212 CB- Fender Frontman 15w- Yamaha HS50M
epeli
15.08.2012 22:26:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja taitaa olla myös Turun Vertikaalissa. Ite ostin sieltä vuos sitte Maveickin basson. Mua kiinnostais myös saada jotain infoa noista vehkeistä. Ja firmasta muutenkin. Jos vaikka joku sattuis tietämään ketkä sitä firmaa on pyörittäny?
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Hypetreme
16.08.2012 14:59:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

epeli: Ja taitaa olla myös Turun Vertikaalissa. Ite ostin sieltä vuos sitte Maveickin basson. Mua kiinnostais myös saada jotain infoa noista vehkeistä. Ja firmasta muutenkin. Jos vaikka joku sattuis tietämään ketkä sitä firmaa on pyörittäny?
 
Korealainen firmahan tuo oli. Keravan Intro Musicin myyjä kertoi minulle että kuulemma tuntee äijän joka pyöritti firmaa. Sanoi myös että Maverick valmisti kitaroitaan jossain Fenderin tai Gibsonin vanhassa tehtaassa. Näin muistelen.
 
Jackson Slat3-6 Soloist- ENGL Thunder 50 E322- Framus FR212 CB- Fender Frontman 15w- Yamaha HS50M
fox
16.08.2012 15:48:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hypetreme: Sanoi myös että Maverick valmisti kitaroitaan jossain Fenderin tai Gibsonin vanhassa tehtaassa. Näin muistelen.
 
Tai paremminkin tehtaassa, joka valmisti kitaroita esmerkiks Fender Japan:lle tahi Epiphonelle.. Ja siinä sivussa myös ESP:ja, Ibanezeja, Jacksoneita ynnä muita.
Ei siis "Fenderin tai Gibsonin tehtaassa".
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
epeli
16.08.2012 19:15:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hypetreme: Korealainen firmahan tuo oli. Keravan Intro Musicin myyjä kertoi minulle että kuulemma tuntee äijän joka pyöritti firmaa. Sanoi myös että Maverick valmisti kitaroitaan jossain Fenderin tai Gibsonin vanhassa tehtaassa. Näin muistelen.
 
Minun tietääkseni firma oli kyllä brittiläinen. Tekivät ensin soittimia briteissä ja sitte ku lähti myyntiluvut nousuun ni siirsivät tuotannon Koreaan. Sen enempää en sitte tiedäkkään. Ja kettumies lienee oikeassa tehtaiden suhteen.
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Antti1
16.08.2012 23:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

epeli: Minun tietääkseni firma oli kyllä brittiläinen.
 
Tämä on totta. Valmistaminen/valmistuttaminen onkin sitten ihan toinen tarina.
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Gary the pine
16.08.2012 23:52:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hypetreme: Keravan Intro Musicin myyjä kertoi minulle että kuulemma tuntee äijän joka pyöritti firmaa..
 
Tossa on muuten semmonen sanamuoto että oksat pois.
 
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur!
LaXu
17.08.2012 09:28:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

epeli: Minun tietääkseni firma oli kyllä brittiläinen. Tekivät ensin soittimia briteissä ja sitte ku lähti myyntiluvut nousuun ni siirsivät tuotannon Koreaan. Sen enempää en sitte tiedäkkään. Ja kettumies lienee oikeassa tehtaiden suhteen.
 
Ainakin Suomeen tulleet skebat oli muistaakseni ihan alusta asti korealaisia. Eli todennäköisesti tehtaana Cort, Samick tai joku pienempi.
 
Ihan kelvollisia keppejä, eivät vaan taineet oikein pystyä kilpailemaan esikuvansa, eli Ibanez RG-sarjan kanssa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «